Meis niet te druk maken he ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien willen ze het zekere voor het onzekere nemen en hebben ze je daarom zo snel ingepland!! Sterkte..*KNUFFEL*
He joh wat naar nu. Had je ook veel last van moe zijn e.d.? hoop dat je snel bij de internist terecht kan. Beterschap
Zoo zeg wat een luxe, je hebt een slaapkoppie hoor. Maar volgens mij zei je ook al eens dat Sam ook zo'n slaapkop was.
Niek huilt ook wel eens voordat hij in slaap valt hoor, heeft hij gewoon nodig. Hij slaapt ook altijd in zijn eigen bedje. Heb van de week eens geprobeerd omdat het zo warm was hem in de box te laten slapen, nou dat lukte dus echt niet.
Jolan is het misschien wat om Lieke in te bakeren omdat ze zo onrustig is en korte slaapjes doet overdag?
Klopt Niek heeft na de fles altijd een after dinner dip en gaapt dan ook veel. Pas als hij in zijn ogen gaat wrijven en jengelen weet ik dat hij moe is. Kan idd. ook nog dik een uur duren.
Heb je een berekening voor min. 150 cc max. 175 cc per kg lichaamsgewicht gedeeld door het aantal voedingen dus 4395x150/6 = 109 cc per voeding en max. 128 cc per voeding.
Kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig van wordt, maar is aan de andere kant wel fijn dan hoef je niet te lang in onzekerheid te zitten. 't zal vast niets zijn. Dikke knuffel!
Pff heb het echt bloedheet niet normaal zet. Zweet me helemaal kapot en weet van gekkigheid niet meer waar ik moet zitten alles plakt bah!
Goed zo meid!! Anders maak je jezelf alleen maar gek. Ben helemaal gesloopt heb de hele woonkamer gestofd en gezogen en ook gedweild. Vanavond ff naar de stad kado'tje kopen voor vriendin. Gaan we morgen heen die is ongeveer 13 wkn zwanger.
Ze heeft net 130 cc gedronken. Dus ze gaat toch weer iets omhoog. Als ze daarop blijft vind ik het prima, maar ik wil niet dat ze maar 80 cc drinkt. Als dat vaker gebeurt dit weekend wat moet ik dan doen? HA is op vakantie, dan kan ik toch het consultatiebureau bellen?
hallo dames, komen net terug uit het ziekenhuis met de kleine man, hij woog alwer 5480 gram en 57.5 cm. wat gaat het hard he niet normaal, mama: hoop dat er geen gekke dingen uitkomen bij de internist sterkte dikke knuffel!!!!. sorry dames dat ik zo weinig meer reageer maar het is toch best heftig met werk en zo'n kleine man erbij, moet zeggen laatste dagen gaat het goed, mennerrtje slaapt tegenwoordig aslleen nog maar in bedje, en dan leg ik hem op zijn zij en dan draait hij zelf naar zij buik en valt in slaap met zijn duim in zijn mond dus das heel mooi, speentje wordt steeds minder. mama is dus blij en tevreden, afgelopen nacht had meneertje het koud echt gek, meneertje heeft toen eerst lakentje gehad van mij, en toen nog een dekbedje en toen viel hij pas in slaap zo gek maar hij heeft wel goed geslapen, pretty: hoop dat je kleine meid opknapt en dat je zelf ook wat je rust terug kan vinden sterkte !!! marloees wat een slaapkop heb je toch zeg heerlijk zeg. rianne: zag dat jullie het heel gezellig hadden gehad gister, en wat een pracht kado hebben jullie aan collin gegeven zeg super !!! hoop dat het verder allemaal goed met jullie gaat probeer het wel bij te houden hoor maar ben af en toe zo moe dat ik zelf even ga slapen in me vrije uurtjes tot snel weer dames kus joanita kus joanita
Goed bezig! Ik heb alleen gestofzuigd, stof gezogen of hoe je dat ook noemt . Meer als genoeg met deze hitte! Gaan jullie met z'n 3tjes naar de stad?
@Joa: Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Kan me wel voorstellen dat het druk en vermoeiend is nu je weer aan het werk bent! @Pretty: Eigenlijk pas wanneer ze zelf op hun buik kunnen draaien. Maarja, Zoƫ slaapt ook het beste op haar buik, dus die laat ik lekker zo slapen!
Dalijk komen m'n schoonbroertje en schoonzusje op visite. Heb er eigenlijk weinig puf voor, wil liever een paar uurtjes slapen . Mijn bestelling van Lief! is binnen, erg leuk. Maar volgens mij valt het wel erg groot, dalijk even passen...
Mama, beterschap! Kan me voorstellen dat dat niet het bericht is waar je op zit te wachten! Stephanie, wat een knap meissie!!! Marloes, wat lekker dat jullie mochten uitslapen. Ik heb 1 keer gehad dat Julian pas om 9 uur kwam, maar was wel een beetje van slag de rest van de dag Jolan, Julian huilt ook vaak voor hij in slaap valt hoor. Meestal 5 minuutjes. Slapen in de box doet hij niet en in de kinderwagen alleen als hij tijdens het wandelen in diepe slaap is gevallen. Ik leg hem op bed wanneer hij een aantal keren aan het gapen is en rode ogen heeft Wat Rianne zegt, op een gegeven moment zie je gewoon dat ze moe zijn. Mandy, fijn dat je al zo snel terecht kunt! Zo allemaal dames aan de poets... daar doe ik niet aan met dit weer. Net heeft het hier even geregend en nu schijnt het zonnetje weer. Hoorde vanmiddag dit liedje van Woezel en Pip, gezongen door Chantal Janzen. Echt een mooi nummer, maarja Chantal kan ook super zingen vind ik YouTube - Woezel en Pip - Het land van je ogen dicht