Mijn vriend is heeel bang voor wiegendood en vertrouwd ook die aparatuur niet die je ervoor kan kopen. Rebecca slaapt het liefst op haar buik, draait haar hoofdje heel makkelijk van links naar rechts en als ze haar best doet draait ze zichzelf op haar rug. Maar van rug naar buik draaien doet ze nog niet. Ik zou haar het liefste op haar buik laten slapen. Dan slaapt ze vaster en heeft ze minder last van zuur.
Wat een mooi nr. nathalie! Ik ben echt gek van haar nummers! Ook het nummer "papa" wat zij zingt is mooi, ken je die? Heeft zij geen kindercd? hihi
Nee ze heeft helaas geen cd met kinderliedjes Ze is echt super!! Dat nummer "papa" heb ik ook gehoord. Er is ook een filmpje dat ze voor haar zoontje zingt, erg mooi!! Vind het wel jammer dat ik nergens songteksten kan vinden van de woezel en pip liedjes
wil iemand die liedjes hebben? Ik heb de cd van woezel en pip op de computer gezet, volgens mij kun je dat wel doormailen
@Rianne...wel lekker warm...hahaha! Een echt supermama...die ziet overal het positive in! Haha! @Mac...super dat het eindelijk beter gaat met Bram zn ontlasting! Lekker hoor! @Laura...ooow jouw grote vent heeft Finn ingehaald! Die was vandaag bij de KA 6030gr! Wat doet hij het goed zeg! Of moet ik zeggen...wat doe jij het goed...komt ook door jou natuurlijk! @Stephanie...Wat een mooie meid zeg! En ook echt een supertof rompertje! @Mama...vreselijk...pfeiffer...heb ik ook gehad! Heb je er veel last van! En idd niet echt een geruststelling...maar wie weet valt het nog mee joh! Beter even laten checken en dat het niets is...dan dat ze je laten lopen! Enik denk dat als ze echt iets ernstig vermoeden dat ze je toch wel op de hoogte hadden gebracht! Ik heb trouwens mn bestelling van Lief gisteren binnengekregen...Ilse en ik hadden het er net over en toen lag het in de bus! op de site stond ook dat het wegens drukte door de 12 werkdagen kon duren...maar hier na 8 binnen! Superleuk is het! Vandaag een drukke dag gehad zeg... Eerst mn sollicitatie...het ging weer erg goed...ik ben alleen bang dat het echt te weinig betaald...wat ze me lieten zien zit echt onder mn loon wat ik eerst had...dus als ze me willen hebben wil ik daar toch echt nog even over onderhandelen! Maar eerst maar eens afwachten of ze dat wel willen! En daarna na de KA...het was een hele lieve vrouw...Finn woog 6030gr dus is in bijna 2 weken 330 gr gegroeid...Verder moeten we Nutriton door zn flesje doen...tegen het opkomen van zn maaginhoud en hij krijgt ook Zantac...hadden ze alleen niet op voorraad bij de apotheek dus dat haalt mn moeder morgen even op... Het kan wel een dag of 3 duren voordat dat gaat werken...dus even afwachten wat het doet! Vandaag ging het wel...alleen na zn voeding en met het boeren was het echt brullen...hij heeft wel eindelijk overdag weer wat beter geslapen! Nu ik nog...kon vannacht niet slapen...en toen ik eindelijk in slaap was gevallen ging de hond ineens hysterisch doen beneden...geen idee waardoor...maar misschien dat het wat te druk was geweest voor haar...met visite enzo...Eerst Ilse die ze niet kent...en daarna Steef zn opa die ze gewoon niet mag! haha Harry Potter was trouwens SUPER! Het enige jammere vond ik dat ik de boeken heb gelezen en dus eigenlijk al wist wat er steeds ging gebeuren! Maar het zag er weer supermooi uit allemaal!
Sarah mooi dat je wat aan de ka hebt gehad. Hopelijk slaat de zantac snel aan. Fijn dat je solli. zo goed ging, dat wordt dus nog even flink onderhandelen . Finn is lekker aangekomen zeg! Harry P. moet zeggen dat ik hem een beetje tegen vond vallen. Maar daar zijn de meningen ook echt over verdeeld.
@Sunshine...ja hoort echt heel vele verschillende meningen! Ik vond hem echt wel tof...maar mn broertje vond hem ook niet echt goed! Hij vond dat het teveel van de hak op de tak ging...en dat het allemaal te snel ging...alsof ze anders het hele boek niet in de film konden passen. En dat vond ik ook wel een beetje...maar ik vind altijd al die magische dingen gewoon supermooi gemaakt! Er staan trouwens echt supermooie dingen op Lief! Vind het echt een leuke collectie!
Mijn schoonouders stonden onverwacht voor de deur. A;tijd leuk Jeroen heeft late dienst dus was alleen. En Lenthe lag net op bed grrr... willen ze toch even kijken, gelijk weer huilen natuurlijk! @ Nathalie: Oh die nrs van Tarzan zijn ook zo mooi. Ik ben 2 keer naar de musical geweest. Moet elke keer bijna huilen bij de liedjes die ze zingt haha. Vooral nu! @ Marloes: Jaaaa ik wil em !!!! Ik zal mijn mail pb-en @ Sarah: Fijn dat de sollicitatie goed ging! Hm minder verdienen is niet leuk..Proberen te onderhandelen ja Zo, Finn is weer lekker gegroeid!!Hoop dat de goedjes werken voor zijn maagzuur!
Dat ga ik waarschijnlijk doen. Kan een inbakerdoek lenen van een collega. Is een puckababy net zoiets?
Een puckababy is een slaapzakje waarbij de handen binnenin het slaapzakje zitten. de handen kunnen dan wel bewegen maar ze kunnen niet echt wapperen, met een inbakerdoek zit je echt vast ingebakerd en kan er niets bewogen worden.
hier sta ik eigenlijk even gek te kijken normaal is jamy 's avonds altijd wakker, en nu ligt hij heerlijk te slapen op zijn buik, heb heb rond half 8 wakker moeten maken voor zijn flesje, dronk hem wel op maar viel gelijk weer in slaap. heb dat echt nog noooit meegemaakt buikslapen doet toch heel veel bij hem dat merk ik wel, hetzeflde alsin de box slapen homaar en ligt meneertje op bed is hij zo vertrokken en zonder te huilen