Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    @Rianne:
    Ja altijd leuk die schoonouders hihi...de mijne kunner er ook wat van,mijn eigen ouders ook trouwens.
    Dan komen ze langs en ligt ie in bed en dan zijn ze "boos"want ze kwamen extra voor hem?!En dan gaan ze toch weer kijken en dan
    is ie weer wakker en zit ik met een huilende baby!Leuk!hihi

@Sarah:
    Wat fijn dat je sollicitatie zo goed is gegaan...nu hopen dat je aan de slag kunt.

@Buik slapen:
    Ik durf het ook nog niet met Damien hihi...al zou hij het best kunnen hij is heel sterk.
    Hij kan zich al zelf optrekken als ik zijn handjes vast pak en blijft al goed recht zitten!

Tandjes:Zijn er nog meerdere die als iets van een tandje zien bij de kleine? Damien is echt vroeg ermee geloof ik...

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    #3622 Bijzonder, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    @ Debke: Ja precies, klinkt heel bekend ...
    Echt al tandjes joh?? zie of voel je ze al? Is echt vroeg!

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik zie al een puntje doorkomen en je voelt het ook...hihi ja vind het ook erg vroeg maar ja!
    Volgende keer eens op CB vragen...want normaal komen ook als eerste de voortandjes geloof ik maar bij Damien is het rechts beneden zeg maar naast de voortandjes...snap je het nog haha

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi ja ik snap het nog. Meestal komen tandjes bij 5-6 maanden en dan eerst de onderste voortanden.
    Hij is er vroeg bij!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Joa fijn dat alles goed gaat.Logisch dat je het nu druk hebt.

@mama is wel gezellig toch wat visite? Ik heb ook mijn bestelling vanmiddag binnen gehad, mt 50/56 en idd valt best groot maar vind ik niet erg.

@nathalie ja schoonmaken moet ook gebeuren en heb er normaal nooit zin in en nu ondanks het warme weer wel dus dacht daar moet ik gebruik van maken!!

@pm2b ik denk dat die apparatuur wel te vertrouwen is hoor maar als je je daar niet prettig bij voelt niet doen, alleen zou ik haar dan nu niet op haar buik laten slapen in haar bed. Ik doe dat met jason alleen in de box

@nathalie zitten die misschien niet bij de boekjes van woezel en pip?

@sarah fijn dat het goed gaat met finn en hopelijk werkt de combi nutriton+zantac. Hopelijk gaan ze akkoord met je salaris voorstel dan lijkt me ook niks als je onder je vorige salaris bieden maar winkel cao is niet super;)

@rianne oh dat is minder ligt ze lekker te slapen wordt ze weer wakker gemaakt...mijn schoonmoeder heb ik gelukkig duidelijk kunnen maken dat als hij slaapt,slaapt ie dan gaat ze dus ook niet kijken

@debke nu al tandjes jeetje dat is wel snel zeg!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo net naar de stad geweest. Gelijk voor ons beide nieuwe telly gescoord ik heb de nieuwe ladyphone en vriend heeft de lg arena (van die reclame met die baby). Ook nog even kado'tje gescoord voor vriendin en nog een super leuk setje van noppies voor Jason kon het gewoon niet laten hihi.
    Nu helemaal gesloopt, maar goed geeft niet.

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Wow debke nu al tandjes dat is rap zeg!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahah vriend net luier verschoon en flesje gegeven wil ie m in bed leggen zegt ie huh hij voelt wel erg nat aan..Ik kijken haha heeft hij die luier niet goed gedaan en heeft Jason hem onder geplast...:D

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ja hihi hij is zo snel met alles...sta er zelf steeds van te kijken haha!
    Over 1 maand loopt ie al hahahahaha

Aaliyah:eek:oooh Noppies kleding is ook zo leuk hihi...ik heb shopverbod voor Damien,zijn kast hing zo vol dat ik een nieuwe lade kast hem moeten kopen en heb ik de grotere maten daar in moeten leggen!Arme ikke!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debke hahah dat zou wat zijn he Damian is gewoon snel met alles jij was toch ook veel te vroeg bevallen??
    Noppies kleding is leuk he,ben er helemaal weg van heb er echt veel van. Ik heb de kast nog niet vol,maar wel 3 opbergboxen met kleding vooral mt 62/68 heb ik veel van...

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ff een paar spammetjes hoor

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    nog eentje

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    en de laatste om het af te leren

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Pretty: Toevallig had ik het er laatst met mijn ha over, het wiegendood percentage is verminderd sinds buikligging wordt afgeraden. Maar rond diezelfde tijd werd ook het verband met meeroken ontdekt én werd ander beddengoed geadviseerd. Dus waar het aan ligt?? Maar je moet natuurlijk doen waar jullie je allebei prettig bij voelen!

Oh papa is klaar met afdrogen, ik ga even flesje geven en lekker slapen, lees morgen verder bij :)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sunshine en rianne, als het goed is, hebben jullie mail

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Debke...hier nog geen ervaring met tandjes...Hij is echt vroeg!

@Aaliyah...I know...wat dat aangaat kan ik beter iets anders gaan doen...maar ik vind in een winkel erg leuk! En weet anders gewoon niet wat ik wil!
    Heb wel een aantal diploma's maar dat is eigenlijk allemaal waarbij je een eigen zaak moet/kan starten of Freelance...en dat risico wil ik gewoon niet lopen...al Steef genoeg zou verdienen wel hoor...maar we hebben gewoon mijn salaris(je) ook nodig!

@Joa...superlief!

Vanavond de eerste fles met nutriton gegeven...hij deed er gewoon iets meer dan 25 minuten over! Is dat niet te lang?

Weten jullie trouwens of het kwaad kan als ik nog infacol gebruik als hij morgen die zantac krijgt?

ow...en is het te koud als ik Finn alleen in zn luier in zn slaapzakje leg? Hij zwerft door heel zn bed heen...dus maar 1tje gehaald...maar ik weet nu niet of ik er nog een rompertje onder moet doen...vannacht denk ik wel...maar overdag is het zo warm! Het is nu ook nog 30 graden op zn kamertje!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah ik had aan mijn k.a gevraagd hoe lang hij mocht doen over een flesje als er nutriton in zat en dan mocht hij er 40min over doen. Dus is denk ik niet te lang.De voeding wordt ook dikker dus het is moeilijker om het dan weg te krijgen;)

18. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb heeeerlijk geslapen.
    Gisteravond heeft Rebecca wel last gehad van de reflux, maar het lijkt iets minder te worden.
    Om 21.45 uur kreeg ze haar laatste fles.
    Rond 23.45 uur is ze voor het laatst wakker geworden van het zuur.
    Toen werdt ze snachts om 3 uur wakker, ze was aan het jammeren en zag dat ze last had van het zuur.
    Dus eigenwijs dat ik ben leg ik haar op haar buikje. Ik dacht, als ze echt honger heeft dan gaat ze dan door met jammeren.
    Niet dus, want ze sliep heeerlijk verder tot 5.45 uur.
    Dus in totaal zat er 8 uur tussen de fles!
    Ik ben helemaal trots op haar!

Na die fles heb ik haar op haar zij gelegd en toen ze weer wakker werdt en begon te jammeren heb ik haar weer op haar buikje gelegd.
    Nu slaapt ze nog heerlijk!
    Ga haar zo weer wakker maken voor de voeding.

Ik heb het wiegje omgewisseld met het ledikantje, dus ze slaapt nu in het ledikantje. Dat matrasje is zowiezo een stuk beter.

Ben best wel trots op haar en ik heb hierdoor heeeerlijk geslapen!

19. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Trouwens, ik heb een vraag aan de mama's met een buikslapende baby.

Hebben jullie er geen last van dat ze naar voren kruipen zodra ze wakker zijn? Rebecca zat vanmorgen met haar hoofdje tegen het bed zowat.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Pretty: Ja, daar hebben wij ook last van.

Deel Deze Pagina