Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    trotse mama ik zou toch misschien vragen voor een verwijzing voor een echografie want misschien is het toch wel je galblaas ofzo.

Tweede gaan we mee beginnen zodra ik de galblaas uit mijn lijf is en ik weer helemaal de oude ben.

Verder ik heb wel talkpoeder gebruikt dit op aanraden van CB. Maar elke keer als ie ook weer wakker was goed schoonmaken en weer nieuwe opdoen.

Bas ligt met extreem warm weer alleen in zijn rompertje op bed en nu heeft ie een rompertje zonder mouwtjes tshirtje en broekje en sokjes aan. Maar als het vanmiddag veel warmer is nu krijgt ie alleen rompetje met korte mouwtjes aan hij heeft het namelijk heel snel warm

Mama1987 sterkte met pfeifer erg vermoeiend nu met zo'n kleine. Succes

xxx Joyce

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

zolangs ze alles maar drinken maakt het toch niet uit
    maar wel minimaal 2,5 uur tussen zit...

fijn dat ie zo goed slaapt!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Dat kan ik me voorstellen. Spannend hoor…
    Hij vindt het vast hartstikke leuk daar :)

@Mac: Ja dat gebruik ik ook regelmatig, maar dat prikt hierop heb ik het idee. Als ik dat smeer is ze 5 minuten aan het gillen :|

@Aaliyah: Ik dacht al dat ik de enige was die willen wachten met een 2e tot Zoë een jaar of 3 is!

@MBF: Wat fijn dat Poppy zo goed slaapt ’s nachts! Hopelijk is ze snel van die dunne ontlasting af..

@Roxanne: Leuk hoor, een huis met grote tuin én zwembad. Ze mogen zwemmen na de eerste prikjes geloof ik. Ooh klinkt leuk, het kamertje van Keana, foto?

@Sarah: Lekker dat Finn zolang slaapt. Hier zit er overdag ook regelmatig nog maar 3 uurtjes tussen. Maar dan pakt ze wat kleinere flesjes ipv 5 grote!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Er komt dalijk een man voor mijn paard kijken. Heb er wel een goed gevoel over. Hij wil lekker buitenrijden, af en toe een jacht rijden en hij heeft de paarden aan huis staan, dagelijkse weidegang. Hoop echt dat het wat wordt :).

Smetplek van Zoë zag er net al wat beter uit, gelukkig. Ik houd de plooi tijdens het flesje geven open, kan het lekker luchten en drogen! Daarna wel 2 lamme vingers, maar ach... ;)

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Mama zou het ook met talkpoeder doen, Niek had het in de plooi onder zijn kin. Hebben het eerst met talkpoeder gedaan en later met sudocreme, werkte als een tierelier.

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: Was het bij Niek ook al zo rood toen? Als een schaafwond zeg maar?

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het laatste nieuwe: zelf rechtop zitten is héél interessant! 8)

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah Jason komt overdag ook snelle nu maar vind het niet erg.:)

@bas dus bij jullie duurt het ook niet lang voor jullie voor een 2e gaan

@mama nee je bent niet de enige moet er niet aan denken met een kindje in de peuterpubertijd zwanger te zijn brrr...;)
    spannend dat er iemand komt voor je paard zo te lezen zal diegene erg goed voor (Vos toch?) zorgen.
    Aaaagh wat een super lieve foto van Zoe haha zal hem even aan Jason laten zien even kijken wat hij van Zoe vind:p

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Haha dat heb ik dus ook. En dan heb je overdag lekker de tijd voor de kleinste als de oudste naar school is :). En.. wat vond Jason ervan? ;)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi die draak slaapt nog hij zal zo wel wakker worden moet zo zijn flesje hebben. Maar idd dan kan als die oudste naar school is dan heb je alle tijd voor de jongste en heb je niet je handen vol en als je dan ook nog werkt aaargh moet er niet aan denken hahahah:D

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Herkenbaar Niek gaat morgen en donderdag wennen, ben de hele dag al misselijk er van en jank om alles :(

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ja harstikke rood, ook tegen bloeden aan maar niet vochtig.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    eigenwijs ding... maar wel een liefie

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach arme mama... je zult zien, eerst is het eventjes wennen, stil in huis, maar je kunt eventjes je eigen ding doen en voor je het weet mag je Niek weer ophalen en als hij jou dan ziet en hoort, dan beloont hij je met een mooie lach

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Spannend hoor Sun!

Ik laat mijn vriend Julian weg brengen. Anders ga ik daar echt janken :D

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga even mijn sprongetje mail lezen. Julian zou nu zijn volgende sprong moeten hebben :D

Ben net met hem bij stal geweest, hij vond het reuze interessant.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm volgens mij zit hij er ineens middenin, hij is me aan het "huilen" om niets :D

Ik ga even mijn mannetje troosten! Tot snel!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama hahah Jason ging lachen toen hij die foto zag is geen grapje ofzo:D

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Oma is er nu... komt Collin even overnemen. Kan ik eventjes slapen, heb 2 flessen gekolfde melk klaar staan.
    Hopelijk heb ik even rust.

20. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Laura, slaap lekker! Geniet van die uurtjes vrij!

Mama, mooie foto hoor!

Hier bij de huisarts geweest en die denkt ook aan oververmoeidheid.
    Omdat er wat gevoeligheid bij mijn maag was heeft hij daar iets voor voorgeschreven, haal ik morgen op.
    Alleen met Rebecca was een drama in de kinderwagem.
    Op haar rug liggen gaat echt nog niet lang goed.
    Heb haar op mijn arm gedragen de terugweg.

Ik had een draagzak gekregen van mijn schoonzus en daar zit ze nu in om te oefenen en dat lijkt ze heerlijk te vinden! Slaapt als een roos terwijl ze er wakker in ging.
    Morgen neem ik haar dus mee in de draagzak.

Ook heb ik besloten per september te gaan starten met weight watchers.. De cursus begint hier eind augustus maar dan ben ik weg. Lijkt mij de ideale manier om weer op gewicht te komen.
    Woensdag start ik met fitnessen dus dan kan ik hard aan de slag!
    Heerlijk, heb er helemaal zin in!

(ben het ook wel zat om tegen mijn dikke kop en olifantenlijf aan te kijken...)

Deel Deze Pagina