Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Natja *knuf* Goed hoor dat jullie erover praatten. Zo kan je alleen maar weer meer naar elkaar groeien...

Rianne wat heerlijk dat Lenthe al zo doorslaapt, goed hoor!

Laura fijn dat je morgen al naar huis mag! Hopelijk voel je jezelf dan ook wat beter...

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja ik wilde altijd 3 of 4 kindjes maar dat ga ik lichamelijk niet trekken en de gyn rade het ook af... en johan is er klaar mee hahahaha die vind het wel mooi zo

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Natja: wat fijn dat jullie erover hebben gepraat. Hoop dat dit een begin is in de goede richting. Lekker je hart blijven luchten en niet opkroppen.
    Wat een mooie foto's weer, echt een mooi en gaaf kindje

@ Laura: Fijn dat alles goed gaat met de kleine en hoop dat jouw koorts snel zakt.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat leuk dat iedereen nu is bevallen! ik ga eens proberen een foto te plaatsen.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  7. Koekeloerie

hahaha jammer dat Johan er klaar mee is. Hoe bedoel je lichamelijk niet trekken?

Ik wil heel graag een groot gezin, maar ook mijn ventje ziet dat niet zitten. Ook qua huisvesting hebben we dan een probleem. Een 2e is wel in de planning, maar nu nog niet hoor. Pas als de kleine 1 jaar is. Pff ben er de laatste tijd veel mee bezig. Zit allemaal te rekenen waneer ik dan moet stoppen met de pil, wil ik wel aan de pil.. etc. beetje dubbel als je net een kleintje hebt.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  9. Koekeloerie

@ Mandy: Wat een mooi ventje! Lekker klein rond koppie ;)

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joepie!!! Nieuw topic!

Even spammen:

Lenthe en Bram (van mac):

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    En een lachende Lenthe:

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ben het helemaal met Aichaa eens...ik ben ook erg blij dat we allemaal mooie en gezonde baby's hebben!

@Natja...lucht je hart maar lekker bij ons! En ik hoop echt dat het goed komt nu jullie gepraat hebben...blijf dat vooral doen! Dan weet je allebei wat er speelt en hoeft het niet zover te komen als nu!
    En wat een supergaaf jurkje heeft Isabella aan!

@Gaby...cullinaire vetrol! Hahaha! Dat is een goede...die ga ik onthouden! Die van mij kan je ook wel zo noemen namelijk! Wil er wel een kilo of 20 afhebben...dan ben ik weer zo zwaar als voordat ik stopte met roken!

@Mandy...wat een mooi ventje is het! En echt een superleuke foto met zn drietjes op bed!

@Ilse...ik snap wat je bedoeld...Stefan is er hier helemaaaaaaaal nog niet mee bezig...maar ik heb stiekem al zitten denken aan een tweede...vind het lastig...ook omdat wij niet zoveel plek hebben! Nog een kleintje zou wel passen...maar ze worden ook groot!
    Maar wie weet lijkt Finn wel op zn vader en is het genoeg met eentje! Haha! Die heeft aardig wat uitgehaald toen ie klein was! Zn ouders waren blij dat zn oudere zus zo makkelijk was!

Hahaha..Stefan zit naast me op de bank met Finn...die heeft net eten gehad...en Steef zei dat ie lelijk was omdat ie een raar gezicht trok...krijgt ie gelijk een klap in zn gezicht! Hahaha! Zoooo grappig!

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oooow Rianne wat een machtige foto van Lenthe! wat een lach zeg!
    En leuk zo die met zn tweetjes...zijn ze al verliefd? Haha!

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja ze zijn verliefd, kijk maar naar de button van Lenthe:

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahahaha... SUPER!

16. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

@ ilse mijn lichaam is letterlijk ziek van het zwanger zijn en erge bi ... dus wil het risico niet nemen met nog een kindje dat ik dalijk in een rolstoel zit.. of het evt niet ga redden nu ook al vaak het zh in geweest (lees maar terug hahaha) zat 4 a 5 x per week in het ziekenhuis vandaar ook dat ik werd ingeleid met 38 weken.

@ RIANNE GEWELDIG LEUKE FOTO`S ook op je hyves en dat speltje is echt super grappig!

hahaha sara gelijk heeft tie ik zou ook meppen als dat gezegd zou worden :p
    ik wil er ook z`n 20 kilo afhebben! zullen we ook een topic openen met de juni 2009 mama`s vallen af whahahhahahaha :p

@ mandy wat een lieve foto`s heerlijk mannetje

hier heb ik ineens een onwijs duwend gevoel van onder.... beetje vaag gevoel is het... als of er iets duwd van binnen....;) vraag me echt af waarom ik altijd van die gekke dingen heb

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Jeej, nu echt bij de mama's!

Laura, ook hier even van harte gefeliciteerd. Ik kan niet terug smsen dus sorry daarvoor.
    Fijn dat jullie morgen al lekker naar huis mogen!

Natja, je mag hier altijd je hart luchten hoor!

Mooie foto's dames!

Zo, ik heb nog een vraag.
    Rebecca is 3,5 kilo en mag 6x 90+3cc drinken.
    Ze komt maar 6x per dag (moet haar zelfs regelmatig nog wakker maken) maar drinkt dan vaak ongeveer 60 tot 80 cc.
    Drinkt ze dan niet te weinig?
    Of moet ik haar vaker wakker maken?

Ze is heeel tevreden na de voeding, dus lijkt me zo zielig om haar wakker te maken.

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat schattig. Eerste ontmoeting van twee juni baby's!

Deel Deze Pagina