@Nathalie wij hebben geen tv op de slaapkamer helaas dus als hij op die kut ps3 zit dan moet ik of 8ter de pc of boek lezen ofzo
Dat was Nathalie, bij mij ligt er al een in bed en ik wil Garfield nog even kijken Begin nu ook redelijk melig te worden
tja het is bij ons de 2e he... nee, ik heb het erg getroffen met die vriend van mij (zelfs bijna man) hij doet echt nog veel als hij thuis komt van zijn werk, maar dan maak ik bv weer zijn brood klaar 's avonds, stop er iets lekkers tussen. Resulteert weer in een lief smsje...
dames, misschien ook wel een idee, om 1 avond echt iets voor jezelf te gaan doen en kindje bij man/vriend te laten. dan ziet hij ook eens dat geen luxe baantje is
hmm dat is niet handig nee. Ik heb hier zo'n plat scherm aan de zijkant van het dressoir staan en de computer staat op de grond naast de bank.. wij zitten dus gewoon bij elkaar. als ik echt ergens anders moest gaan zitten, andere kamer bedoel ik, dan zou ik het ook nie zo gezellig vinden
Nee dat vind ik ook nooit zo gezellig. Hier meestal gewoon de laptop mee op de bank, lekker makkelijk.