Aaliyah, sterkte! Laura, wij hebben de dr Brown flessen. Julian krijgt Nutrilon standaard en forte (50/50). Forte laat ik vanaf vandaag weg (alleen de laatste fles nog 50/50) omdat ze deze niet op het kdv hebben en de standaard wel. Anders moet ik dus steeds forte mee gaan geven.
Ilse, als ik het voor elkaar krijg er 4,5 uur tussen te laten wordt het: 08.15 12.45 17.15 21.45 Gab, heel veel beterschap!!!
@nathalie zo dat is een mooi schema wat goed als dat lukt. Wij zitten nu met jason meestal rond 5 flessen van 120+4 heel soms 6 flessen maar dat lukt vaak niet. dus ben benieuwd wat de k.a ervan gaat zeggen.
aaliyah, hopelijk kan de ha iets betekenen. mama1987, heel veel sterkte bij de internist!!! Ik ga even iets van mn hart doen..... Ik weet dat ik vaak onzeker overkom en veel vragen stel. maar ik vind het jammer dat er door sommige mensen bij alles wat ik vraag of zeg een beetje vreemd gereageerd wordt... Alsof ik niets meer mag vragen, wantalles komt toch vanuit onzekerheid. Ik heb dan eigenlijk liever dater niets gezegd word Sorry, moest dat even kwijt. Ik weet het dat ik onzeker ben, maar reageer dan niet als je dat irritant vind......
@gabester, beterschap meid!!! dikke knuffel Oke thanks voor de tips, Collin doet het goed met Avent flessen dus blijf daar maar even bij dan. Ik ga volledig kolven, en dat via de fles geven. Merk dat hij dan rustiger is en beter slaapt. 4/5 uur tussen voedingen ipv 2/3 uur! Dus dat voorlopig eerst proberen. Anders stap ik over. Heb Friso standaard in huis. Enig idee hoeveel Collin zou mogen hebben van flesvoeding? Op het cb zeiden ze 6 flessen van 120 of 150 cc flesvoeding. Borstvoeding drinkt hij 180/200 cc per fles.
Meid ik denk dat iedereen hier wel eens onzeker is niet alleen jij hoor!!! Alleen is het bij jou miss iets meer dan bij anderen. Maar ik geloof niet dat niemand hier nooit onzeker is. We zijn allemaal net mama en ik denk dat voor de 1 sommige dingen wat makkelijker gaan kwa omgang met de kleine dan voor de ander en de één is meer onzeker dan de ander.
Hopelijk krijg je nu wat rust meid. En hoef je niet over te stappen!! Jason krijgt nu 6 flessen ongeveer van 120 en is veel minder zwaar dan Collin dus ik persoonlijk denk wel dat hij meer mag hebben.
Ga je dat redden Laura, 6x150 op een dag en dan 4 uur er tussen? Julian kreeg dat tot gisteren ook en dan was het 5 flessen per dag. Jolan, ik kan me niet herinneren dat ik ooit vervelend heb gereageerd. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor jou niet leuk is. Je bent al onzeker, wil graag tips en dan krijg je rare reacties. Ik snap je heel goed!
Pfff nou fijn wat een piepzooi!! Vriend is wéér naar huis gestuurd met medicatie nu morfine...H.a had de neurloog gebeld en die zei dat het zo druk was dat ze nu alleen accute gevallen tussendoor laten. Dacht ook aan de klachten te kunnen horen (knap vanaf een afstand) dat de uitval veroorzaakt zou worden door de pijn.:x:x:x Dus moeten nog steeds wachten tot 2 sept,snap niet dat hij niet iig een scan mag laten maken....
Nou jaa zeg! Wat idioot! Hij kan toch zo niet doorlopen! Ens als hij nu zelf de neuroloog belt en aan geeft dat hij het echt niet meer volhoudt zo, misschien helpt het.
Jeetje wat belachelijk Aaliyah!!! Kun je niet naar de eerste hulp gaan oid en eissen dat je een scan wilt. Je kunt iemand toch zo niet door laten lopen!
Bij ons op het plein zit een winkeltje en die verkoopt ook Lief! kleding. Dus ik gisteren even gevraagd wanneer ze de winter collectie binnen krijgt en dat was deze week