Heb 'n beetje terug gelezen, Las iets over diaree bij johannesbroodpitmeel. Heeft Djen ook maar geef nu voeding voor spugers met jhbp en 1 schep bambix en nu nergens las van. @ Gaby, jeetje zeg, Beterschap. @ Jolanda, Leuk filmpje @ Marloes, mooi die letters @ Laura, balen van je borst (en) De rest weet ik niet meer, sorry
Gewoon in de box of in de wipper. Als ze gaat huilen gewoon ff stofzuigen, worden ze meestal rustig van en moet toch gedaan worden
Ff globaal bijgelezen, dus sorry voor de mensen waar ik niet op reageer! @Sunshine: Fijn dat het zo goed gegaan is bij het kdv! @Gabester: Wat balen, beterschap!! @Jolan: Ik hoop niet dat ik je ooit dat gevoel heb gegeven, heb het iig nooit met opzet gedaan. Vind het juist vervelend voor je als het niet helemaal soepel loopt.. @Aaliyah: 2 september pas, jeetje… Fijn dat alles goed was bij de ka met Jason! En wat betreft je moeder, onbegrijpelijk dat het zo moet lopen met je eigen dochter… @Laura: Fijn dat Collin zo goed heeft geslapen op het flesje! @Jolan: Misschien in een draagzak of draagdoek? Is ze toch lekker bij je en heb jij je handen vrij.
Vanochtend bij de internist geweest, die wist het ook niet zo goed. Er is niks wat een zwelling op die klieren zou kunnen veroorzaken zo op het eerste oog. Een andere arts erbij geroepen die dacht dat het misschien een cyste zou kunnen zijn. Had wel een raar plekje op m'n hoofd, dus kon gelijk door naar de dermatoloog, maar dat was gelukkig onschuldig. Nu gaan ze morgen een punctie doen en krijg ik woensdag a.s. de uitslag. Ohja en weer bloed laten prikken, ik houd niets meer over joh . Als het een cyste is gaan ze hem verwijderen en als het toch een klier is begint de zoektocht naar de oorzaak daarvan. Dus duimen maar dat het gewoon een cyste is! Ben wel blij dat ze er zo'n spoed achter zetten, het kan namelijk ook op iets kwaadaardigs wijzen..
@mama hoe was het bij de internist meis? of wil je dat hier niet vertellen? edit sorry had niet gezien dat je het al gepost had meis! Jeetje wat een verhaal zeg...mijn duimen draaien voor je dat het een cyste is!!! Pff idd gelukkig zetten ze er vaart achter en zeker als je hoort dat het op iets kwaadaardigs kan duiden *KNUFFEL*!!!!
Nu even iets leukers: Ik krijg de Beco Butterfly deze week of begin volgende week binnen! Hmm.. Zoë blijft huilen, de hele dag al zeurderig. Loop maar weer ff naar boven.
toevallig had ik dat gisteren met Jason ook meestal leg ik hem dan in de box op zijn buik dan vind hij het wel goed en gaat ie meestal slapen. Als hij niet gaat slapen of rustig wordt ga ik op de bank liggen en leg hem op mijn buik dat werkt vaak wel
hey ik wil hier toch even op reageren: het geeft ook helemaal niks dat je veel vragen stelt, gewoon doen hoor! maar het valt me gewoon op dat je vaak dezelfde vragen blijft stellen, ook als veel mensen er al een keer antwoord op gegeven hebben. ik wil alleen maar zeggen dat je onzekerheid echt niet nodig is, want je bent een hele goede moeder dat weet ik zeker! volg je gevoel en je hart! dan komt het met onze tips erbij echt wel goed! dus gewoon lekker blijven vragen als jij je er beter bij voelt dikke kus!