Ja heeft denk ik meer te maken met de ontwikkeling van zijn darmen e.d. Is ook wel verwarrend hoor want de ene arts houdt rekening met zijn gecorrigeerde leeftijd en de ander niet. Hij zit met enorme ogen het eten van je bord af te kijken . Welk grappig om te zien, ach ja zolang hij het nog volhoudt. Merk wel de laatste paar dagen dat hij niet echt meer geniet van de melk, zit te tutten met de fles e.d. We zien wel.
Hey, tijd niet gezien. Hoe gaat het met jou en je mooie meid! Hoe is het trouwens gegaan met je zoontje?
had ook niet anders verwacht dan dat jullie dat zouden weten, , maar omdat ik las dat ie naar zn werk was, sorry, maar wil gewoon niet dat de papa van jason iets overkomt hihi..xxx
Dank je wel voor het vragen, lief van je. Hier gaat het goed alleen heeeeeeel druk met mijn zoontje. Djennah gaat geweldig, echt 'n heerlijk meisje (met vieze billen dus ik moet echt gaan verschonen) Gaat het met jou ook goed? En met je kinderen? En je huwlijk? Liefs Aicha
@mac hihi lief van je hoor was ook niet rot bedoeld hoor haha we moeten het allemaal gewoon afwachten en dat is balen... @aichaa whahah ja is goed @nathalie hoe is het nu je 4 voedingen mag geven? @jolan soms wel maar meestal als ik hem nét neer heb gelegd dan springen die oogjes open en gaat ie lachen haah dus dat schiet niet op alleen als hij echt diep slaapt dan blijft ie wel liggen
Ja, hier gaat alles ook goed. Volgende week gaan de jongens weer naar school dus dan is het overdag wel weer wat rustiger (behalve met halen en brengen) Tussen mij en mijn man gaat het gelukkig ook weer veel beter, maar we zijn er nog niet helemaal..... Kookse!
ja ene keer in bed andere keer in de box meestal helpt het wel maar ook niet altijd hoor maar mijn schoonmoeder gaf dat ook als tip
@mac fijn trouwens dat het beter gaat met Bram! Leuk he als ze zo lachen enzo wel balen dat hij weer spruw had is zo vervelend
tot nu toe gaat het goed! Hij werd echt om kwart voor 1 wakker. Na de fles zijn we even weg geweest en heeft hij de hele tijd geslapen. Toen we thuis kwamen heb ik hem in bedje gelegd, maar dat duurde maar even Heb hem om half 5 de fles gegeven dus kijken hoelaat hij vanavond komt.
Stofzuigen ga ik ook maar even doen. De kat slaapt op de overloop en de vloerbedekking is wit aan het worden ipv rood
meiden, weet je wat het is..... ik 'denk' dat de kleine steeds op bed moet liggen. Dus na een voeding wacht ik op moeheidssignalen en leg haar op bed. Daar gaat ze vaak huilen, of is na een uur wakker. Nu net lag ze bij mn man heerlijk teslapen, maar ik vond dat ze naar bed moest. Daar was ze binnen 2 min weer wakker...... Bij ons slaapt ze lang en is ze rustig, in haar bedje overdag houdt ze het dus niet langer dan een uur uit..... Doordat ik dus denk da t het beter is haar op bed te hebben, heb ik dus steeds een huilende lieke. Ik weet dus echt niet waar ik goed aan doe, dat is het frustrerende.... Ik zou haar graag overdag in bed hebben, maar ze houdt het daar dus neit lang uit.... Maar heel de dag bij mij houden lijkt me ook niet de bedoeling toch? Oh het is zo frustrerend! Ik wou dat ik ook een kleine had die van voeding tot voeding kon slapen..... Dat zit er hier echt niet in. Sorry.... moest het even kwijt Overigens geniet ik wel echt volop van mn meissie hoor! het slapen vind ik alleen echt moeilijk....
@nathalie fijn dat het tot nu toe iig goed gaat! Hoe laat is de 'bedoeling' dat hij komt vanavond? suc6 met stofzuigen leuk he kattenharen @jolan maar gaat ze ook huilen als je haar in de wipstoel zet of in de box legt want anders zal je dat gewoon moeten proberen ipv denken dat ze op bed moet
Aaliyah, geweldig die kattenharen Hij moet rond 9 uur ongeveer de fles. Maar ik hoop dat hij iets later wakker wordt. Dan ben ik wel terug van mijn nagels en kan hij eerst onder de douche. Morgen ga ik koken voor mijn ouders en gaat mijn vriend weg dus kan hij ook niet gewassen worden (hij zet het op een krijssen in zijn badje vandaar dat wij met hem in bad of onder de douche gaan) vandaar dat ik wil dat hij vandaag gaat
Julian heeft ook wel eens periodes dat hij niet wilde slapen in zijn bedje. Maar ik heb echt vol gehouden, even er naar toe troosten en weer terug leggen. Dat heb ik echt dagelijks gedaan. Nu slaapt hij in een slaapzakje en heeft wat minder bewegingsruimte (hij ging zijn hele bed door) waardoor hij ook na een paar minuten huilen ineens stil is. Ik had altijd het idee dat hij zichzelf wakker hield vandaar dat ik nu een slaapzakje ben gaan proberen.