Zoë is verkouden, neusje zit steeds dicht en aangezien ze altijd netjes met haar mondje dicht slaapt wordt ze dus steeds huilend en benauwd wakker. Iemand een goede tip? Mijn moeder had al een ui onder haar bed gelegd, resultaat: een huilend, benauwd, STINKEND kind
ik heb trouwens ook van die sokjes alleen dan weet ik niet waar ze vandaan komen bij mij zitten er bijen op met een belletje erin
haha toevallig Rianne. Ik heb vandaag de pantoffels/schoentjes gekocht bij de hema. De sokjes waar jij het over hebt hadden ze niet in een kleinere maat. Passen ze toch bij Lenthe??
Ik heb ook die muisjes, kreeg ik als kraamcadeautje. Maar je hebt ze overal wel hoor, niet alleen bij de hema.
Ja hoor, hier passen ze wel, als ze heel hard trappelt gaan ze wel eens uit maar het valt wel mee. En Lenthe heeft echt heeele kleine voetjes.
Ik ben nu al meer dan een week bezig met hem op bed leggen, even laten huilen, troosten en weer terug leggen..... na een uur huilt ze vaak nog..... Soms valt ze wel in slaap, maar wordt dan na 45 min wakker. In een slaapzakje doe je ze zonder kleding toch? Alleen in romper?
ja die mening heb ik ook: slapen in bed. Dat doen we ook al vanaf het begin, maar sinds 2 weken gaat het niet goed meer..... Ik kan haar een uur laten huilen.... maar valt dan soms nog niet in slaap. Soms is ze na 10 min wel in slaap. Vind het zo erg om haar zo lang te laten huilen..... troosten helpt ook niet...
Ik heb ook een slaapzak gekocht maar ik doe Jason er alleen met romper in. Het is er 1 voor de winter dus heel dik maar de mouwtjes kunnen er af dus kan hem ook nu gebruiken. Ik heb meneer al een paar keer boven in zn bedje aangetroffen was ie helemaal koud arme pop
Ja het voeden gaat wel goed gelukkig. ze ligt bij ons idd soms op haar buikje, maar omdat ze snachts wel op haar rug slaapt heb ik het idee dat dat het niet is.....
wbt slapen in bedje/spelen in de box is denk ik ook voor iedereen zooo verschillend. Als je het idd al vanaf het begin zo doet zou ik het ook wel aan houden. Wij doen het niet omdat ik zelf vind dat Jason het nog helemaal niet door heeft van box/bed en Jason slaapt overal hij is een makkelijke slaper dus dat scheelt denk ik ook wel. Alles verschilt gewoon zo erg per kindje en per situatie @rianne waarom ben je gestopt trouwens met je schema?
@ Gabester: Heel veel beterschap. Ben wel benieuwd hoe je dit nu met Yustin en Lindsey doet? @mama: fijn dat ze zo snel reageren. Hopelijk is het inderdaad "maar" een cyste. bah... ohhhh ik ben zooo jaloers op je butterfly DAMN! Ben benieuwd wat je er van vind! Eva was trouwens vorige week verkouden. Heb neusspray gebruikt en dit hielp heel goed. Voor het slapen gaan een beetje luuf op haar borstje smeren en ze kreeg weer adem. Ze heeft nu alleen nog last van slijm. @Aaliyah, poeh wat een gedoe zeg met die artsen. Wanneer is het in hun ogen een spoedgeval zeg. 2 sept pas, menn dat duurt echt lang als je kapot gaat van de pijn. Jammer dat je moeder zo reageert... het zit je even niet mee. Gelukkig gaat het wel goed met Jason.
Dat is verschillend. De ene keer huilt ze aan 1 stuk door, andere keer met pauzes, maar dan nog kan het een uur duren.... En wat ook zo is: ze wordt als ze in slaap valt, zo snel weer wakker en vraag me dan af of ik haar moet troosten en nog moet proberen te laten slapen of dat ik haar meot pakken.