@Marloes wat fijn dat alles goed is! En wat is Thom dan groot zeg hihi. En niet en amper huilen bij de prikjes goed hoor, echte vent die Thom Is dat heel erg als zn fontanel té snel dichtgroeit?
Mac je hebt pb Mama fijn dat het "alleen maar" een cyste is. Wel lekker dat je al zo snel geholpen wordt maar wel een behoorlijke operatie als het onder narcose moet. Sneu dat Zoë zo uit haar doen is. Marloes lekker dat het zo goed gegaan is bij het cb, wordt al een flinke jongen zeg! Rianne ook al zo goed gegaan bij cb fijn hoor, leuke foto's! Hier weer terug van de 2e keer oefenen en het is weer goed gegaan. Gelukkig maar. Denk dat ik mijn echt dipje nog wel over een week zal krijgen als hij hele dagen gaat, daarbij vergeleken is 2 uur niets.
ja als hij echt heel snel dicht groeit, dan kan het zo zijn dat de hersenen te weinig plek krijgen om te groeien... Maar Sam had het ook, dus ik maak me geen zorgen. dat hoeft pas als er een riggel (soort verkeersdrempel staat wel heel stom maar ja) op het hoofdje/voorhoofdje ontstaat..
Een dikke kus voor alle lieve meiden en hun mooie baby's van een drukke moeder en haar mooie dochter!
@marloes oh oke dat wist ik niet... Heb je trouwens even gemaild @sunshine oooh wat spannend zeg dat hij dan hele dagen gaat maar gelukkig heeft hij het nu wel naar zijn zin toch?
wat zijn jullie allemaal aan het mailen en pben haha iemand ervaring met de 123 speen van difrax? voor op de fles?
@Aaliyah: Nee, dat hoor ik woensdag denk ik. Wat goed! Van 23.00u tot 09.00u! @Marloes: Fijn dat Thom zo goed gegroeid is! Hopelijk groeit z’n fontanel niet té snel dicht. @Sunshine: Fijn dat het wennen weer goed ging. Kan me voorstellen dat het volgende week even moeilijk is, maar dat komt vanzelf goed joh @Mac: Nope, dat is toch een papspeen? Of iig voor verdikte voeding dacht ik.
Beco verstellen en op maat maken met een moe, huilerig kind is NIET aan te raden. Toen ie uiteindelijk goed zat vond ze het wel heerlijk .
Wat fijn dat hij wel goed is zit ie voor jou ook lekker? Want je hebt ze ook van dat andere bekende merk, die had mijn zus ik heb hem 1x toen gebruikt met mijn neefje erin maar die zat totaal niet lekker....
Dames even een update.. Door overstap van profider wat niet helemaal op elkaar overloopt hebben wij de aankomende 8 dagen geen internet. Hierna zal ik bij mijn opa en oma zitten die ook geen internet hebben. Zal zo nu en dan even online zijn, maar niet veel. Laura, dat was ook de reden dat ik ineens offline was Liefs
Hey meisjes, ik hoef "maar" 40 pagina's bij te lezen. (en dan heb ik ingesteld 20 berichten per pagina, dus zijn 800 berichtjes!) Ik ga maar snel beginnen!
Ach arm meisje! Thom doet het nog goed... hij is meteen gaan slapen, tussendoor wakker gemaakt voor de fles en weer gaan slapen
Lenthe komt sinds een dag of 2 trouwens weer om 05.15 uur niet leuk! Iemand tips? Heb al de tip gekregen om de fles van 18.30 minder te geven.