Net was het al iets gezakt, door zetpil al misschien? Ze ligt nu op bed, hopenlijk gaat ze lekker slapen tot laatste fles. Jeetje, was wel even schrikken zeg, zag die thermometer zo snel gaan.
@marloes leuk shirtje en idd handig zo'n paspop hihi @rianne lijkt me idd erg schrikken zeg. Hopelijk heeft ze er verder geen last meer van!
De man die vorige week al is wezen kijken voor mijn paard komt vandaag terug met een 'adviseur'. Hopelijk wordt het iets, ze zou het daar echt heel goed krijgen. En ik mag altijd nog langskomen om te kijken én rijden! Dus duimen maar..
hoi allemaal, even een kort berichtje van mij, voor het geval jullie me gemist hebben . Heb ook niet bijgelezen sorry. ik ben afgelopen weekend een beetje ingestort omdat het herstel zo langzaam gaat en ik zo moe, huilerig en duizelig ben, en steeds door mijn benen zak. Deze week maar naar de dokter geweest, en die denkt dat er iets is met mijn schildklier is. maandag krijg ik uitslag van het onderzoek. met Maxime is alles goed, hij heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad, en had zelfs sjans met een heel mooi meisjesbabytje op het cb **trots**. Tijdens de eerste prik kletste hij nog vrolijk, maar tijdens de tweede schreeuwde ie toch dramatisch, moest er om lachen (schaam). Nu ligt ie hier een beetje te jengelen. Hopelijk tot gauw weer!
Natja, Als je t flesje probeert geef jij die Dan of iemand anders? Toen ik de fles gaf wilde collin ook niet maar bij iemnd anders wel
@mama oh wat spannend hopelijk kan je paard daar terecht dan!! En wel fijn dat je dan gewoon nog kan rijden als je dat wilt. @rianne aagh wat zielig voor Lenthe @snieke jeetje wat balen zeg!! Sterkte!! Fijn dat met Maxim alles goed is hahah nu al sjans
Het kolven lukt trouwens nog steeds niet ik zit er aan te denken om de extra care voeding van het kruidvat te kopen deze voeding verkleint ook de kans op een allergie net als borstvoeding.
@Rianne: Is ze al wat rustiger? @Snieke: Hopelijk valt het allemaal mee met je schildklier en krijgt Maxime niet teveel last van de prikjes.
Oh man ze ligt al een uur hysterisch te huilen/gillen/schreeuwen. Verdorie, ben nog eens alleen ook, mijn vriend is pas om 23.30 thuis.
Ik geef Kruidvat standaard ben helemaal overgestapt nu. Ga niet afbouwen. Te veel gedoe . Collin sliep 4 uur op een fles van 120+4 vanmiddag nu net weer een hele fles op, ik kolf alleen harde plekken weg en laat het verder "doodbloeden" Collin is heerlijk rustig en tevreden !
@Laura....</title> <meta name="description" content="" /> <meta name="keywords" content="" /> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250"> <meta name="generator" content="PSPad editor, www.pspad.com"><title> dit is de site van die baan...wie weet zoeken ze bij jullie in de buurt ook wel mensen....of is er zoiets bij jou in de buurt... Ik denk trouwens dat als hij krampjes zou krijgen dit wel snel gebeurd hoor...geloof nooit dat dat pas na een volgende voeding is.... En als jij er zoveel rustiger van wordt is dit toch de oplossing voor jullie! Je hoeft je echt iet schuldig te voelen! Collin heeft er een supergoede start op gemaakt! En Flesvoeding is echt niet slecht hoor! 40 minuten is wel wat lang...ik geloof dat het met gewone voeding rond de 15/20 moet liggen...maar misschien moet hij gewoon even wennen! Enne...superfoto! Moest er gewoon van lachen! Die lach...LOVE IT! @TM...zou best kunnen dat ze gewoon een slaapzakje wil...Finn heeft trouwens 's nachts nog geen één keer last gehad van reflux...hij slaapt trouw door! (YEAH!!!) @Rianne...leuke foto's! Finn moet morgen voor zn prikjes...ik ben benieuuwd hoe het gaat! Zou niet weten wat je kan aan Lenthe's nachtelijke feestjes...haha! Hoe is het nu met Lenthe? (lees het al...veel aan het huilen...hou je rustig heh meid...niet gelijk stressen!) @Nathalie...owww als het die pyjama is die ik denk dat je bedoeld wil ik die ook! Die ene is zoooo tof! Hoe gaat het eigenlij kop 4 flessen? @Mama....fijn hoor...dat het gewoon een cyste is...wel spannend...die operatie! Maar dat komt allemaal vast wel goed! @Mac...wat doe je me aan met al die kortingen (naja...wat doe je mn banksaldo aan...hahaha) Hier zal Stefan vast niet blij mee zijn Wij hebben trouwens de 123 speen van Difrax en die speciale ring/dop....vind het met die dop erg makkelijk werken...Wij hebben het gekocht in het begin toen Finn zo snel zn (gewone) fles leegdronk...maar dat was met die alleen maar nog sneller...zelfs op stand1...nu met de nutriton er door was het voor de speen maat S veel te dik en viel hij in slaap...dus weer terug naar de 123...we doen nu eerst 10/15 min. stand 1 dan 5 min. stand 2 en als het nog nodig is na 5 min. stand 3...zo heeft hij met 20/25 minuutjes zn fles leeg zonder dat we hem wakker moeten maken (ja soms bij de laatste) en zonder dat hij te veel moeite moet doen! Ik vind het heel fijn werken...vooral met die ring! Wat een leuke foto trouwens! @Marloes...Grote vent hoor! Fijn dat de prikjes goedgingen...en idd goed in de gaten houden..zn fontanel... En dat shirtje is trouwens weer erg leuk geworden! Vanaf vandaag kunnen de condooms de deur weer uit YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAH....hahaha! moet nog wel een weekje wachten met vrijen ivm infecties...maar het vooruitzicht dat het zonder condoom is de volgende keer maakt mij al blij genoeg! Het plaatsen van de spiraal viel me trouwens 100% mee...stelde echt niets voor! Met Finn gaat het hardstikke goed! De medicijnen doen echt heel goed hen werk! Hij zat alleen alweer een paar dagen verstopt...eerst 3 dagen 1 harde keutel (terwijl hij al 2 dagen niet had gepoept) en nu vandaag weer naar 1 hard keuteltje...dus ik dacht...ik doe van Mac bij Bram heeft gedaan...en paar drupjes olijfolie...nou allemachtig...wat een poep eruit kwam...de 1e luier bij mn moeder (toen ik bij de dokter was) zo vol dat hij helemaal onder zat (en ik had nog maar 2 doekjes in het doosje zitten...oops) en nog zo'n volle luier net thuis! En ik hoorde hem alweer knetteren net...Hij lag ook echt keihard te lachen toen ik zn luier verschoonde! Heb al gezegd tegenhem dat hij Mac maar moet bedanken als we haar een keer zien...dankzij haar is hij verlost! hahaha! Ow en de Sting belde net...helaas ben ik het niet geworden...ze hadden 38 uur openstaan en er zat een sollicitant tussen die zoveel wilde werken...hij houdt me wel in het bestand...mocht er snel iets voor 3 dagen vrijkomen belt hij me! Vind het stiekem niet eens zo heel erg...had het leuk gevonden als ik was aangenomen...maar nu kan ik misschien wel wat langer bij Finn blijven...
Rianne, arme Lenthe!!!! Vervelend om je lieverd zo te zien!! Sarah, het gaat eigenlijk best goed op 4 flessen! Hij heeft alleen de fles van half 5 voor de helft op gedronken want hij viel in slaap. Was net bij mijn ouders maar daar gilde hij de boel bij elkaar en wilde niet slapen. Dus ben naar huis gegaan, wilde hem de fles geven maar in de auto sliep hij alweer. Op bed gelegd en hij is nog rustig. Wilde hem eigenlijk nu de andere helft geven, maar hij mag over 1,5 uur alweer zijn laatste dus kijk het even aan Nouja, het was dus eigenlijk de bedoeling om een avondje bij mijn ouders door te brengen. Had gekookt voor ze, voor Jul het campingbedje mee. Alleen heeft meneer echt 2 uur lang lopen schreeuwen dus ben naar huis gegaan. Nu ligt hij weer rustig in zijn eigen bed.