Wat rottig dat je nog helemaal niet lekker voelt. Hoop voor je dat het mee zal vallen. Sterkte en beterschap! Fijn dat het Maxime zo goed gaat, zooo nu al sjans die is er vroeg bij
dit is wel heel handig zeg!! maar ik schrok wel van die inschrijfkosten 400 euro!!!helaas zag ik hier geen dagmama in de buurt
@Laura: Fijn dat het zo goed gaat! @Sarah: Balen dat je het niet bent geworden bij de Sting.. @Marloes: Ja, kwartiertje hier vandaan De beco voor degene die erom vroeg: http://i30.tinypic.com/ip9pac.jpg
Pfff ik weet niet meer wat ik met Zoë aan moet. Ze slaapt steeds 20 minuutjes, dan wordt ze huilend wakker. Moet ik ermee rondlopen tot ze slaapt, anders troosten gaat niet en dan beginnen we weer van voor af aan. Heb d'r nui 5 minuten laten huilen, voel me schuldig en ze blijft aan de gang *zucht* haha.
@nathalie wat balen dat Julian ineens zo ging huilen..wel fijn dat hij nu rustig slaapt. @mama wat zie jij er al slank uit zeg jeetje!! Wat klote dat Zoë nog steeds zo onrustig is. Misschien even met haar wandelen of een stukje rijden met de auto als dat mogelijk is?
@mama: badje ? of laten huilen... eerst kwartiertje en dan even kijken.. steeds iets langer. Hier nog steeds een lenthe die huilt en nu ook begint te braken...
Jeetje Lenthe heeft er wel heel erg last van he, zelfs braken.. Hebben ze daar nog wat over gezegd bij jou op het cb?Wat je dan moet doen?
Ja ze hebben wel gezegd boven de 40 graden koorts hap bellen .. maar nu niet volgens mij .. het is zo zielig, ze is zo moe maar ligt alleen maar te huilen.
Arme meid...Misschien kan je wel de h.a.p bellen om te vragen wat je kan of moet doen tijdens braken?
Niks van gemerkt toen lenthe zo'n oorontsteking had. heb toen 2 keer gebeld. Nog steeds huilen hier, al bijna 3 uur achter elkaar.
@Aaliyah: Slank?? Er moet nog 8 kilo af @Rianne: Ik laat haar 5 minuutjes huilen, dan gaat het huilen over in krijsen. Badje doen we dalijk voor de late voeding, dan hebben we meer kans op een goede nachtrust . Wat zielig voor Lenthe, hopelijk voelt ze zich snel wat beter…
@ Rianne, balen van de koorts en braken!! Kleertjes uitdoen en extra laten drinken wil wel helpen. @Snieke: jeetje meid wat rot dat je en wat goed dat Maxime 't zo goed deed met de prikjes! @ Marloes, Thom is zo'n grote stoere jongen. Hopelijk valt het mee met het dichtgroeien van z'n fontanellen. Het shirtje voor Niek is het heel leuk geworden! Loopt als een trein je webwinkel volgens mij?! Goed zeg! @mama: gelukkig!!! Wel rot dat het onder volledige narcose verwijdert moet worden. Moet je dan ook een nachtje blijven Je Butterfly is onwijs mooi. Echt super super gaaf! @ mac, ik ben echt blut momenteel. Het winkelen sla ik dus even over. @ Laura: Als ik eerlijk ben denk ik dat je over een paar maanden heel blij bent met je beslissing. Nu zal het echt af en toe zuur zijn maar vind het echt heel knap van je dat je de knoop nu doorhakt (en goed ook door gelijk helemaal te stoppen). Het is echt zwaar meid en Collin heeft toch die eerste antistoffen van jou binnengekregen. en als je dan die druk afkolft kan je dat toch ook nog geven. Fijn dat Collin het zo goed doet op de fv, geeft jou een hoop rust.
Hoop dat zo'n sprongetje niet langer dan 2 dagen duurt! Kan me nu voorstellen dat je er op een gegeven moment helemaal doorheen zit als je een kindje hebt dat slecht slaapt. Ik vind het na 2 dagen al slopend...