@Ilse: Nee volgens mij niet. De eerste keer dat ik een cyste liet verwijderen werd het plaatselijk verdoofd, dus ga toch proberen of dat nu niet weer kan. Ben zo bang dat ik beroerd wordt van die narcose! Jaaa mooi is ie hé . En hij draagt ook heel fijn, echt een aanrader .
@mama: Hier heeft het ook een paar dagen geduurd. Bleek ook dat ze haar voeding niet goed kon verdragen. Nu dus overgestapt
@ mama: Helpt dat nou echt voor een langere nachtrust? ik doe altijd in de ochtend het badje. Misschien zo maar eens proberen... Erg mooie draagzak!
hij is echt zooo mooi Mandy, ik wil hem ik wil hem ik wil hem.. alleen dus even geen 130 euro over Hoop voor je dat het onder plaatselijke verdoving kan! Is de ontlasting bij jhpm altijd legergroen?? Wist niet wat ik zag! En dun!!!! blegh. Ze zeggen weleens dat poep van je eigen kind niet stinkt... uhh nou ECHT WEL!
@Rianne: Hier scheelt het wel! Heel af en toe slaan we het badje over en dan komt ze rond 3 uur voor een voeding, anders slaapt ze tot een uur of 5/6. Komt misschien ook omdat dat bij het vaste avond ritueel hoort en ze weet dat ze dan de nacht ingaat, ze valt dan ook gelijk na haar flesje in slaap, overdag nooit! @Ilse: Hij is idd wel duur. Omdat mn paard nu verkocht wordt vond ik dat ik em wel verdient heb . Hier ook een kleine stinkerd hoor haha. Hier ook kruidvat extra care en groenige poep.
Manlief komt net thuis. Paard is verkocht, mits ze morgen klinisch goedgekeurd wordt. Dus nog iets om voor te duimen haha.
ahhh wat goed mama! Dat klinisch goedkeuren zal toch wel in orde zijn? Ik heb op aanraden van cb de omneo van nutrilon. Ze doet het er goed op, maar wel een stuk duurder dan de kruidvat die ze eerst had... ach jah. Als ze het hier goed op doet vind ik het best. Heb voor de nachten trouwens al maatje 3 van luiers. Heb nu ook 1 fles al een speen van de volgende fase erop gedaan. Gewoon even kijken hoe ze het daarmee doet. Ze drinkt een stuk sneller nu! Mag eigenlijk pas vanaf 3 maanden, maar omdat die voeding veel dikker is heb ik het idee dat dat gaatje iedere keer dichtslipt. is dat bij jullie ook?
@Ilse: Ja dat denk ik wel, heb in die 3 jaar nooit problemen met d'r gehad. Dat is idd het belangrijkste, dat Eva het er goed op doet! Gebruikte je die Kruidvat voeding allang? Hier ook maatje 3 luiers sinds 2 weken, dag en nacht. En nog steeds speen S, want daarmee heeft ze de fles binnen 10 à 15 minuten leeg. Maar dan is de extra care ook niet dikker als normaal volgens mij.
@Ilse...daarom heb ik zo'n 123speen...met die in maat S zit het zo verstopt en doet hij veel te lang over zn fles....en hij wordt ook erg driftig als de speen verstopt zit! Maar nu dus geen last van.. Hier is de poep ook wel een beetje groenig trouwens... Ik heb ook luiers in maat 3...2 werd errrg krap! @Mac...erg eigenlijk hoor...dat ik het niet eens zo heel erg vind...heb altijd gezegd dat als ik een uitkering zou krijgen ik zo snel mogelijk zou zorgen dat ik weer aan het werk was...en tijdens mn zwangerschap heb ik dat ook echt wel geprobeerd...maar nu...ik weet niet...het is toch ergens wel erg fijn als ik nog thuis kan blijven...mn ww duurt uiteraard straks ook niet nog eeuwen...maar zeker nog een half jaar... Ik zou het eigenlijk wel best vinden als ik pas na de feestdagen aan het werk ga... Maar als ik iets vind en ik wordt aangenomen ga ik daar uiteraard voor! Morgen naar het CB...Finn krijgt zn prikjes!
Ik had die Kruidvat denk ik een maand en opeens begon ze heel veel te spugen en te huilen na de fles en na een uur nog eens. Net wat je eerder zei, dat trek je niet dagen achter elkaar dat huilen. Ik was gesloopt en dus cb gebeld. Die zei dat ik de Omneo kon proberen. Na 1 (!) fles merkte wel al verschil. Hij is iets dikker dan de standaard en hij wordt heel dik als hij koud wordt. Maatje 3 is nog wel een beetje groot, maar zal ook geen weken meer duren.
hahaha ja precies, ik hoor nu telkens kwiew kwiew wie, net alsof de dop te strak zit en dan tussendoor een gilletje (ongeduld). Volgens mij bestaat er geen 123 voor de dr Brown fles Ik heb ergens wel weer zin om te gaan werken.. begint nu langzaam weer te kriebelen. Maar lekker bij de kleine blijven lijkt me ook zo fijn. Je ziet zoveel veranderen en ik ben bang dat ik er iets van mis. begrijp dus wel wat je bedoelt sarah
hey meiden.. Ilse, Collin heeft ook al maatje 3 van luiers hoor nemen iig genoeg op.. met maatje 2 moest ik echt elke 2 uur verschonen! fijn dat die nieuwe voeding beter werkt voor eva! Sarah, succes morgen met de prikjes. ik wil daar voorlopig nog niet aan denken.. arme kleintjes :S Nou heeft Collin gelukkig een hoop spek aan zijn pootjes om in te prikken. Mama, ik duim voor je! En fijn dat de draagzak zo goed bevalt mag ook wel voor die prijs.. pff!! Collin had om half 6 een fles gekregen van 120 + 4, heeft ie helemaal op. Maar kwam om 8 uur al weer.. weten te rekken tot half 9.. toen dacht ik geef maar een fles van 150 + 5, maar daar dronk hij maar 100cc van op. Hoop dat ie zelf komt rond half 12, vind ik wel een mooie tijd voor de laatste voeding. En anders maak ik hem maar wakker denk ik. Ga ook maar een maatje groter van speen, hij doet nu over 100 cc een half uur. Dus even kijken hoe t met maatje 2 gaat. anders idd over op de 3 fase speen.. die heeft Avent ook volgens mij, want die avent flessen vind ik, en collin tot nu toe ook wel fijn! Hij heeft ook nog geen krampjes gehad.. maar goed.. zijn darmen moeten nu die fv gaan verwerken en ik hoop dat ie nog altijd lekker blijft poepen!! Met mijn borstontsteking gaat t goed. ik kolf alleen de hard plekken weg. Vanmorgen om 10 uur leeg gekolfd en vanavond om 10 uur de harde plekken weg gekolfd ( was ook nog 150 cc) maar mag die melk niet geven aangezien ik 4 glazen wijn op heb.. giegel. Fijne avond allemaal.. ik hoop op minstens 5 uur slaap!
hier net in maatje 2, heb pampers en kruidvat, maar volgens mij kunnen we van merk kruidvat al wel naar maatje 3!
@Sarah: Succes morgen, hopelijk krijgt hij er niet teveel last van! @Ilse: Fijn dat ze zo goed op de Omneo reageert! @Laura: Dankje! Hopelijk kun je vannacht lekker een paar uur slapen! @Mac: Dankje! Heb jij ook het idee dat Kruidvat luiers kleiner zijn dat de Pampers?