Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Slaap lekker dames!

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey meiden, ik kom ook nog even kijken. Vriendlief is naar de kermis en Eva heb ik net op bed gelegd.

Zag een hele hoop frustratie over de mannen voorbij komen, een huis waar we met z'n allen naartoe gaan verhuizen en dat bleek al snel de zolder van Rianne te worden.

Het rosetje van Rianne heeft ook mij aangezet tot een klein glaasje Coebergh Sparkle. Heerlijk, maar ook heel raar om weer alcohol te drinken na ruim 10 maanden..

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Ilse: Raar he ! Ik heb 1 glaasje op en voel me helemaal lekker licht hahaha.

4. Koekeloerie

mama Jolan laat weten dat het met haar en Lieke erg goed gaat. Ze heeft het erg druk met alles, maar is ons zeker niet vergeten.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

hot kiss, heeft mijn man ook!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Fijn om te horen !! Geniet nog even lekker Jolan!

7. Koekeloerie

@ Rianne: hahah ja inderdaad zo'n soort van tintel door je hele lichaam heen. Voel me net een kind die haar eerste glaasje alcohol mag drinken van papa en mama!

8. Koekeloerie

hmm ga er ff een cdtje van Justin Timberlake bij zoeken... Lekker een relaxt avondje van maken, als de kleine het toelaat...

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Ilse: hahaha ja snap precies wat je bedoeld. Ik zit nu aan mijn tweede glaasje. Dat wordt feest voor mijn vriend als hij zo thuis komt van zijn werk.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Debke: Wat erg, 4 jaar pas.. Sterkte *knuffel*
    En wat goed van Damien!

@Inger: Van half 12 tot kwart voor 7, wat goed van Gijs!!

@Aaliyah: ’s Morgens als ontbijt een kiwi, peperkoek en verse sinaasappelsap, dat scheelt hier altijd stukken! En ik drink elke dag Actimel, ook goed voor je darmen :)
    Lekker even afhouden als je er geen zin in hebt hoor!
    Ooh wat een schatje was jij en wat had je veel haartjes!!

@Nathalie: Wat vervelend dat jullie niet helemaal op één lijn zitten wat Julian betreft. Hopelijk gaat dat straks beter… En ik denk ook dat je een hele goede mama bent als ik zie hoe je hier over Julian praat :)

@Sunshine: Jeetje wat een ellende. Een keer goed praten samen? Dan komen jullie er hopelijk weer uit… *knuffel*

Klote dat er veel mensen hier relatieproblemen hebben nu, er veranderd natuurlijk ook een hele hoop met zo’n kleintje erbij. Wij zijn alleen maar meer naar elkaar toegegroeid tot nu toe, gelukkig.. Hoop dat jullie er allemaal uitkomen samen!

@Sunshine: Haha, is zijn secretaresse 20, blond, met grote tieten??

@Nathalie: Die deal hebben wij ook, ik de laptop hij de tv ;). Ik lig met de laptop op de bank dus kan wel mee tv kijken haha.

@Rianne: Ik heb het nog niet geprobeerd om een rosétje te drinken, ben bang dat ik idd na 1 glaasje sta te tollen haha.

@Sunshine: Geen idee, Zoë wordt zelf wakker voor de late voeding.

@Jolan: Fijn dat alles zo goed gaat!

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Ilse: Lekker hoor! lekker genieten als het even kan! Hier ook hoor. Lenthe is eindelijk gestopt met huilen. Ze moet nog wel de laatste fles.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Toenstraks weer visite gehad en daarna even bij mijn schoonouders geweest. Kreeg er helemaal het gebrek van toen mijn sm Zoë vast had, ze hield d'r hoofdje niet goed vast en hoofdje wiebelde dus lekker...

Kraamvisite begint nu pas echt te lopen, we hebben de komende 3 weken gewoon 6 dagen in de week kraamvisite!! Is het bij jullie ook zo laat op gang gekomen? Vind het voor manlief wel sneu, heeft ie de hele dag gewerkt, komt ie thuis komt er visite en als ze weggaan heeft Zoë haar huiluurtje... Dus morgen even een dagje lekker GEEN visite, gewoon wij drietjes! :D

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama: Oh erg is dat he! Doet mijn schoonpa ook wel eens. Wil echt niet constant corrigeren..
    Pfff meid plan je het niet te vol allemaal?

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Maar hier ook nog steeds kraamvisite hoor.. heb het wel gehad nu!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn vriend zei het voorzichtig tegen d'r, dat ze soms zo opeens d'r hoofdje opzij of achterover gooit en dat ze daarmee op moest passen. Antwoord: 'ja ze is echt sterk in haar nekje'. ;)

En ja, we hebben het misschien wel een beetje te vol gepland, maar kan het nu niet meer afzeggen. En dan zijn we tenminste vanaf straks! Bij een tweede gaan we echt voor een kraamfeest!!! ;)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja erg hé, ik zit er echt ff doorheen op het moment. Ben zooo moe :(! Ik doe de late voeding en papa de nacht- en ochtendvoeding, even bijtanken.

17. Koekeloerie

@ mama oh vertel mij wat. Vind moeilijk er iets van te zeggen. Het liefst trek je ze dan uit hun handen, zo van kom maar weer lekker bij mama!

@ kraamvisite: Wij hebben nu de meeste wel gehad na het kraamfeest. Nog een paar die niet konden, maar dat zijn er echt maar een paar.

6 dagen in de week??? Jeetje mama dat is wel heel veel. Dan heb je maar 1 dagje voor jullie zelf...

Hier nu cd aangezet, Eva gunt het me!
    @ Rianne: Ik zou er ook nog wel 1 lusten... durf niet haha zit ik hier dalijk bezopen van 2 glaasjes haha

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja ik vind er ook niks meer aan... haha... maar ja dat zeg je niet he als ze langs willen komen ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha dames lekker aan de drank hihi...

ik zit braaf de traktatie van zoonlief te knippen en plakken

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024