Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja klopt hoor maar ik krijg nu maar voor 24 uur salaris dus is irritant, wat dat betreft ben ik blij dat ik weer ga werken straks en dat Jason zo lang slaapt als je pas om 00.00 thuis komt van je werk 5 avonden achter elkaar wordt je ook niet vrolijk als hij om 06.00 uur weer komt....;)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee neemt meer ruimte in enb meer gedoe niet handig dus vindt ik

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ja dat zou fijn zijn, zijn wij hier ook mee bezig en het werkt wel goed. hier. 7-7.15 krijgt Niek de fles en heb je idd. zelf nog rustig de tijd om je klaar te maken.

Wanneer ga je weer werken?

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    HIer ook al maatje 3 in huis gehaald had nog lekker in het leven bonnen dus dat scheelde.

Wat gaat het toch snel he.

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Daar ben ik gewoon jaloers op ;)

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Dat zeg je nu.... :);)

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Balen meis, zit ze ook niet in een sprongetje? Hoop dat het snel wat beter gaat, is haar temp al wat minder?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    geld wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven;) wat dat betreft ben ik wel verstandig al zeg ik het zelf hihi:D tis wel moeilijk moet ik zeggen met al die sale overal maarja om nou in de schulden te komen om kleding....:);)

9. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Dat zou ik ook niet doen, maar soms is het wel even op je kiezen bijten hoor, maar ja. Ik moet nog maar zien wat onze financien gaan worden als ik in de deeltijd ww kom. Heb ik toch wel over zitten piekeren van de week.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd dat is zeker waar hoor er zijn zoveel leuke dingen voor die kleintjes en voor mezelf heb ik ook nog een hele hoop wat ik wil....
    Ja logisch dat je daar over nadenkt toch? Ben je er al een beetje uit hoe of wat of niet?:)

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ach het is eigenlijk meer de paniek die dan even toeslaat van redden we het allemaal wel en dan krijg ik het een beetje heet....

't is gewoon afwachten wat het eerste salaris zal zijn en we zijn al goed bezig met aanbiedingen e.d. dus dat komt heus wel goed maar ja dit hadden we niet echt voorzien.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede morgen allemaal..

Flesvoeding gaat goed hier.
    Moet collin gister avond wel wakker maken om 23.30, hij dronk toen ook maar 80cc.. werd op 4 uur wakker, dronk toen 120cc en sliep tot 8 uur.. heeft toen hele fles op.. 120+4 dus dat is 135 cc ofzo?
    En ligt nu nog heerlijk te dromen op zijn buik.
    Dus tot nu toe hoor je mij niet klagen!
    Kom dan alleen nu wel uit op 6 flessen van 120+4... in de loop van de dagen maar is kijken of dat naar 5 kan en 1 van 150+5 voor de nacht ofzo dat ie door slaapt?? *hoop* *hoop* :p Zou geweldig zijn, maar goed.. ben al blij met twee keer 4 uur.. vergeleken met 3 nachtvoedingen bij de BV!

Met de ontsteking gaat het goed.. die is zo goed als weg.. alleen de Kuur wel afmaken.
    Ik kolf alleen harde plekken weg. En heb dus nu behoorlijke stuwing.. LoLo Ferrari is er niks bij! mijn grootste voedings bh (E90) zit behoorlijk strak!

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Vandaag is vriendlief met zijn zoontje vertrokken voor een paar daagjes naar Zeeland.

Mijn moeder komt gezellig bij ons op bezoek, ben ik wel blij mee want anders had ik het wel zwaar gevonden.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag en van het weekend, wordt mooi weer!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik begrijp het wel wij hebben dat nu een klein beetje omdat mijn vriend met zijn rug zit. Hij doet lichamelijk erg zwaar werk en in december hebben we kans dat zijn contract niet verlengt wordt.
    Dan moet ik fulltime werken ik verdien dan wel veel meer dan hij maar toch ben ik dan wel bang dat we het niet redden dat gaat soms toch door je heen.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura fijn dat het met de fv goed gaat en dat je borstontsteking bijna over is! Lijkt me errug pijnlijk..

@Sunshine wij krijgen morgenmiddag mijn schoonmoeder en dr vriend op bezoek en s avonds komt een vriendin. Vanavond niks en zondag ook niks.:)
    Fijn dat je moeder bij je komt, lijkt me ook zo stil anders in huis

16. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ja dat is het ook wel, vind het ook heel gezellig dat ze komt want dat is niet zo vaak want ze woont zo'n 2 uur rijden bij ons vandaan.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dan is het helemaal fijn dat ze dan komt!! 2 uur rijden wat lang jeetje.

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi allemaal

zo aaliyah dat is nog eens lekker pitten!

mac: bram doet het ook al zo goed!

julia: slaap lekker :)

marloes: leuk zeg van je webshop, ik ga ook wat bestellen binnenkort, want mijn collega is eindelijk bevallen, en ik wil haar graag iets speciaals geven! Zij is de hele medische molen doorgegaan, heeft toen een miskraam gehad, toen een hele rottige zwangerschap, 2 weken overtijd, en nu ook nog een spoedkeizersnede :( Maar wel een prachtige gezonde dochter, Tanvi (ze is Indiase).

sunshine: naar he als je ouders zo ver weg wonen. Maar ja, maar extra van genieten als je moeder er is!

mama: mooie draagzak! En ik vind je ook slank hoor, waar ga je die 8 kilo vanaf halen dan? Waarschijnlijk zie je ze niet zitten omdat je zo lang bent (fijn he :D)

laura: haha Pamela de tweede ;) Lijkt me pijnlijk zo'n ontsteking, maar het is bijna voorbij al het gemodder, en dan gaat Collin vast lekker doorslapen over een paar dagen!

rianne: hoe is het met Lenthe?

Hier gaat het wel goed met de prikjes. Gisteren heeft ie de voeding van 7 uur eruit gegooid, met een enorme boog! Hele kamer onder de melk. Lekker dweilen daarna. Hij had ook niet echt honger, maar ja het was al weer 4 uur geleden en toen ik hem de fles gaf dronk ie het toch op. En hij ging meteen pitten, en bleef pitten! Doet ie anders nooit 's avonds. Dus toen hebben we hem om 11 uur wakker gemaakt, had ie weer geen honger. Klein beetje gegeven, en nu lag ie om 8 uur te kletsen in zijn bed. Toen een flesje gegeven, en viel ie weer halverwege in slaap. Dus nou slaapt ie al weer de hele ochtend. Raar kind ;)

over luiers: ik ben niet helemaal thuis in die maatjes. Maxime heeft zo'n oranje pak van kruidvat, voor 4-9 kilo. Die heeft ie al een hele tijd, en die passen hem goed. Hij heeft namelijk nogal een dikke kont in verhouding met zijn beentjes, en hij beweegt heel veel, dus bij de pampers moest ie al maatje 3 en liep de poep er dan langs zijn beentje uit, lekker. Die kruidvat luiers hebben wat strakker elastiek.

Bij de makro zijn de pampers in de aanbieding, 3 halen 2 betalen, voor de geinteresseerden. Is het trouwens de bedoeling dat als ze uit de new baby zijn gegroeid je dan 2 verschillende soorten luiers hebt voor de dag en de nacht? active en baby dry?

nou ik ga nog maar eens bij mijn comateuze zoon kijken, want ik moet nog boodschappen doen, anders heb ik geen lunch.

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Hallo dames,

Even weer een teken van leven van mij.
    Alles gaat goed hier.
    Vorige week heeft Danian 2 huil dagen gehad, maar nu is dat weer over.
    Hij had al heel lang niet gepoept, dus misschien dat dat dwars zat.
    Eergisteren kwam er 3 luiers vol uit:$
    Nu maar weer afwachten wanneer het weer komt.
    Ik was volledig aan het kolven, maar mijn productie liep terug, dus ik leg hem weer aan de borst.
    Alleen af en toe voor de nacht kolf ik nog zodat mijn man hem ook is kan voeden.
    Verder ben ik ook al ongesteld geworden.
    Dacht dat het langer weg zou blijven met borstvoeding maar helaas voor mij.
    Loop ook helemaal leeg.
    Danian lacht ook steeds meer zo mooi om te zien.
    Las dat Gabester de mexicaanse griep heeft heel veel beterschap.
    @ Kuidebokibi: Fijn dat de flesvoeding zo goed gaat.

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Rianne...arme mama...misschien moet jeheeeeeeeeeeeeeeel lief aan haar vragen of ze door wil slapen...hahaha!

@Mac...fijndat het zo goed gaat! Nu zn ontlasting nog!
    Had je mn email adres nog gekregen via pb? Wil zo graag even kijken bij die sale van Lief!

@Laura...lekker geslapen dus! Haha! Kut hoor...die stuwing...ben echt blij dat ik daar haast geen last van heb gehad!

@Sunshine...leuk...gezellig "mannen" onder elkaar!
    Ik ga trouwens lekker bbq-en bij mnvriendinnetje morgen...en Stefan komt dan na zn werk...heb er nu al zin in! Haha!

@SNieke...weet ik eigenlijk niet...ik heb gewoon 1 luier...niets anders voor de nacht...zou misschien wel slim zijn...zn luier zit echt heel vol 's ochtends...

Vandaag naar het CB geweest...Finn heeft echt KEIHARD gekrijst bij zn prikjes...wist niet dat hij het in zich had! Hahaha!
    Nu maar hopen dat hij er geen last van krijgt!
    We mogen 180+6 gaan aanbieden...maar als hij het niet opkrijgt is het geen probleem...hij was gewoon goed gegroeit...

Hij is nu 60,7 cm en 6225gram...lekker gegroeit weer dus!

Deel Deze Pagina