Jeetje iedereen al bezig met luiers maat 2 of zelfs 3. Hier nog bezig met het laatste pak pampers 1 en dan stap ik over op 2
Nee, ze pakt hem helemaal niet. Op zich wil ik niet stoppen met bv, maar ik zou het wel fijn vinden dat als ik eens een avondje weg wil dat iemand haar dan een flesje kan geven. Ja, volgens mij zijn er nog maar weinig bv mama's. Het is natuurlijk ook wel intensief allemaal. Ik heb het idee dat de fv mamas toch meer tijd voor zich zelf over houden. Mijn 2 jongste zonen hebben 7mnd en 6mnd bv gehad.
ha grappig sarah, Finn en Maxime zijn even groot en zwaar, Maxime was gister 61 cm en 6200 g. Heb jij dat hoofdsteun ding ook al uit je maxicosi? Arm kind hij zat er helemaal opgepropt in en trok een dikke pruillip toen ik de bandjes aan ging sjorren. Wel leuk zo'n klein reusje, maar begint toch wel zwaar te worden. En zonde van die schattige kleine kleertjes Voordeel is wel dat je al eerder op baby zwemmen mag, dat mag hier namelijk vanaf 3 maanden of 6 kilo. Natja ik kan me voorstellen dat je ook wel eens een keertje 'vrij' wilt zijn. Heb je al verschillende soorten flessen geprobeerd? Ik had een keer iets gezien van flessen met spenen die meer op de moederborst lijken...
Grappig dat Collin het jongst en het zwaarst is.. hij woog van morgen.... 6600 gram!!! Niet te tillen! maar tot nu toe is hij verzadigd na 120 + 4 flesvoeding, en zit er 4 uur tussen de voedingen ook overdag. Heb nog nooit zon tevreden mannetje gehad. Wat wel grappig is.. hij drinkt zijn fles alleen leeg, als hij plat op zijn rug ligt. dus niet lekker op schoot, nee plat op zijn rug op de bank, bed, of box. Heb mijn moeder gebeld en dat verteld.. en rara wie deed dat ook.. MOI! ikke.. lekker dan!
Hoi meiden, Het is teveel om alles terug te lezen. Maar waar hebben jullie het over vandaag en heb ik nog iets gemist? Ik heb een proefblog geschreven voor een site van kinderen. Hij staat op m'n site (dagboek) en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dikke knuff
@Sarah wat fijn dat Finn zo gegroeid is, wel zielig dat ie zo moest huilen tijdens zn prikjes. Hopelijk heeft hij er verder geen last van. Jammer van de Sting maar je had ook iets anders op het oog toch? @Natja logisch dat je het soms ook even over wil laten aan een ander, lijkt me erg zwaar hoor bv geven! Wel knap dat je het al zo lang volhoudt!!! @Laura fijn dat Collin nu zo tevreden is en jij ook neem ik aan. Jeetje wat is hij al zwaar!! Grappig dat jij op ook op je rug het lekkerste drinkt, wij doen dat hier met Jason soms ook gewoon benen languit op de bank en meneertje op zijn rug @Stephanie ik heb je blog gelezen leuk geschreven, alleen naar mijn idee liepen sommige zinnen niet helemaal lekker. En er zat een klein spelfoutje in. Ik schrijf zelf ook veel,zoals ze dat nu noemen, blogs heb ook een website als je eens wilt kijken moet je me even pben Maar ik vind het wel een leuke blog!!
Ben ik ook weer meiden! Mijn vriend had een auto gezien op marktplaats dus moest ineens mee auto kijken Ik heb trouwens even een vraag. Wanneer kan je de speen veranderen in maatje 2? Julian doet gewoon ruim een half uur over zijn fles. Vind dit best lang
En auto gekocht? Wat voor auto is het? Sorrie, kan je geen antwoord geven op je vraag! Esmee doet het nog steeds goed met maatje 1, maar ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.
@nathalie wat voor auto is het? Speen weet ik ook niet wil ik ook wel weten @stephanie je hebt pb terug ik moet er nog een nieuwe column op zetten dus die kan je nu nog niet lezen Zooo net hoorden we Jason de hele tijd geluiden maken en druk doen, dus ik ging kijken had ie bijna heel zn voeding eruit gemikt. Maar niet huilen he hele gezichtje en haartjes zaten onder, arm kind!!! Dus net in badje gedaan en schone kleertjes vond het zo zielig maar toen ik zn badje maakte was hij aan het lachen naar papa.....
Arme Jason!!! Het is een Golf 5 GTI uit 2007. Hij heeft hem wel gekocht. Dus nu de twingo en de focus eruit en voor mij een nieuwe auto Sun, ik moet trouwens over 3 weken weer beginnen.