Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuk zeg een nieuwe auto!!

Zo gelijk die site maar geupdate hihi dus Stephanie nieuwe stuk staat er nu ook op als het goed is:)

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ga gelijk even kijken! :)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Mooie banner!
    @Mac: Zo, dat is een lekkere nacht geweest!
    Wat gaan ze opeens hard hé, het ‘kleine baby’ is er nu al af…

@Marjanne: Ze viel rond 21.45u eindelijk in slaap, dus heb d’r maar laten liggen. Toen kwam ze om 02.30u weer (laatste voeding 19.00u) en daarna om 06.00u. Niet ideaal, maar ach, ze heeft geslapen.
    @Nathalie: Fijn dat het zo goed gaat op 4 flessen!
    Nee, ik loop er al langer over te denken. Al voor mijn zwangerschap had ik weinig tijd en nu Zoë er is helemaal niet meer. En ze krijgt het waar ze nu is supergoed! Staat bij die mensen aan huis, kan in en uit de stal/wei. Beter kan haast niet, anders had ik het ook niet gedaan! En we mogen zo vaak langskomen als we willen en zelfs rijden :).

@Aaliyah: Zooo wat een nacht, ik ben jaloers haha.
    @Rianne: Balen dat Lenthe niet meer doorslaapt, zeker nu je weer aan het werk moet. Hopelijk is het iets tijdelijks…
    @Laura: Fijn dat Collin het zo goed doet op de fv! En hopelijk heb je snel geen last meer van je borsten.
    @Snieke: M’n heupen! Ik krijg m’n broeken er echt niet overheen haha.
    Ja, dat is een voordeel aan lang zijn, valt het minder op ;)
    Geen idee, ik gebruik dag en nacht dezelfde en dat gaat (nog) goed.

@Tamtam: Fijn dat de huildagen weer voorbij zijn en dat lachen, heerlijk om te zien hé!
    @Sarah: Hopelijk krijgt hij niet teveel last van zijn prikjes. En fijn dat hij weer zo goed gegroeid is, flinke vent al :)
    @Snieke: Je kunt ook eerst dat kussentje in de rug van de maxi cosi eruit halen als je dat nog niet had gedaan. Hier zijn ze er ook allebei al uit, ook een klein reusje.
    @Laura: Zo wat is Collin al groot. Ik ga donderdag ook maar weer eens wegen, wordt nu wel nieuwsgierig naar het gewicht van Zoë. 4 weken geleden was ze bijna 5,5 kg..
    @Nathalie: Gewoon een keer proberen en dan merk je vanzelf welke speen het beste gaat!
    @Stephanie: :Lieve foto!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, weer bijgelezen..

Vandaag een k*tdag gehad.
    Paard was niet helemaal goed op de foto, dus een hoop trammelant maar ze hebben haar toch gekocht voor veel minder geld. Mocht ze er last van krijgen, houdt hij haar zelf en anders zoekt hij in overleg met ons een goede oplossing.

Tot overmaat van ramp kregen we ook nog een lekke band en heeft Zoë weer een huilavond. Manlief is haar nu in bad aan het doen, ik kon het na 3 kwartier gillend in de auto even niet meer aanhoren. Dalijk een flesje en dan gaat ze hopelijk ff slapen...

*einde geklaag*

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Thom heeft al heel lang speen 2, met speen 1 deed hij er veel te lang over

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    pfoee.... moet 25 pagina's bijlezen.... ga ik neit redden hoor.

heb even een vraagje,
    wij doen altijd tussen 21.00 en 22.00 een badje en daarna de laatste voeding waarna lieke altijd gaat slapen.
    Nu willen we proberen het badje eerder te doen, rond 20.00 en dan kijken of ze dan daarna gaat slapen, zodat ze rustiger is savonds.
    nu vraag ik me alleen af, moet ik haar nog wakker maken voor een 'laatste' voeding rond 23.00? of zouden jullie haar dan gewoon laten liggen?
    Hoe laat geven jullie nu de laatste voeding?
    i kben een beetje bang dat ze ineens midden in de nacht gaat komen....

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oke dus ik zou kunnen wisselen=

Julian doet er nu echt een half uur over en als het een fles is waarbij ik hem moet wakker maken is hij na 20 minuten ongeveer al weer vertrokken :D

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zou haar denk ik nog wel wakker maken Jolan!

Ik ga er weer vandoor. Julian wil weer eens niet slapen en mijn vriend zijn tante en moeder komen straks nog. Ben echt gesloopt!

Mandy, als jij een goed gevoel erbij hebt is het toch goed! Wel fijn dat je gewoon mag komen rijden!!
    Mag ik vragen wat er niet goed was?
    En wat ontzettend balen dat Zoe zo huilt!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gewelidge foto!!!!
    ik heb ook zo'n hoes besteld, bedankt voor de link!
    ligt hij altijd op dat kussen in zn ledikant?
    ik merk aan lieke dat ze het heel fijn vind om op dat kussen te liggen. gister 3,5 uur geslapen erop (wel in de box, maar toch :D)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy wat balen van Zoë hopelijk is ze nu al wat rustiger.

@jolan ik geef het laatste flesje tussen 23.00-00.00, soms moet ik hem dan ook wakker maken maar dan slaapt hij wel de rest van de nacht heb er niet zoveel trek meer in om s nachts mn bed uit te moeten..

@nathalie veel plezier met de tante van je vriend en zn moeder!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Haar straalbeen linksvoor is niet helemaal goed, zitten losse fragmentjes in. Het kan zijn dat ze er over een half jaar last van krijgt, maar het kan ook zijn dat ze er op haar 30e nog geen last van heeft. Zoals bij 9 van de 10 afwijkingen… Hopelijk kan ze zo nog 20 jaar verder, ze heeft er nooit last van gehad, zelfs niet na zware ritten door de duinen etc.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë om 18.15u in badje gedaan en om 18.45u de fles gegeven en ze is gelijk in slaap gevallen. Eindelijk even rust ;).

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat lekker dat je even rust hebt!
    Ik heb hier een partybaby hahaha hij is dik aan het feesten in zijn eentje lachen,beentjes in de lucht....:D

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Gezellig, zo'n partybaby. Hier weer huilen, papa is even kijken. Snap er niks van, zo deed ze nooit tot 3 dagen geleden..

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama jeetje weer huilen...en sprongetje duurt geen 3 dagen toch?

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Geen idee... misschien combinatie van een sprongetje, slapen in een vreemd bed en een onrustige week. Mijn moeder heeft een paar keer opgepast omdat ik naar het ziekenhuis moest en vandaag weer de hele dag weggeweest. Hopelijk gaat het beter als we zondag weer naar huis gaan. Nu slaapt ze trouwens weer!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama ja idd misschien onrustige week dat zou kunnen hoor. Als wij in het weekend veel ondernomen hebben of veel mensen gezien hebben dan is Jason ook wat onrustiger en idd Zoe slaapt nu niet in dr eigen bedje, morgen ging je weer naar huis toch? Dan zal het vast beter gaan:)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier vanmiddag kleertjes met mt 50/56 en rompertjes voor het grootste gedeelte in een opbergbox gedaan...*snik* heb nu mt 62/68 in de kast. Dacht dat ik daar nogal veel van had maar valt vies tegen, dus dat is wel weer een excuus om te shoppen als ik weer geld heb uiteraard.
    Vriend had vanmiddag uitzichzelf besteld op kleertjes.com!!!

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het gaat snel hé! Hier ook bijna alle 56 alweer opgeborgen, ze zit nu in 62. 68 is nog wel te groot. Idd weer een goede reden om te shoppen :D

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mac...ja zag het...sorry hoor...heb iig wat besteld nu!

@Snieke...hier ook geen hoofdsteun...En idd erg zonde van de kleertjes...ik heb al een vuilniszak vol 56 weggedaan! maar de leukste dingen heb ik bewaard...You never Know! haha!
    Ik ga volgende week zwemmen...hier is het geloof ik na de eerste inenting...wat ik begrepen heb dan...

@Laura...idd wel grappig ja...de jongste maar de grootste! Ben blij dat hij het goed doet op de fles! Enne...zo mama zo zoon in jou geval! grappig hoor!

Finn heeft echt geenlast van zn prikjes gelukkig!
    Hij is alleen een beetje moe!

Deel Deze Pagina