Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja zeker fijn hiihi ze kende kleertjes.com nog niet dus gelijk die folder mee gegeven:D

Hoe lang heeft Collin met mt 62 gedaan?
    Hier is 62 nog wel te groot maar 56 is gewoon te klein alles zit dan heel strak en krijg de rompers niet meer dicht. 68 is echt nog veel te groot maar dat geeft niet zo.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    uhm 2 weken maatje 62.. maar hij groeide heel hard!! hoop dat het nu met de fv wat minder hard gaat eigenlijk.
    Maar maatje 62 zit gewoon te strak om zijn armen en benen, maar qua lengte zit t het goed.
    Rompertjes 62 zitten nog wel goed.
    Maar hij heeft amper kleertjes 62 aangehad afgelopen weken alleen maar in rompertjes gelegen omdat t warm was.
    alleen afgelopen dagen wat kleertjes aan, maar die waren dus al wat krap.

hij zit ook al op ruim 6,6 kilo he, en is 60 cm

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja hij groeit idd heel snel zeg!! Is wel jammer denk ik van die kleertjes mt 62..
    Ja Jason is nu ongeveer 57 cm en ik schat ongeveer 4800 gram.

Ik ga mn kip uit de marinade halen,heeft de hele nacht en dag gestaan en dan in de oven doen en de nasi maken zo!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Dat klinkt lekker, eetsmakelijk!

ik verveel me.. Collin ligt te slapen.. mag nog tot half 6/6 uur.. dan ga ik m wakker maken ;)

Mja idd zonde van die kleertjes, maar goed, maatje 50 heeft ie ook niet aangehad, en van 56 ook amper wat haha dus tja.. voor de volgende ;) ooit...

5. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hallo!

Ik kom me hier ook melden! Ik was uitgerekend op 27 juni, maar ze besloot op 2 juli te komen, geeft dat? :D

Op dit moment gaat het goed, mn meisje slaapt al door (klop ik even af) en groeit goed. Ook al ben ik wel nog steeds erg moe, maar dat zal er wel bij horen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @prrrsam welkom!

Zo schoonmoeder smste net dat ze kleertjes had besteld, ze mailde de bestelling door, had ze gewoon voor €47,50,- besteld!!!! 3 dingen van Noppies, 1 ding van Mexx en nog een broekje van het merk Jeep:D

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    welkom prrrsam!! en nog gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid.

Leuk Aaliyah, kun je de kast weer vullen.

Laura, de letters zijn op de post.
    Sunshine krijgt morgen post...

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hoi prrrsam;) leuk dat je mee komt kletsen hier! Ben ik niet meer alleen als alleenstaande mama!!!

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he wat is het rustig hier!

das leuk aaliyah, kan je zoon mooi de show stelen :D hier belden mijn ouders net op dat ze twee zwembroekjes hebben gekocht, ze vonden ze zo schattig en konden niet kiezen, dus dan gelijk maar allebei!

hoi prrrsam, je mag er wel bij hoor ;) hoe heet je dochter?

laura collin groeit inderdaad heel hard, vooral in gewicht zo te zien. Goeie melk heb je hem gegeven! hier zijn we begonnen met maatje 50, en nu beginnen de eerste maatjes 62 te klein te raken. Vooral in de lengte want Maxime is nogal een lange slungel. Alhoewel hij nu ook wel van die lekkere spekbeentjes begint te krijgen.

vandaag bijna alleen maar geslapen, en dat ga ik nu maar weer eens doen!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Prrrsam, ik was ook 27 juni uitgerekend en collin kwam pas 8 juli! Dus jij bent zeker ook nog welkom hier hoor!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Was Net op verjaardag van mijn nicht daar heeft collin om 22.15 120+4 op geslapen in de auto. Nu om23.15 nog 60+2 op. Nu slaapt ie, hopelijk lang!

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Leuk!!!! Zag er goed uit hoor, hartstikke bedankt!

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Prrrsam welkom bij de club en nog gefeliciteerd met je dochter!

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hier gaat alles goed! Niek heeft zowaar gisteren 2 poepluiers gehad! Ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Komt misschien ook wel omdat ik langzaam aan het overstappen ben van extra care naar standaard, had nu niet het idee dat de extra care hielp, hierdoor is de ontlasting niet meer zo vreselijk waterig en dun. Dus misschien vindt niek dit wat fijner om weg te werken ;).

Mijn moeder is weer weg, was erg gezellig, lekker bij kunnen kletsen. Wat was het warm gisteren he pfff.

Vriendlief komt vandaag weer thuis en zijn zoontje blijft nog even bij zijn oom logeren tot dinsdag en dan halen we die op. Ben benieuwd hoe dat zal gaan is nl. de 1e keer dat hij uit logeren gaat in zijn 1tje.

Fijne dag allemaal!

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat laura. Brengt voor jou ook wat meer rust of niet.

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Eerste flesjes door papa en Ted laten geven.
    Als ik het doe, drinkt hij wel, maar kijkt Jan me aan alsof ik toch wel iets heel geks doe.
    Wij hebben er geen problemen mee gehad, gelukkig.

Wat voor een voedingsbh heb jij? Ik heb er 1 met beugel en dat is wel zoveel fijner! Echt een aanrader! (snap ook niet dat er voedingsbh zijn in cup G zonder beugel! dat werkt toch niet?!?)

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Mama, we gaan enten waarschijnlijk bij 6 mnd, of het moet eerder niet meer goed voelen. Als ik me zorgen ga maken dan eerder. En welke draagdoek.... ehm zo'n "sjaal" van 5 meter. Tricot en de kleur is aqua! Ben er erg blij mee! :D

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Rianne, hoe is deze nacht gegaan?

@ Marloes, fijn dat je lijf nog werkt :) Hier nog steeds niet ongesteld, maar bij Ted ook pas nadat ik gestopt was met bv, dus heb nog ff ;)

@ Natja, snap dat het wel begint te kriebelen. Al is het alleen maar voor het idee dát je weg kan.
    Let de afgelopen dagen een beetje meer op de tijd, en wat blijkt... wij hebben eigenlijk ook wel een ritme.
    's Ochtends drinkt hij om 7 uur dan doet hij er zo'n 3 uur op, dan wilt hij om de 2 á 3 uur drinken, en vanaf 19 uur 1 á 1,5 uur tot 21:30 / 22:00 uur en dan slaapt hij door! (nu al 3 nachten!) *mama trots*

@ Laura, sterk mannetje hoor! en al maat 68! Gaat goed met hem!

@ Aaliyah, dat is leuk van je schoonmoeder!

@ Prrrsam, welkom!

@ Nrg50, knap mannetje, maar dat had ik natuurlijk al van zussie gehoord! Enne mooie schoentjes voor Lonneke :)

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo ben weer bij! Ga nu maar met Ted papa wakker maken, die is er weer terug in gedoken :)

Met Jan gaat alles heel goed! Hij slaapt nu dus al 3 nachten door! en dat op bv. Wat een kanjer hè!
    Kwam gister in de supermarkt mijn kraamhulp tegen, was zo'n aardige vrouw! Was heel leuk om haar weer ff te zien, ze wist zelfs nog dat Jan Jan heet! hihi
    Ga zo maar eens bedenken wat we gaan doen, misschien ff het duin in, is mooi weer :)

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo wat is het hier rustig!

Jan was net in de box een heel verhaal tegen nijntje aan het vertellen (mobiel boven de box) zo schattig!

Deel Deze Pagina