Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mama: Haha goed van je vriend. Hm sterk in der nekje.. volgens mij nog niet echt,anders had het niet uitgemaakt!
    Ja ben je er wel vanaf , dat is ook wel weer lekker!
    Snap dat je er even doorheen zit. Hier ook hoor. Mijn vriend is nu nog werken, komt over half uurtje thuis.
    Hij doet de late voeding, ik ben een beetje zweverig van de wijn hahaha.
    Dus mijn vriend heeft een leuke avond straks ;)

@ Ilse: Hihi lekker nog een tweede nemen joh! Ik heb er 2 op en ben alleen een beetje aangeschoten :p
    Zit constant met een smile op mijn gezicht terwijl ik helemaal alleen zit hier

@ Marloes: Leuk, wat voor traktatie?

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ahhhh wat een lieve foto! Lijkt idd een beetje op Lenthe!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    * schenkt nog een wijntje in *

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    een taart! dus alle kindjes krijgen een puntje 'taart' en daar zit iets lekkers in! zal wel een foto maken als ik klaar ben.

ik vind ze altijd zo'n zelfde neusje hebben... wipneusje

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat leuk zeg. je bent echt crea he! ik ook hoor, kan niet wachten tot ik ook traktaties kan maken.

Ja idd een wipneusje!

Dat zie je op deze foto ook zo goed:

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Marloes: Ohh die ziet er lekker tevreden uit zeg. Dat reusje zie je er niet aan af hoor. Echt een lekker poppetje!
    Wat leuk traktaties maken.. Wat een leuk idee! Waar haal je de tijd vandaan? Jij bent volgens mij echt een moeder die 6 dingen tegelijk kan! mij lijkt het toch stiekem ook wel leuk om dalijk traktaties te maken.

@ Rianne hahahaha jouw vriend gaat heeeeel blij zijn ja! Hij werkt bij de politie toch?

Ik heb toch maar een 2e gepakt... Smaakt me prima :p

7. Koekeloerie

leuke foto van jou en Lenthe, lief neusje hoor!!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Ja precies, heb ook gezegd: geef maar hier, dan ga ik haar even verschonen en d’r flesje geven. Kwartiertje te vroeg, maar dat moet kunnen haha :D

@Marloes: Wat een heerlijk ventje!

@Rianne: Leuke avond? Wat ben je allemaal van plan dan? :D haha

Wat lief die wipneusjes! Hier meer een mopneusje ;).

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Ilse: Ja hij is zeker blij, hij is al op de hoogte hahahah. Ja hij werkt bij de pliesie! Net als ik.
    Lekker he zo'n tweede glaasje!!!
    @ mama87: hahahaha nou als ik de trap nog op kan komen heb ik nog een leuke avond zo! Hihi een mopneusje wat schattig zeg

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Hier zijn de avonden/nachten nog niet zo leuk. Ik denk echt dat wij het maar bij een platonische relatie gaan houden :D

11. Koekeloerie

JIJ OOK??? hahahaha grappig! Heb ooit een crush gehad op een agent... kwam denk meer door het uniform whahhaaha, hoop dus voor jou dat hij die dalijk nog aan heeft. *foei Ilse* ...Yep ook hier begint de alcohol aan te slaan...

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  13. Koekeloerie

hahaha mama jij ook! Ik zat net ook de foto's van de bevalling te kijken. Vind zo heerlijk om die foto's te bekijken. Lijkt het weer even alsof het gister was. Gaat inderdaad veel te hard, maar goed dat wordt me DAGELIJKS verteld.. "Geniet er maar van, voor je het weet is het voorbij en zijn ze groot".

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ohnee, manlief is flesje aan het geven, zit niet op te letten, kind kokhalst, hij haalt de speen er niet op tijd uit en ja hoor... maaginhoud ligt nu op de bank, grond, d'r kleertjes. Arm kind!

Ik ga mee naar dat huis waar jullie het straks over hadden haha :D

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh ja joh, die opmerking hoor ik nooit haha ;).
    Heerlijk hé die bevallingsfoto's, als ik ze terugkijk heb ik het idee dat het helemaal aan me voorbij is gegaan doordat het zo snel is gegaan. Wel een beetje jammer..

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama: Komt vanzelf wel weer!
    @ Ilse: Jep hier ook een echte wout haha. hahahaha hij heeft zijn uniform niet meer aan :) whhahaha lekker he die alcohol.
    Straks kunnen we allemaal bij de AA !
    @ mama87: waauw uniek moment he .. snik..
    Oh ik hoor de deur.. dames .. slaap lekker ;) ik ben weg!!!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ga even melk ruimen voordat het zuur is en dan slapen, lekker de hele nacht! Ga papalief wel even vertellen dat ie vannacht naar zijn dochter moet kijken tijdens het voeden en niet naar de tv ;).

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Truste allemaal!

En veel plezier Rianne!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama: mannnen... zou de mijne ook overkomen! dat huis is bij mij! maar jullie zijn vanavond even niet welkom ;)

vriend trekt nu ook wijntje open, tot morgen ;)

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Had op iedereen gereageerd...valt mn laptop uit!
    dit is wat ik nog weet:

@Debke...sterkte meid! Lijkt me vreselijk als datzo ineens gebeurd! Dikke knuffel!
    @Joa...Finn heeft gisteren voor het eerst 150+5 gekregen als laatste voeding in de hoop dat ie wat langer doorslaapt en een voeding overslaat...helaas werd ie na 5 uurtjes weer wakker! Haha!

Heb trouwens ook gisteren foto's van de bevalling zitten kijken...Stefan heeft echt foto gemaakt van Finn die eruit kwam...om het even zo te zeggen...haha!
    Die had ik zelf nog niet zo goed bekeken..maar wat mooi om te zien zeg! (naja..mooi...best vies! Haha) Bijzonder dat ik die foto's heb zeg! Zat gewoon te janken!

en over die mannen...hier is het niet zo extreem...maar af en toe is het een sukkel hoor! Haha!
    Vandaag ook...heeeeeeeeeel de dag op de bank gezeten en tour de france gekeken...lekker suf..
    Is het etens tijd..spreken we af dat hij eten maakt en de keuken opruimt...en ik even stofzuig...zet hij de frietpan neer en gaat zitten...
    Gaat ie met de computer rommelen...nieuw internet ofzo...dus ik zeg er wat van...zegt ie:"mag ik ook even zitten...ik heb maar 1 dag vrij hoor!"
    Toen heb ik maar gevraagd wanneer mijn dag vrij is...maar daar had ie geen antwoord op! haha!
    Maar ja...hij is nooit zo geweest van het opruimen enzo..hij is echt te verwend...bij hem in de familie hoeven mannen nooit iets te doen...als er gegeten is blijven de manne zitten of gaan tv kijken ofzo...terwijl de vrouwen als een speer alles gaan schrobben!
    Echt heel erg!

Ow dit zijn de trouwens de cadeaus van mn vriendinnetje!

Deel Deze Pagina