Had zaterdag een strand BBQ, heb hem meegenomen en in de draagdoek gedaan. Helemaal geen probleem, en vond t bijzonder om zo in de natuur te voeden (stil plekje opgezocht aan t water)
@Natja: Lactatiekundige was op vakantie, dus moet je t antwoord op t flesje schuldig blijven tot volgende week. CB zei: Achter laten bij hubbie, en gewoon een paar uur (!!) weg gaan en laten huilen en steeds proberen fles te geven. Niet zo leuk voor hubbie zei ze er nog bij... Maar ik heb op borstvoeding.com gelezen dat echte fles weigeraars gewoon een dag niet eten, net zolang tot ze wel de borst krijgen, en dat uithongeren echt NIET goed is... Dus wacht op de lactatiekundige volgende week.
Wil tot 2 jaar BV geven, en vanaf 6 maanden Rapley-en. Dus ook vanaf 6 maanden alleen BV, maar daarnaast wat hij zelf wil aan fruit/groente. Maar dus niet gelijk koemelk/limonade e.d.
Yep, heb ik ook. Wordt dan in ene heel benauwd. Zelfde gevoel wat je kan hebben net voordat je moet hoesten, en wordt dan heel duizelig. Heb het nu een week ofzo, keer of 6 per dag.
Hi Nrg, Dat lijkt me zeker bijzonder zo in de natuur een mooi momentje met z'n 2en. En wat is Rapley-en?
Hallo meiden Hoe is het hier?Iedereen de warmte overleefd? Jason kwam vanochtend ineens om half 6 dus ga de laatste fles ophogen hij heeft er lang niet genoeg aan. Hij is trouwens geobsedeerd door lampen hebben meer kindjes dat? Vooral onze kroonluchter vind ie helemaal geweldig....
Erg he die warmte Aaliyah? Als ik haar uit de maxi-cosi pluk plakt ze helemaal. En na het geven van een flesje heeft ze een hele natte zweetnek hihi. Wat doen jullie de ukkies aan met dit weer?
Hier staat t een beetje uitgelegd: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Introductie van vast voedsel na zes maanden
@meris ja Jason is volgens mij veel wakker door de warmte ik doe hem dan gewoon alleen romper aan en ja verder kan je niet echt veel doen denk ik zou het ook niet weten
Hartstikke interessant Nrg! Dat wil ik zeker wel gaan proberen, bedankt voor de tip! Maar als ik het goed begrepen heb mag je hier echt pas na 6 maanden mee beginnen toch?
Ja binnen ligt Manouk ook vaak alleen in een rompertje. Afgelopen zaterdag had ik een t-shirtje en een heel kort broekje over haar luier heen en toen zei iemand dat ik haar te luchtig had aangekleed. Nou, t leek me toch lekkerder dan in de lange broek met sokken die haar dochtertje aanhad.. Ik vind het soms best moeilijk, maar het cb gaf aan dat je ze het beste aan kan trekken wat jij ook aantrekt met die temperaturen.
Ja ik vind het soms ook moeilijk in te schatten zeker als het waait en toch warm is. Ik doe ook zoals ik mezelf kleed,dat advies heb ik ook gehad.
Hier ook alleen een rompertje en als ik toch weg moet (blijf liever thuis met die hitte) dan een luchtig jurkje.