Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tis weer eens rustig hier....

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nrg: Ideaal hé zo’n ding, ik heb de Beco en Zoë wordt daar ook altijd rustig in!
    Ik zit ook te denken aan Rapley en bij oma dan prakjes de eerste tijd, want die vind dat eng ;).

@Aaliyah: Yep, hier nog eentje. Ze kan in de box zeker een kwartier gefascineerd naar de lamp kijken haha.

@Meris: Met dit weer heeft Zoë alleen een katoenen romper met spagettibandjes aan. ’s Nachts een romper met korte mouwtjes onder een dun lakentje. Ze heeft het dan ook heel snel warm.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Morgen weer naar de internist, dan gaan we bespreken hoe en wat met die cyste. Ben benieuwd...

Pff het ziet er hier uit alsof er een bom is ontploft, maar heb niet de puf om iets te doen.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama suc6 morgen meid..
    Ja hier ook een zooitje maar met dit weer geen zin om op te ruimen.
    Moet zo mn bed nog opmaken pfff lekker zweten....

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat vind ik altijd zo'n k*tkarwei, bed verschonen. Altijd in gevecht met die dekbedovertrek. ;)

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ook hier geen zin in opruimen, komt volgende week wel weer als mn vriend werken is

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo bedje is weer lekker schoon wat een rotkarwei is dat toch...maar schoon bed slaapt wel altijd lekker:D

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes morgen bij de internist

xxx

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

en slaapt niet alleen lekker... maar ook....

oeps...;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mandy, veel succes morgen

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames

hier alles goed hoor, bram doet het goed, drinkt erg goed, 5 maal 200cc, laatste drinkt ie niet helemaal leeg.
    slaapt goed, meestal 22.00 laatste fles en dan wakker om 6.30, netjes dus.

alleen gaat zijn ontlastng nog steeds moeizaam, de olijfolie werkt niet.

we zijn nu langzaam met stapjes aan het overstappen van extra care naar standaard, wie weet helpt het wel....

en we hebben dinsdag een afspraak staan bij een osteopaat, dus ben benieuwd, mocht dat allemaal niet baten, dan toch maar aan de laxeermiddelen via de huisarts... want dan zijn we toch al 2 maanden hiermee bezig.....

vandaag en morgen gaan we lekker helemaal niks doen,
    ja zo ff boodschapjes nu het nog koel is.
    vanavond en morgen lekker BBQ-en...
    verder lekker in de schaduw en binnen blijven, vooral voor bram, die hefet helemaal last van de hitte, erg warm enzo... dus alleen in romper of alleen in luier

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden!

Ik lees weer veel over de voedingen en ben me af gaan vragen wat jullie beebs allemaal krijgen.
    Esmee zit nu op 5 x 150
    Geprobeerd naar 180 te gaan, maar daar ging ze veel van spugen. Nog maar even zo gelaten dus.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

5 maal 200...

ze geven zelf wel aan als ze meer willen, bij bram had ik echte "regeldagen", hij kwam in een keer veel sneller voor een volgende fles, die kreeg hij dan ook, is een dagje raar, maar met meer voeding in de fles ging het beter, dus hij was gewoon toe aan meer...

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

Even gauw vanaf mijn werk...

Lenthe slaapt gelukkig weer door, al 2 dagen nu om 21.30 laatste fles, 22.00 naar bed en 07.00 wakker !
    We maken nu 5x 150+5. Ze drinkt ze niet allemaal leeg. De laatste fles drinkt ze altijd maar net 100cc.
    Ga gauw weer aan het werk.. Fijne dag allemaal!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Thom drinkt ook 5 flessen van 150+5, nou ja, die maak ik... maar 2 flessen gaan niet helemaal op

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    fijne dag vandaag Rianne

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Bedankt voor de snelle reacties :D

Ga ze nu even snel badderen. En dan naar de winkel voor het te warm wordt.

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    lekker warm vandaag he. ik ga zo naar een vriendin in Almere, eens kijken wat Maxime ervan vindt met dit weer. Gelukkig heb ik wel airco in de auto :D

lekker geslapen in je schone bedje Aaliyah?

en Mac meteen weer aan andere dingen denken die je in bed kunt doen ;)

Goed zo Lenthe, doe maar lekker doorslapen nu mama weer aan het werk is!

@stephanie: hier 5*180+6, en die gaan allemaal op, maar Maxime spuugt altijd wel wat mee als ie een boertje laat, en daarna vaak nog wat. Dus denk dat ie effectief ook 5*150+5 binnen krijgt :D

zeg dames als je kindje naar het kdv gaat, dan moet je toch al zijn spulletjes labelen? Iemand al ervaring met labels die goed blijven zitten? Ik had wel leuke gezien op labelfriends.nl, maar weet niet precies of die goed werken, en ze zijn nogal prijzig dus vandaar.

goh de kat zit de hele tijd te miauwen, dan wil ze weer naar binnen, dan weer naar buiten, straks wordt Maxime er wakker van. Hoe gaat dat nu met jullie hond mama1987?

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
  20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    snieke, de labels van goedgemerkt zijn echt super!!!!
    Ik heb ze altijd voor Sam gebruikt en heb ze nu ook weer. Stickers blijven goed zitten, kunnen in de magnetron, in de sterilisator, vaatwasser etc...

Deel Deze Pagina