Ja ze is sinds 1,5 week echt gericht aan het pakken. En dat snoetje als ze ze dan vast heeft of heeft geraakt, geweldig
deze was 40 euro, afgeprijsd van 60. Rianne, goed zo!! Succes met de volgende 4 Mama, gefeliciteerd!!
Julian is een klein slaapkopje, ging gisteren om 10 uur naar bed. Was om kwart over 8 wakker en ligt sinds 10 uur weer op bed
Lekker zo'n slaapkopje! Zoƫ slaapt ook al ruim 2 uur, dalijk maar eens kijken. Doet ze normaal nooit en ben vergeten de babysense aan te zetten
Bij Bart Smit hebben ze hem, intertoys Mama, soms kan hij er wel heel eng naar kijken hoor! Ik word alleen soms gek van die liedjes. Ze blijven zo in je hoofd zitten
Gelukkig, ze doet het nog . Babysense maar even aangezet.. Volgens mij gaat ze meer tijd tussen de voedingen laten. We zaten nog steeds om de 3 uur. En vanochtend 3,5 en nu ook al op 3,5 en weet niet wanneer ze wakker gaat worden! Wel lekker als ze dat zou gaan doen
@ Marloes, klopt hoor. Hoef het gelukkig niet zelf te betalen. Maar schrok ervan toen ik het zag staan. @mama: Oh wat goed van Zoƫ! Ik wou dat Eva dat ook al kon. Hier ligt ze er alleen nog maar naar te staren. Lijkt me echt weer een heerlijk moment om mee te maken. Bedankt voor jullie knuffel, iets plakkerig met dit warme weer maar daar houdt ze wel van Ik ga trouwens zo een beco bestellen. Eva wilt zo graag tegen ons aan zitten en dan om haar heen kijken dat het wel een succes moet zijn.
@Ilse: Komt vanzelf, hier ging het ook opeens heel snel! Welke kleur ga je bestellen en waar? Bij blozekriekske zijn er veel nog niet leverbaar, bij Beco Baby Carrier/ baby dragers en draagzakken. De Modieuze ! hebben ze ze ook!
@mama hopelijk gaat ze er 4 uurtjes tussen laten dat doet Jason nu en dat is wel lekker hoor vooral overdag dan kan je wat meer in het huishouden doen
Ik heb hem bij een andere speelgoed winkel gekocht, was ie in de aanbieding. Weet alleen niet meer hoe die heet Mama, wat lekker zeg!!! Hoop dat ze even doorzet