Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    wat leuk gedaan marloes!!!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja we hebben al tig keer gepraat maar het werkt gewoon niet, ik kan net zo goed tegen een muur praten en ben dat zooo zat. Hij zat gisteren voor we naar bed gingen toen we buiten sigaretje rookten, ja ik ben zo moe (10x) te zeggen en dat Jason maar moest gaan slapen omdat hij moe was,maarja die kleine kabouter vond wakker blijven een leuker plan!
    Hij wordt ook gauw boos als hij zn speen niet wilt,dan duwt die hem bijna in zn mondje en als hij lang huilt enzo dus weet ook niet wat ik daarvan moet denken.
    En ja dat hij gewoon veel in mn zwschap/kraamtijd heeft verpest zit gewoon erg diep want die tijd haal je niet meer terug.
    Eerst bracht Jason ons dichterbij elkaar,maar het is nu het omgekeerde de laatste weken.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes waaauw wat creatief zeg! Mooi hoor:)

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mannen zijn gewoon vreemde wezens! Ik denk dat jouw vriend nog wat erger is als die van mij dus ik heb wel een idee hoe je je moet voelen.
    Hele dikke knuffel meid! Hoop dat hij gauw gaat inzien dat het zo niet werkt en dat hij beter zijn best gaat doen!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Collin is al gegroeid!!!woog gister 4450 en vanmorgen 4510!!!

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey Laura! Wat goed van Collin... Jouw slagroom werpt zijn vruchten af..

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He meiden nog lekker aan de wijntjes geweest gisteren zie ik :)

Laura mooi verhaal hoor, jammer dat je vriend te laat kwam. fijn dat alles zo goed gaat met collin en dat hij zo lekker groeit.

Aaliyah een hele dikke knuffel!

Marloes wat heb je die taart leuk gedaan! Crea Bea hoor!

Zo even verder bijlezen

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooi gedaan marloes!

Aaliyah, als je je hart wilt luchten over die andere dingen die meespelen, gewoon lekker hier doen hoor!Misschien helpt het wel! Kop op meid!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...mooi bevallingsverhaal! Sommige dingen klinken me heeeeeeel bekend in de oren! Haha!
    Fijn dat het zo gaat joh!
    Hoe vind je vriend het verder eigenlijk?
    @Rianne...Niet van de zijnkant maar Stefan stond zeg maar recht tegenover mn doos! Haha! Hij heeft er best veel gemaakt...dus je ziet ook echt dat er eerst een heel klein beetje hoofd te zien was en 5 foto's later een heel hoofd...en toen ineens een kind!
    De foto dat ie bij mij op mn buik gelegd wordt vind ik ook zo mooi! Ik kijk helemaal verbaasd...haha! Super hoor!
    @Debke...Stefan zei dat ook! Hij heeft hele de zwangerschap volgehouden dat ie wel bij mn hoofd zou blijven staan! En of ie de navelstreng door zou knippen wist ie niet zeker...maar op het moment zelf was hij zo trots dat hij het allemaal wel aankon!
    En de Junimama's zijn idd TOP! Wat hebben we het toch goed gedaan allemaal! Haha!
    @Aaliyah...KNUFFEL!
    @Marloes...superleuk! Ik hoop dat ik ook zo'n creatieve moeder blijk te zijn! Die van mij was dat altijd ook dus anders kan ik altijd haar nog inschakelen! Haha!

Hier is mijn miniman erg chagerijnig...hij wil perse NIET in zn bedje slapen terwijl hij echt moe is! wat een driftkopje is het!
    vannacht werd ook ineens wakker...helemaal overstuur...dus ik neem hem even bij me...gaat ie blij naar mn aapknuffel zitten kijken enzo! Helemaal gelukkig was hij! echt te erg!
    Het lijkt wel of ie sinds dat ie 150+5 krijgt als laatste voeding ineens veel korter slaapt 'snachts!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sven is een uur geleden weggegaan met de auto, was net bij de pomp en nu weet ik niet waar hij is.
    Ik heb me even laten gaan bij mn beste vriend tranen stroomden over mn wangen,gelukkig lucht dat een beetje op.
    Alleen weet ik nu even niet wat ik wil...bij alles word ik al boos en verdrietig ik ben met bepaalde dingen gewoon erg gekwetst en dat heeft denk ik heeeeel veel tijd nodig om te helen...

11. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nou hier klopt het wel..
    Rebecca kreeg gisteren om 21.00 uur de laatste fles.
    We zijn gaan slapen en had wel verwacht dat ze mij wakker zou maken tegen 00.00 uur, maar dat werd 04.00 uur :$..
    Voor het eerst 7 uur achter elkaar geslapen.

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Mooi bevallingsverhaal hoor meid!
    Een prachtige afsluiter van alle bevallingen!

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Jeetje meid, dikke knuffel!
    Hoop voor je dat jullie er een beetje uit komen.

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Wow! Dat doet hij knap zeg!

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mannen: Heel herkenbaar! De mijne houdt er ook geen rekening mee dat ik niet alles zelf kan en doet dingen soms met een mega chagrijnig gezicht. Alsof ik het leuk vind dat ik nog veel hulp nodig heb!

@ “goede adviezen: Ben zo blij dat mijn schoonmoeder weer op vakantie is. Ze bemoeit zich niet erg met de kleine, maar de ongevraagde “tips”… blegh.
    Manlief leest soms te veel dingen op internet en kan dan dingen zeggen alsof hij alles weet. Wie doet er nou het meeste met de kleine….

@ alcohol: De enige alcohol die ik drink is bier en dan ook enkel op een festival.

@ Sarah: Stoere kadootjes!

@ Kuide: Lekker dat alles goed gaat en mooi bevallingsverhaal!

@ Bevallingsfoto’s: Een zuster heeft voor ons foto’s gemaakt tijdens de ingreep.Ik heb zelf enkel foto’s van Femke als ze net uit mijn buik gehaald is.

@ Aaliyah: Dikke knuffel!

@ Marloes: Mooi hoor, die traktaties.

Lig/hang nu weer lekker op bed in de woonkamer. Op de bank zitten is nog niet zo prettig en zo kan ik ook makkelijker ff bijslapen. Gisteren voor het eerst een klein stukje gelopen met Femke. We zijn een rondje om het blok geweest en op het midden van dat rondje woont mijn zus en daar natuurlijk even een koppie thee gedaan. Vandaag voor het eerst sinds 6 weken ofzo weer boodschappen gedaan, maar merk dat ik mijn conditie waardeloos is en ik voorlopig alles nog op slakkentempo moet doen. Was wel lekker om er weer ff uit te zijn.

Tot later!

x girafje

16. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Alle dames met man-problemen: Dikke knuffel hoor!

Hier vooral gehad tijdens de zwangerschap, nu gaat het echt geweldig gelukkig.

Gisteren heb ik Rebecca wat venkel thee gegeven en binnen 5 minuten zat de luier vol :D wat was ik blij voor dat meisje zeg.
    Sinds die tijd geen krampjes meer.. Ze slaapt heeeeerlijk!

Wel heb ik toch sterk het idee dat ze al doorheeft dat als ze gaat huilen ze opgepakt wordt. Nu slaapt ze overdag bijna alleen maar bij ons.. Moet toch maar eens verandering in komen..

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Misschien dat ik Finn dan gewoon eerder zn laatste fles moet geven...de afgelopen 2 dagen heeft hij de laatste rond 24.00 uur gehad...en wordt ie om 4.00 wakker...
    maar de dagen ervoor zat het rond 22.30/23.00 en sliep hij tot 5.30!
    Vandaag komt het waarschijnlijk rond 22.30 uit dus wie weet!

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Pm2b...hier hetzelfde met Finn...volgens mij is dat echt een uitgekookt mannetje! Haha!
    Heel hard huilen...en echt overstuur zijn..en dan zodra je hem pakt blij rondkijken!
    Ik vind het moeilijk om dan in te schatten of ik hem moet pakken of niet!
    Vanochtend was ie na 7 minuten stil en sliep hij gewoon weer 2 uur verder...maar net werd ie echt niet stil...
    Ben bang dat ik hem verpest als ik hem zo snel pak...maar ik kan er niet zo goed tegen als hij huilt!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,
    wat klote voor je zeg dat het niet goed gaat tussen jullie en dat daarbij nog andere dingen spelen
    veel sterkte!
    dikke kus en knuf!

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heb trouwens al meerdere keren gestemd op de foto van damien...maar nu ineens stond er dat ik al gestemd heb deze maand!
    Maar goed hij staat ver voor! Haha!

Deel Deze Pagina