Bij Julian zit er nu al 5 uur tussen. Enige nadeel is dat hij na zijn 3e fles niet meer wil slapen. Dus die is gewoon tot zijn laatste fles wakker
die winkel ken ik zit hier in het winkelcentrum zo ga jason ff zn fles geven die heeft honger geloof ik hihi
Ja hoop het ook! Alhoewel... als ik nu weinig had gedaan was het wel een goede smoes 'heb het zo druk met die kleine, die komt nog iedere 3 uur'
Nee, snapte het ook al niet! Het is echt bloedheet hier, 37 graden in de zon 8) Hier binnen is het nog wel te doen, heb alles dichtgehouden na het doorwaaien vanochtend.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Echt 2 uurtjes is ie leuk. Dan wordt ie moe maar wil niet slapen dus gaat hij de hele tijd miemelen. Pruillipje trekken, nephuilen, wil je gaan zitten dan herhaalt hij het voorgaande. Alleen lopen is dan goed, maarja ook erg vermoeiend
@Nathalie: Oh dat is minder. Iedere avond? @Marloes: Morgen weer een dag. Ik zou lekker met je kinders in de tuin gaan zitten als ik jou was .
Hier is het ook echt een zooitje, maar ik heb besloten vandaag niets te doen. Komt morgen wel, dan is het ook weer koeler
ohh hihi heb net besteld bij bloze kriekske. Heb de Grace besteld. zie nu dat ze bij die andere site ook niet veel meer hebben. Lopen hard denk ik! Moet een paar daagjes geduld hebben. Ze zijn met vakantie tot morgen. De Grace hebben ze wel op voorraad dus wie weet heb ik hem dinsdag of woensdag binnen!! Kan niet wachten. bedankt voor de tip.
Mama, hij doet dit nu al een week. Niet echt grappig meer, maarja je doet er weinig aan. Gisteren was ik naar mijn ouders gewandeld, ging daar een half uur goed en toen begon hij weer. Dus ben ik net als vorige week weer naar huis gevlucht In de wandelwagen is hij in slaap gevallen, maar toen ik bij de achterdeur kwam gingen zijn ogen weer open. Tegenwoordig geef ik hem dus ook maar eerder de fles. Kan maar zo zijn dat er dan maar 3 uur tussen zit, maar in dat gemiemel heb ik ook niet elke avond zin
Pagina 500 alweer meiden pfff gaat hard!! @ Nathalie: Misschien kan je hem iets eerder wakker maken overdag? Eva heeft het ook en die slaapt ook zoveel. Kan ook gewoon een huiluurtje zijn. Maar werkt behoorlijk frustrerend. Ze moet dan perse bij je zijn. Tis dan net als in de film: Houd je haar boven de wieg gaat ze huilen, houd je haar weer bij je is ze vrolijk. Boven de wieg weer huilen etc..
Hai mama's! Was ik ook weer even, veel geschreven zeg sinds gisteravond. Nog bedankt voor de waarschuwing dat het nog helemaal niet goed is om haar nu al in het zitje van de kinderwagen te zetten. Helemaal niet bij stilgestaan, stom stom stom. Dacht er alleen maar aan dat ze het waarschijnlijk wel erg leuk zou vinden. Nog even geduld hebben dus . Gelukkig is de bak van de Mura inderdaad lekker groot. In de breedte heeft ze nog ruimte, maar in de lengte wordt het snel minder. Ik denk dat ik ook maar lekker binnen blijf vandaag, zeker met het weeralarm. Ze vertelden net op het journaal dat de buien niet aan komen waaien, maar ineens ontstaan. Je kan het noodweer dus nier aan zien komen. Geen zin in een hoosbui als ik met de wagen buiten loop. Al vind ik het niet erg dat het daarna wat koeler wordt hoor, poeh poeh. Wat een mooie foto's zag ik weer voorbijkomen, ga maar lekker door met spammen allemaal. Hoe meer baby-foto's hoe beter Maar heb ik het nou goed gelezen dat er al een ukkie op z'n buik draait? Jeetje mina, wat gaat dat snel zeg... Hier nog niet hoor, als is ze nu wel meer aan het pakken naar doekjes enzo. En aan haar shirt of jurkje, ze is hele dagen aan het strippen
Oh en Ilse, heel veel succes met de voeding. Hoop zo voor je dat het werkt! Hier is Manouk ook altijd wakker tussen de 3e en de 4e fles. Dat zat er al snel in bij haar. Ze is meer een nacht- en ochtendslaper, helemaal niet erg hoor. Zolang ze maar niet loopt te miepen. Dat heeft ze een tijd lang tussen 20.00 en 22.00 uur gehad, ze werd allemaal stil als ik ze in de maxi-cosi op de kinderwagen zette.
Ik twijfel nog steeds over Julian in het kinderzitje. Hij ligt wel in ligstand dus ik vraag me af of het veel slechter is.
Tot ze zelfstandig kan zitten dat gaat me sowieso niet lukken vrees ik, dan ligt ze al behoorlijk klem..