Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo meiden.... paar dagen hier niet geweest dus vergeef me dat ik niet bijlees.

Wat is het warm he! niet normaal!

Hier gaat het goed. Lieke ligt nu overdag beneden en slaapt daar dus goed. Ik ben rustig en zij dus ook.

Wij deden altijd het badje om 22.00 en daarna laatste voeding, maar omdat ze de avond altijd bij ons was beneden en een beetje onrustig, dachten we: als we nu het badje eerder doen, dan is ze misschien de avond rustig en slaapt ze.

Dus dat hadden we gedaan, de 1e keer ging goed. ze viel rond 20.30 in slaap en heb haar voor de laatste voeding 23.30 nog wakker gemaakt.

De 2e en 3e keer (gister en eergister) ging dus niet..... Ze bleef huilen in haar bedje en na 2 keer nog een beetje voeden viel ze dan toch in slaap rond 21.30. maar ja dan hebben we dus nog geen avond voor onszelf, want ik zit continue boven.

Wat denken jullie? Toch nog even volhouden of het badje toch weer later doen?
    Hoe is dat bij jullie savonds? Hoe laat gaat de kleine naar bed? Of is de kleine savonds vaak ook beneden?
    Moeilijk, wat ik het beste kan doen..... Misschien zit het toch een beetje inhaar ritme om savonds nog wakker te zijn....

tips zijn welkom :D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    super meid!! ben echt heel blij voor je!!!

en andere berichtje is te laat hoor... stofzuigen en dweilen is al gedaan... kon daarna zelf meteen onder de douche

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Woow 6 uur is hij zn ritme niet aan het omdraaien dan?
    Hier waait het ook maar geen vuiltje,,eeh wolkje aan de lucht...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    onze eerste was lekker om 10 uur.... hahaha sorry;)
    zal zo ook eens de 2e fles gaan maken

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik weet niet wat ie aan het doen is. Als ik bij hem ga kijken rekt ie zich heel vredig uit om vervolgens weer in slaap te vallen.

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ahh mooi zo, nou hier ook gelijk emo door jouw verhaal hoor. Fijn dat ze tot inkeer is gekomen!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goh ..... herkenbaar!!!!!

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ha dan weet ik het ook :D heb zelf aan het Sophiaplein gewoond, aan de voorkant van het station. Ons huis staat nu weer te koop trouwens :) echt gek om je eigen huis anders ingericht op funda te zien staan!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D ik vind dat vroege niet zo erg, want dan kan ik ook een beetje in het ritme komen voor als ik weer moet werken.

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb haar ook weggestuurd. Vond het wel lullig, maar had geen zin om haar binnen te laten. Dat ze nu pas komt trouwens??? Hier is ze zeker een maand geleden geweest.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan ja wij hebben natuurlijk geen beneden hihi maar ik laat Jason omdat het een avond mens is denk ik gewoon lekker wakker in de box of hobbel wat met hem rond in huis en ga kijken bij onze schildpadden vind ie ook reuze interessant trouwens:D of de poezen ofzo.
    Als ze s avonds niet wil slapen heeft het denk ik ook weinig zin haar in bed te leggen.Huilt ze nog steeds als ze wakker is of niet?
    Misschien toch volhouden met dat badje misschien moet ze er even aan wennen?

@marloes hihi ja beetje laat idd ja hier ook het gevoel dat ik de hele tijd wel onder de douche kan staan....
    Ja ben ook echt blij heb bijna een uur met haar aan de tel gezeten ze was nu een brief naar mij aan het schrijven dus ben benieuwd...

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat grappig!!!!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mac, leuke foto van Bram op hyves!!! En die schoentjes, geweldig!!!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse hihi niet huilen he;)
    Niet lullig voelen over die vrouw joh ze maken dat wel vaker mee
    ik had van te voren al gezegd dat ik niemand aan mn deur wilde :)

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

bram krijgt nu lactulose, 1e dosis gehad, ben benieuwd....

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    mooi sam, van je ma!

ilse ik vind het echt sneu voor Eva, en voor jou ook natuurlijk! Ik hoop dat ze nu wat beter op die voeding reageert, en anders inderdaad naar de ka - je moddert nu al lang genoeg aan toch??

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga even een flesje geven :D

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    marloes serieus heb je gewoon de vloer gedweild? Ik heb hier net gestreken (ja echt gestoord) maar dat hield ik dus niet zo lang vol. Het is hier trouwens nu al lekkerder aan het worden.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hoop dat het aanslaat Maaike!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zit ff beetje te kloten met Collin zijn schema en aantal voedingen..

hij zit nog altijd op 6 flessen, komt om de 3 soms 4 uur, en snachts 4,5 uur ertussen

hij drinkt nu 150+5 eigenlijk elke keer wel op.. en kwam gister ook al na 2 uur.. dus dacht ik ga 180+6 geven maar als ik dan t schema 3/4 uur ertussen aan houd zit hij op 6 flessen van 180+6 dat is teveel he??

moet ik hem dan maar vanzelf laten komen, dus kijken hoelang hij er tussen laat nu met een fles van 180+6? of terug naar 150+5 en extra water erbij( dat raadde cb me aan)

dit is nu ongeveer zijn schema:

03.00/04.00 uur: 110 cc
    08.00 : 150 cc
    12.00 : 200 cc
    16.00 : 200 cc
    20.00 : 200 cc
    23.00 : 100 cc

ik bood dus 180+6 (wordt 200 cc) aan.. en dat drinkt ie niet altijd op zo ongeveer als t schema hier boven gaat t nu.. maar dit was teveel volgens cb..

Deel Deze Pagina