@sniekie, gezellig toch!! zo lig ik ook vaak.. alleen dan met 2 katten liefst liggen ze half op Collin.. vind ik iets minder!!! Collin vind het echter niet zon drama..
@snieke haha wat een leuke foto's @laura aagh wat ligt ie lief te pitten zeg... @meris kan iedereen gebeuren ik leg Jason soms ook wel eens even in ons grote bed maar is ook niet slim...
Hier hebben we ook 1 poes die steeds op ons 2en komt liggen, zo lief. De katers kijken toch minder naar haar om. Ze volgt de poezen nu ook steeds als ze voorbij komen lopen
zo ligt mijn vriend trouwens vaak met Jason ik kan niet zo lang met mijn benen gestrekt, kat er dan half boven op hihi
Aaliyah, volgens mij kan je niet veel meer doen aan een voorkeurshouding. Ik weet wel van kindjes op mijn werk dat we die dan ook op de andere arm een flesje moeten geven, maar die had je misschien al gehoord. Wel vervelend hoor.. Zie je het ook al aan zn bolletje?
en de primeur, na dagen kijken, toen dagen meppen heeft ie eindelijk het paars-rode beestje van zijn twirly-wirly te pakken. Dat is trouwens ook het enige beestje wat ie interessant vindt aan dat hele ding. Hij heeft het ding trouwens nog 5 minuten vast gehouden zo nou ben ik weer uitgespamd hmm moet je natuurlijk wel de foto toevoegen...
in zijn slaap zijn hoofdje omdraaien al geprobeerd aaliyah? proberen overdag dan juist hem de andere kant op te laten kijken. Houding met voeden elke keer veranderen, andere arm, plat op je benen etc.
@meris die tip kende ik nog niet thnx maar zie nog niks aan zn bolletje. Ik denk dat hij hetzelfde als zn vader heeft 1 van zijn spieren in zn nek is te kort en dan loopt ie soms met zn hoofd beetje schuin zijn vader heeft ook weer en zijn half broertje ook...
Tis nu 3 uur na collin zijn vorige fles, hij heeft toen 200cc op.. ik laat hem gewoon slapen nu tot hij zelf komt.. dan maar ff ritme omdraaien ofzo.. beter dan overvol gepropt mannetje wat te snel groeit.. Ik ga zelf ook nog ff liggen ben nog steeds moe van vanacht.. (bedankt pim!)
nee dat heb ik nog niet geprobeerd thnx ga ik ook proberen! andere arm wordt lastig maar plat neerleggen op de bank of benen doen we al ivm in slaap vallen en dan draait ie zn hoofd niet tis echt als we hem neerleggen in de box,bed of aankleedkussen en in zn wipstoel...
@aaliyah, misschien als ie wakker is wat vaker 15 min op zijn buik leggen zodat hij goed zijn nek spieren kan trainen?
hallo meidehn even een teken van leven vanaf deze kant, wat een .... hitte zeg kan er zo slecht tegen . sorry heb niet bijgelezen moet zeker 20 pagina;s lezen sorry sorry sorry. moet veel werken vakantietijd in de zorg is altijd erg druk. moet zometeen ook weer aan de bak en dan ben ik tot morgen middag 12 uur weer onder de pannen daar. eerst vanavond tot 11 uur dan een slaapdienst en dan nog van 7 tot 12 uur. er zijn over het hele huis voor onze clienten maar 4 gediplomeerde waarvan 1tje ikke ben. ach uren sparen kan ik aant het eind van het jaar weer lekker extra weekje vrij pakken. jamy ook ligt alleen in een luier slaapt goed maar het zweet staat hem op de kop. hij krijgt nu 4 of 5 voeding van 200 cc in totaal drinkt ze niet allemaal op. slaapt goed, plas en poep goed dus wij hebben hier niets te klagen. slaapt nog steeds van voeding tot voeding, zal het nodig hebben denk ik. gistermiddag is papa lekker met de kleine wezen zwemmen bij oma in de tuin ging heel goed, zijn weer leuke foto's gemaakt. meneetje slaapt tegenwoordig alleen nog maar op zijn buik zelfs in de wandelwagen meneertje wil niet meer op zijn rug liggen, ik vind het prima hoor, kan al zelf goed zijn hoofdje optillen en draaien, draait ook tegenwoordig van buik naar rug, en rug naar buik zo ook eens sporadisch, verder gaat het prima hoor, en hoe gaat het met jullie allemaal??? tot snel weer kus van ons
Ja dat voeden op je andere arm is echt niet fijn. Maar met de tips van Laura kom je denk ik ook wel een eind. Zou best kunnen dat het dan iets genetisch is hoor. Manouk heeft een kuiltje in haar kin. Nou, we hebben dagen lopen zoeken naar iemand van wie ze dat heeft. Blijkt dat de opa van mn mannetje dat ook heeft. Is gewoon een paar generaties overgeslagen. Nu is opa erg trots
een boxspiraal, dat ding heet zo en wij gebruiken dat nu ipv boxspiraal, veel leuker woord ik had de foto niet bijgevoegd, maar nu wel
Ja dat doen we al idd hij ligt in de box veel op zijn buik vind ie fijn en hij kan zn hoofdje al goed en lang rechtop houden @joanita fijn dat alles goed gaat ja druk he nu in de zorg...niet normaal vakantie tijd he!\ Fijn dat het met Jamy goed gaat. En wat goed dat hij al om kan rollen
Zo Jamy draait ook al zelf om? Knap hoor!! Vanaf welke leeftijd gaan ze dat zo'n beetje doen? Ik heb hier geen baby-gym, zal er toch eens eentje aan moeten schaffen. We hebben wel een hele leuke mobiel boven de box die ze erg interessant vindt, maar die draait te hoog om bij te kunnen. Maar een boxspiraal is ook wel een idee! Zeker als hij blijkbaar erg boeiend is voor baby's..
Jeetje Nathalie, dat ziet er heftig uit.. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even langs de ha gaan hoor. Een jongetje op mijn werk had zoiets steeds op zijn armen, bij hem gloeide het ook. Heeft hij er geen koorts bij? *rent nu ook om de was binnen te halen*