Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

go collin! goed zo mannetje!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje wat gaat Collin snel :D

Ik ben net op koopjes jacht geweest. Pampers en doekjes zijn in de aanbieding bij Etos. Toen naar Kruidvat, want daar waren de vaatwastabletten in de aanbieding en daarna nog even een Turkse Pizza gehaald :D

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Even een berichtje van mij.
    Het lukt me nu echt niet om bij te lezen, probeer het bijna elke dag, maar het is zo druk dat het me gewoon niet lukt :(
    Ondanks de drukte gaat het hier wel helemaal fantastisch!
    Jan is al goed gegroeid, 600 gr in 2 weken! Hij doet het dus goed op mamamelk. *mama trots* :D
    Hij begint steeds gerichter te kijken en is een tevreden mannetje die er wel heel graag bij wilt zijn. (en mama wilt haar kindjes ook graag bij haar hebben ;))
    Verder nog in afwachting wanneer zussie zal bevallen, ze is 20 juli uitgerekend, maar kindje mag eerder komen hoor ;)
    (wel raar om haar nog zo zwanger te zien, lijkt alweer zo'n tijd geleden)
    Nou ik ga mijn best doen om het vanaf nu weer een beetje bij te houden.

Dikke knuf!

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Marjanne fijn dat het zo goed gaat met Jan!

Even een vraag aan de dames die een draagdoek gebruiken. Welke hebben jullie aangeschaft.

Heb zelf nl. de lodger shelter maar vind het echt een k... ding, krijg Niek er niet fatsoenlijk in.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    in een ander topic waar ik schrijf heeft er een mama een geweven doek, die je moet (leren) knopen.
    Ik heb zelf een mini monkey van de 1e nog en dat is een rot ding

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi marjanne! super dat Jan het zo goed doet op mama's melk

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :D onze kindjes samen wogen 206 kg en 55 gram
    komen we op een mooi gemiddelde van 3278 gram

ze waren samen zo'n 1985 cm lang!!! gemiddeld wordt het dan 45,1 cm (alleen baby's mee geteld waarvan de lengte bekend was)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie foto's Laura! Vooral de laatste vind ik heel mooi!

Heeft de bio 'papa' trouwens al iets laten horen?

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marloes, dankje :D nee de bio papa heeft nog niks laten horen. Mijn moeder heeft hem gebeld en gesmst. maar geen reactie. Dus wat mij betreft is het klaar zo. En hoeft ie ook niets meer te laten horen zijn kans heeft ie gehad.

Mijn vriend komt regelmatig spontaan binnen vallen en het gaat dan ook super ;) wel een beetje onwennig, maar komt helemaal goed! Ook wel fijn dat Collin blond is, aangezien ik en mijn vriend allebei blond zijn. Valt het niet giga op dat hij niet de "papa" is!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik ga even mijn zusje bevrijden van Collin, die ligt al 3 uur op haar borst te pitten.. en aangezien mijn borsten op springen staan mag hij wel wakker worden, voor ze ontploffen. Heerlijk die stuwing :D

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt groot gelijk hoor!!! Super dat je vriend regelmatig ff langs komt, volgens mij komt dat helemaal goed;)

12. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook..
    Ik wil echt niet dat ik haar laat liggen als ze echt overstuur is, maar ze kan ook zo goed overstuur doen en dan daarna gewoon lekker rustig zijn bij ons..

13. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
  14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    wat een mooie foto's zie ik voorbij komen! Helemaal leuk! wat gaat het alweer hard he? ik zie hier gewoon dagelijks veranderingen in dr gezichtje!

@pm2b, Daar was ik ook bang voor, maar ze hebben tegen mij gezegd dat je ze de eerste 2 tot 3 maanden nog niet kan verwennen ze zijn stil als je ze oppakt omdat ze graag geborgenheid willen, vandaar dat ze dan ophouden, gewoon lekker bij mama zitten tis natuurlijk best eng allemaal zo in de nieuwe wereld, en jij bent de enige die ze "kennen", Dus ze zijn niet bewust bezig zo van: als ik nu huil dan mag ik lekker uit mn bed! :D dus gewoon lekker oppakken, volgens cb, kraamhulp en "ervaringsdeskundigen" hier in de buurt...:)

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sarah: O wat gaaf van die foto's! Heel bijzonder hoor! Ik had er achteraf ook wel meer gewilt.
    @ aaliyah: Tjee meid... wat een klote situatie zeg!
    @ pm: Wat goed van rebecca zeg! hier ook maar eens proberen om de laatste fles wat vroeger te geven
    @ girafje: wat lekker dat je er even uit bent geweest! gewoon rustig opbouwen, je conditie wordt vanzelf weer beter
    @ nathalie: hmmmm turkse pizza!!!
    @ marjanne: wat groeit jan goed zeg! spannend van je zus!
    @ laura: geweldige foto's! vooral die laatste, moe maar voldaan!
    Goed dat je helemaal klaar bent met de bio-papa! Gelijk heb je hoor. Wat lief dat je vriend regelmatig langskomt. Zal wel gek voor hem zijn idd! Alles went hihi.

Pff hier knallende koppijn :( (niet van de wijn) dus hou het even kort.

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo lieve meiden,

Eventjes niet geweest en alweer zoveel geschreven!
    Kan het allemaal niet meer zo bijhouden op het moment.
    Zo druk met ons meisje.
    Ze doet het wel ontzettend goed. Vandaag heeft ze de ogen bijna nog niet open gehad!
    Gezellig op bezoek geweest bij mijn opa en oma en bij mijn ouders en vriend z'n vader. (scheelt ook weer bezoek hier thuis ;))

Ik lees alleen de laatste paar pagina's even terug hoor.
    In ieder geval voor iedereen een dikke knuffel!

Aaliyah, wat vreselijk voor je dat het zo stroef loopt tussen jou en je vriend. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat het goed komt tussen jullie. Tot die tijd lekker hier je verhaal blijven doen. Lucht misschien ook wat op.

Laura, wat fijn dat Collin al zo goed is gegroeid zeg! En lief van je vriend dat ie zo vaa langs komt en zo z'n best doet. :)

Sarah, hoe is het met Finn? Nog niet in z'n hum of gaat het inmiddels beter?

Pretty, wat goed dat Rebecca al 7 uur achter elkaar heeft gemaakt zeg. :$
    Esmee houdt het nog niet langer dan 4 uur vol 's nachts.

Bevallingsfoto's, ik heb een heleboel foto's van de ks. Die heeft de verpleegkundige voor ons gemaakt. Ik ben er ook wel erg blij mee.

Mannen, hier gaat het wel goed, maar soms wat saggerijnig en dat reageren we op elkaar af.
    Vandaag kan ik in zijn ogen ook niks goed doen. Als ik dat zeg is dat weer niet goed en wordt ie daar boos om want dat schijnt niet zo te zijn. Even lekker laten....

Beebie overstuur, ik pak ze echt wel als ze overstuur is hoor! gewoon je gevoel volgen. Als ze dan weer stil is leg ik ze weer terug in bed/box.

Ik ga zo even lekker douchen nu vriendje nog thuis is en mevrouwtje nog slaapt. Hoog tijd voor heet scheermesje. (en zooo balen dat je nog niet over het ks litteken mag scheren, ziet er niet uit hahaha)

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah wat grappig dat ie zo naar je knuffel ging kijken

@pm2b wat goed zeg dat Rebecca zo lang geslapen heeft

@Girafje wat leuk eindelijk naar buiten en lekker bij je zus op de koffie

@Nathalie zo zo doe je goed hhihi en Turkse Pizza mjammie!!

@Marjanne fijn dat alles goed gaat,logisch dat je het zo druk hebt met 2 kleintjes!

@Laura leuke foto's

@Baby pakken met huilen doe ik ook gewoon hoor :) vind het anders ook zo zielig

@Rianne balen van je hoofdpijn,nog een gezellige nacht met Jeroen gehad hihi;)

@Stephanie wat fijn dat ze het zo goed doet en lekker slaapt heerlijk joh!! Hahah ja lekker is dat he je weer normaal kunnen scheren vond ik ook een verademing hihi

Nou hier is de lucht wat geklaard we hebben een heel goed en stevig gesprek gehad en we gaan nu samen aan onze gebreken werken. We zijn vanmiddag even naar de stad geweest,een gezelschapsspel gekocht en ik een babyalbum kan ik eindelijk de foto's in plakken. Hierna lekker chinees gehaald,die vrouw vroeg gelijk toen ze me zag (zag kinderwagen niet) en al bevallen hihi. We zijn vaste klant daar,toen we weg gingen deur open houden enzo!:)

Meiden bedankt voor de steun het is heerlijk hier je hart even te kunnen luchten als je je rot voelt.
    Ohja Jason past zn 50/56 kleertjes bijna niet meer....:(en de rompers ook niet,maarja 60/62 is weer te groot.:)

Deel Deze Pagina