Goedenmorgen! Hier lekkere nacht gehad! Jason heeft van 23.30 tot 08.30 geslapen. Vandaag ff die doos van c1000 halen en wat boodschapjes doen. @mbf ik heb die van de prenatal gehaald maar vond er niks aan. Veel folders en reclame de zwangerdoos was leuker. Van kruitvat weet ik het niet. @maaike veel plezier met Rianne,Lenthe,Laura en Collin. Gaan jullie nog iets leuks doen ofzo? @natja thnx
Goeiemorgen Hier weer een kort nachtje. Lenthe kwam al weer om 5.15. Toch kunnen rekken tot 6 uur ... Ben echt kapot! Fijne dag allemaal xx
He Lenthe is echt aan het rommelen met haar ritme, balen zeg... En waarom nu als je weer aan het werk bent?! Ik hou mijn hart vast dat het hier ineens ook over is met de nachtrust, zit er dik in vrees ik. Wilde ze na de fles van 06.00 uur ook niet meer terug? Ik zou vandaag ergens op de dag zelf ook nog even een uurtje slaap pakken hoor!
@Meris iemand weet nou niet meer weer (slecht,slecht geheugen van mij) zei dat het tot 3 mnd kon...dus kijk wel of het kan. @rianne balen zeg dat Lenthe zo vroeg komt maar mag ik vragen waarom je rekt?Kan je niet beter dan gewoon flesje geven en daarna nog terug gaan?
Ja na die fles is ze weer naar bed gegaan en heeft ze geslapen tot 9.30 Ik kan geen uurtje slaap pakken want ga de hele dag naar mac in arnhem
Kaartje kan tot 2 mnd aaliyah ik rek omdat het anders een nachtvoeding is en ik overdag niet uitkom. als ik de fles om 6 uur geef kom ik wel op 5 voedingen uit.
@Aaliyah: Hoop dat het idd aan het weer ligt.. @MBF: Nog een beetje kunnen slapen vannacht? @Mac: Hopelijk werkt de lactulose. Veel plezier met Rianne, Lenthe, Laura en Collin! @Marjanne: Wat een knapperd! @Mac: Leuke foto! Die schoentjes @Aaliyah: Fijn dat Jason zo goed geslapen heeft! @Rianne: Balen dat Lenthe zo vroeg wakker was..
Zoë heeft weer van 21.30u tot 06.00u geslapen! Ze was om 03.00u even wakker, heeft manlief haar recht gelegd en toen is ze weer verder gaan slapen. Van mij mag ze dit zo volhouden Pff, die benauwdheid blijft hier binnen hangen!
@mama oh lekker dat ze zo heeft geslapen! Ja hier ook hoor wij kunnen niet doorluchten ivm dichte portiek heel irritant
Zo meissie is weer wakker, gezellig hoor. Heeft iemand een idee waar dat kwijlen van haar vandaan komt? Ze heeft altijd wel wat voeding teruggegeven en daarom geef ik haar gewone voeding gemengd met comfort. Maar de laatste dagen kwijlt ze echt al een gek... Een kind van 2,5 maand kan toch nog geen tandjes krijgen??? Dat is de enige link die ik kan leggen met kwijlen namelijk..
Hey meiden!!! Julian heeft gisteren om 10 uur zijn laatste fles gehad en vanmorgen om 9 uur weer. Heb net gebeld met Verian en word vandaag terug gebeld over de vlekken van Julian. Vanmorgen had hij het weer. Rianne, balen van je korte nacht! Mandy, heerlijk zo´n nacht he!! Meris, Juian kwijlt ook als een gek. Heb me ook vaak afgevraagd hoe dat kwam. En Rianne, Laura en Maaike fijne dag vandaag!