Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Meris: Hier ook veel kwijlen en er zit een bobbeltje op haar tandvlees onder. Maar voor tandjes lijkt het mij ook veel te vroeg. Maandag maar eens vragen op het cb!

@Nathalie: Heeft hij het elke keer als hij uit bed komt? Dan zou je toch denken dat het mss door die nieuwe wasverzachter in zijn slaapzakje komt.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mac...gezellig! Een pyjamaparty! Hahaha! Heel veel plezier!

@Marjanne...aaaaccchh! Heeeeeeeeel erg lief...het rompertje past er helemaal bij! Super!

@Rianne...joh gewoon bij Mac een tukkie doen...dan slaap jij er overdag...en Laura 's nachts! Hahaha!

Straks lekker bbq-en bij mn mama...heb er nu al zin in!

Finn heeft trouwens weer een beetje last van krampjes..zou ik gewoon die infacol kunnen geven...omdat ie ook Zantac krijgt zijn we daar eigenlijk mee gestopt en nu krijgt hij dus weer wat meer last schijnbaar...

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah ik zou overleggen met je cb of ha...

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mandy, hij heeft het steeds als ik hem de fles geef. Vanmorgen haalde ik hem uit zijn bedje en toen had hij niets. Naarmate hij de fles verder leeg dronk werd het erger. Ik heb hem daarna andere kleren aangetrokken en zelfs op zijn buikje zaten vlekken.

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

tuurlijk kunnen tandjes al wel :d er worden er zelfs baby`s geboren met een tandje :d Lindsey begon met 3 maanden te kwijlen en met net 4 maanden waren de eerste 2 door :d

ik gaat ff snel weer verder ga zo zwemmen.......mjah zwemmen... door het water lopen hahahahahaha

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Miss is hij allergisch voor de melk?Althans lijkt mij 1 van de weinige opties als hij het telkens heeft als je hem de fles hebt gegeven

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja Debke dr zoontje kreeg toch ook al een tandje?:)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sam, dat dacht ik ook al. We hebben hier wel hypo-allergeen voeding staan, maar wil eerst overleggen. Julian zijn ontlasting is ook best dun dus misschien dat het aan zijn voeding ligt.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd zou ik ook doen hoor eerst ff overleggen en dan kijken hoe of wat. Hopelijk is het gewoon de voeding en gaat het over als jullie overstappen.:)

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Wat zielig dat Finn weer last heeft van zijn buikje. Geen idee of je die Infacol mag geven, mss even je ha bellen?

@Nathalie: Heb je andere voeding ofzo? Wel vreemd.. Heeft ie er last van?

@Gaby: Echt waar joh? Ik zal er straks eens een foto van proberen te maken. Het is een hard bobbeltje, een beetje lichter als de rest van haar tandvlees.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nee hij heeft al vanaf dag 1 deze voeding. Wel wordt hij steeds onrustiger met drinken vind ik. Hij is heel bewegelijk met zijn handjes, dan nu die plekken en sinds een paar dagen gaat hij aan het einde ook kokhalzen. Heeft ie nooit gedaan.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wat zielig.. Zou ff het cb bellen of je andere voeding mag proberen, hopelijk scheelt dat.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja heb al gebeld, maar dan word je weer teruggebeld :D
    Kun je dus de hele dag gaan wachten hahaha

Idd wel sneu, hij huilt verder ook niet oid.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nathalie, ik zou gewoon naar de huisarts gaan hoor.

Ow kunnen ze zo snel al tandjes krijgen?
    Ik kan nog niks ontdekken bij d'r..

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Nathalie, Jan drinkt soms ook heel onrustig, zeker tegen het einde. Dan laat ik hem extra boeren, of we stoppen ermee. (met eten dan ;))
    Jan kan zich dan helemaal overstrekken en loopt flink rood aan.
    Als ik hem overend neem is alles weer goed, en is hij weer heel gezellig.
    Wel raar dat Julian die rode plekken heeft, herken het niet echt als warmte uitslag. Ted heeft dat en dat zijn allemaal kleine rode plekjes, niet eens bultjes hoor. En zo klein als stipjes.
    Ben benieuwd....

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ all, thnx voor de lieve reacties op mijn lieve! :D

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Meris, kindje van mijn vriendin kreeg ook tandjes met 3 mnd. Dus zou kunnen...

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nathalie hopelijk belt cb je snel terug dan! Waarschijnlijk zullen ze wel zeggen dat je andere voeding moet proberen..

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi,

nou hier is het meegevallen met het weer.paar minuten beetje regen en dat was het. wel lekker afgekoeld.

gisteravond om 19.30 begon lieke te huilen, ze had honger. dus ik dacht, ik doe haar in bad, daarna eten en naar bed..... nou dacht het niet.... mevrouw zette het op een krijsen, ben 2 keer terug naar boven gegaan en de tweede keer (21.15) nog een beetje gevoed en toen viel ze in slaap. Toen werd ze vanmorgen om 4.30 wakker (dus toch 7 uur geslapen...) en daarna was het 8.30.
    IK zit nu echt een beetje in dubio wat ik nou het beste kan doen.... 3 dagen achter elkaar geprobeerd het badje vroeg te doen , maar 3 keer pas slapen tussen 21.30 en 22.00....en daarvoor dus huilen.

Zou ik toch maar gewoon weer het badje rond 22.00 moeten doen? en haar dan savonds toch maar bij ons beneden houden, of toch even doorzretten?
    pffff ik weet het even niet.... lastig

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Als Julian onder de douche/badje gaat is dat altijd voor de laatste fles. Dat is dus rond 10 uur.
    Ik loop tegenwoordig ook de hele avond met Julian op de arm omdat hij 's avonds niet wil slapen.

Oh trouwens gisteren weer min of meer ruzie gehad met mijn vriend. Ik vind hem zo egoistisch. Dinsdag zegt ie "ga je nog weg vanavond" waarop ik nee antwoord en vraag hoezo. Nou ik wilde de auto even poetsen. Prima. Woensdag kreeg ik dezelfde vraag, dus ik zeg weer nee hoezo dan, nou ik wil de auto nog even afmaken. Gisteren ging ik naar een vriendin, haar man was jarig, vraagt ie "hoelang blijf je weg" dus ik zeg, weet ik nog niet hoezo dan? Nou zegt ie "ik heb geen zin om de hele avond thuis te zitten"
    Vraagje aan jullie, valt jullie iets op in dit gesprek?

Deel Deze Pagina