@Jolan ik zou het gewoon even aankijken Lieke moet miss wennen aan het vroege badje @Nathalie nouja...als jij een keertje weggaat mag het niet te lang duren want dan zit hij de hele avond alleen thuis... Belachelijk hoor!En ben je extra lang weggebleven
Nee, toen ik thuis kwam was hij weg met Julian. Toen heb ik hem opgebeld en gezegt dat ik wilde dat hij thuis kwam. En waarom hij met dit weer een eindje ging rijden met hem (de lucht was hier echt oranje/rood en daarna echt super donker)
Tibby komt net een musje brengen *bah* heb hem nog nooit wat zien vangen Oja en gisteravond was hij boos dat ik Julian zo lang had laten slapen (die heeft geslapen van 10 uur tot half 3 dus kreeg zijn 3e flesje pas om half 7) want dan moest hij hem zo laat geven 's avonds.
Oh en gisteravond liep ik weer eens met Julian op de arm omdat hij weer aan het jengelen was. (mijn vriend liet hem gewoon huilen). Komt ie onder de douche vandaan zegt ie "wil je even op de gang gaan want IK heb het warm dus kan de airco even aan" Ik was echt pissed, vet warm en ik loop Julian te wiegen die het ook al warm had en dan huid op huid, net of ik het niet warm heb. Het is deze week weer alleen maar ik ik ik geweest bij hem. Denk dat IK!!! dit weekend maar eens met hem ga praten. Zoooooooooooooooooooooooooooooooo ben mijn frustratie weer kwijt hahaha
@nathalie haha goed zo meid gooi het eruit!!! Ik snap wel wat je bedoelt hoor dat is niet leuk alleen maar ik,ik,ik mijn vriend heeft het afgelopen week met zn rug gehad maar zolang hij geen acute uitval heeft doen ze niks en over 2 wkn afspraak bij neuroloog. Dus had hem vriendelijk gevraagd of hij zn kop erover wilde houden omdat ik het nu wel zat was dat hij het daar de HELE dag over had...
Jij snapt hem Ik denk dan bij mezelf, ik heb ook geen zin om de hele dag thuis te zitten. Maar ik ga met dit weer ook niet de hele tijd met Julian lopen slepen dus blijf ik gewoon thuis.
Ja mooi...Zeker irritant als hij iets in zn kop heb dan krijgt ie (en anderen ook niet) het er niet meer uit en heeft ie het daar de hele dag over vorig jaar hadden we het met een auto weken lang.....
hahaha zo'n kerel heb ik hier ook!!! Maarja ik weet wel waar dit weer op uit draait. Het ligt nooit aan hem, maar altijd aan mij.
@ Jolan, ik zou niet zo vast proberen te houden aan een schema. Doe ik met Jan ook niet, hou hem in de gaten waar hij behoefte aan heeft. Wil hij drinken, dan leg ik hem aan. (al is het 3x achter elkaar, hij krijgt 1 borst per keer) Is hij wakker dan lekker in de box, op schoot, speelgym etc. Wil hij slapen (gapen) dan nog een slokje en naar bed. Rond half 10 houdt hij het voor gezien, dan slaapt hij of tot een uur of 5 (en dan een slokje) of een paar uurtjes langer. En douchen... kijk gewoon wanneer we daar zin in hebben. Maar je moet dat wel kunnen, ik ben zelf niet zo van de lijstjes dus voor mij voelt dit ideaal, ik weet dat mijn zus meer vastigheid wilt, dus zij doet het weer anders.
Ben echt niet vooruit te branden vandaag... Wil mijn huisje aan kant, maar blijf maar lummelen. Vanmiddag gaan ze met m'n werk naar het strand, wil eigenlijk ook nog ff met Jan langs gaan. Maar dan moet ik eerst nog wat in huis doen. In dit tempo schiet het alleen niet echt op.... *zucht*
Pff dat is wel vermoeiend. Die van mij moest altijd gelijk hebben vroeger nu snapt ie wel dat hij niet altijd gelijk heeft en kan dat gelukkig ook wel toegeven. Maar goed is voor de papa's en mama's allebei niet makkelijk zo'n nieuwe situatie iedereen moet er aan wennen! Het is voor mannen soms allemaal te veel gevraagd ik ben zo benieuwd hoe die van mij het gaat doen als ik op zaterdag (om de week) 1 dag dienst ga werken dan is hij van half 7 tot 4 uur alleen met hem dan gaat ie t wel snappen @jolan ben het ook wel beetje eens met Marjanne ik vind schema's ook kul, gewoon met de flow van je kindje mee gaan jij kan wel iets willen maar dat wil je kindje misschien niet... En als Lieke niet moe is ook gewoon niet op bed leggen doen wij ook niet hier. Dan is het so wie so krijsen en dat vind ik niet nodig wil hem niet onnodig laten huilen.
Sam, heb je gelijk in hoor! tis wennen voor beide, maar heb toch vaak het idee dat de moeders water bij de wijn moeten doen.
@Nath ja dat is ook zo maar ik denk dat dat altijd zo zal blijven..Vind het niet erg als het maar niet de spuigaten uit loopt en wat zegt die vrouw?
Jason slaapt hier naast me en ik heb keihard muziek aan hahah heeft geholpen in mn zwangerschap muziek hard boeit hem geen snars
Nou zelfs bij het cb vinden ze het vaag We hebben wel sinds zondag de forte uit zijn voeding gehaald en daar krijgt hij alleen in zijn laatste fles nog 2 schepjes van. Gisteravond had hij die vlekken dus weer niet. Nu moet ik zo kijken of hij het met de forte erin wel/niet krijgt. Maar ze zei zelf ook dat het wel vreemd is als het daar aan ligt. Ook hebben we sinds maandag een ander fles gepakt, heb zijn fles op de opvang laten liggen, en daar zou het ook aan kunnen liggen zei ze. Maar dat lijkt me niet omdat hij het sinds zondag heeft. Als het blijft moet ik de ha bellen en waarschijnlijk daar de fles geven zodat deze het ook kan zien. Nadeel is wel, dat mocht het aan de voeding dus de forte liggen, we dan elke keer voeding mee moeten geven als hij daar heen gaat. Het gaat dan dus maar om 2 schepjes, zou me niet om het geld gaan maar lijkt me gewoon niet praktisch.
Hoi Marjanne, Grappig, ik doe het eigenlijk precies als jij. Dat is iets wat me aan fv zo vervelend lijkt dat je dan toch in de gaten moet houden dat ze niet teveel binnen krijgen. Ik merk wel dat nu Isabella wat ouder word er toch een soort van ritme ontstaat. Badje doe ik hier de ene keer in de ochtend en de andere keer in de avond.
@Nathalie raar dat zij het ook niet weten...Lastig ook! Ja dat lijkt me ook vervelend als je dat dan mee moet nemen elke keer... Zo hier ga ik toch ook maar even wat doen in huis! Tis echt een zooitje en heb geen zin dat van het weekend te doen...