Hoi dames! Lenthe kreeg gister de laatste (5e) fles al om 21.15 en heeft toen geslapen tot 7 uur. Wel lekker dus, maar dit is elke keer als ik niet hoef te werken haha. Vandaag niet veel plannen, mijn beste vriend komt op visite en morgenmiddag bij mijn schoonouders op visite en daar eten. @ sunshine; en de laatste fles om 21.30 doen? dit is het schema wat lenthe nu ongveer heeft, als ze zelf komt 6-7 10.30 14.00 17.30 21.30 Zit vaak maar 3,5 tussen, maar denk niet dat ze er al aan toe is om naar 4 flessen te gaan
Trouwens wel grappig dat lenthe echt vaste slaapuurtjes heeft nu. In de ochtend slaapt ze gelijk na de eerste fles tot de volgende fles (soms eerder wakker maken voor badje). In de middag heeft ze echt haar middagslaapje nodig van 12-14! Als ze deze mist is ze echt van slag. En in de namiddag slaapt ze hooguit een uurtje, verschillend wanneer. Dan om 17.30 fles en 18.00 naar bed tot laatste fles! Heerlijk
Finn heeft dat hier ook wel een beetje...die slaapt na zn eerste fles tot een uur of 10.15/10.30 dan om 11 uur de volgende verder verschilt het soms nog een beetje...maar ben allang blij dat hij niet gelijk om 7 uur klaarwakker is! Haha! Vind het al balen dat ik mn wekker er voor moet zetten...maar goed...4 flessen redt hij gewoon nog niet denk ik...dus daar begin ik niet eens aan! En ik bof dat ik nog niet hoef te werken wat dat aangaat...
Vannacht: Ze werd eerst rond 01.00u wakker, rechtgelegd en toen ging ze weer even slapen. Toen om 02.00u heeeel hard huilend, toen een flesje. En toen rond 07.00u weer. Lijkt wel of ze ergens last van heeft, ze werd toenstraks ook na een uurtje weer wakker en viel na even wiegen weer in slaap, heb haar maar bij me gehouden. Hoor haar voeding ook steeds omhoog komen, dan kijkt ze heel moeilijk en slikt ze het weer weg en begint ze te huilen. Maar van de Nutriton krijgt ze last van haar buikje en laat ze halve flessen staan. Lastig… @Sunshine: Fijn dat jullie zo’n goede nacht hebben gehad! @Rianne: Fijn schema zo! Hier is het na ieder flesje een uurtje slapen en na de middagvoeding soms wat langer.. Eigenlijk is er geen peil op te trekken haha.
Vanochtend even gewinkeld. Paar leuke rompertjes gehaald en curverboxen voor alle te kleine kleertjes.. Zoë in de Beco, dan gaat het winkelen een stuk rustiger. In de kinderwagen is het brullen zodra we stilstaan.
Hou je schema in gedachten voor morgen. Ga nu eerst eens kijken wat Niek vandaag doet. Hij heeft vanochtend om 7.15 en om 11.45 zijn fles gehad. Wil eens kijken of hij zelf een schema gaat maken lukt het niet dan gooien we het gewoon weer om. Vind het alleen een beetje rot dat hij het nu doet want maandag begint hij op het kdv. Maar ja zoiets kan je niet dwingen . Hoeveel drinkt lenthe op 1 dag?
hey meiden, Even een berichtje van hier. We zijn vanmorgen met Julian naar de ha-post geweest (zat gisteravond weer helemaal onder de vlekken) en daar dachten ze aan een virus, het leek heel erg op netelroos. Als het goed is gaat het vanzelf weg, we moeten alleen in de gaten houden of hij koorts krijgt of ineens niet meer wil drinken oid. Hoop dat het snel weer over is, lijkt me geen pretje voor hem!
Ach wat zielig. Wel fijn dat je nu eindelijk weet wat het is! Hopelijk is ie er snel weer vanaf, hoelang duurt zoiets meestal?
Heeft ze niet echt gezegd. We moesten ons geen zorgen maken, pas als hij veranderd in zijn gedrag. Ga vanavond als hij op bed ligt nog wel even googlen
uitslag Veel baby's krijgen een huidaandoening die lijkt op netelroos. De baby- huid wordt rood en ruw, met kleine witte puntjes die even snel verdwijnen als verschijnen.De aandoening heet Urticaria neonatorum.Deze aan- doening duurt enkele dagen en verdwijnt zonder enige behandeling
ja gewoon even kijken wat hij doet, misschien doet hij het wel goed op 4 flessen! lenthe heeft nu om 14.15 de fles op en is nog wakker. Ik weet niet precies hoeveel ze drinkt op 1 dag, ik hou het niet bij. Maar ik maak 5 x 150+5 (165) en ze laat gemiddeld 25 per fles staan. Vandaag heeft ze alle flessen helemaal op.
jeetje nathalie klinkt niet erg lekker zeg gadsie rianne wat een fijn ritme heb jij zeg, afgelopen nacht was jamy om half 4 al wakker, ze hebben de fles kunnen rekken tot 6 uur en toen heeft hij fles op en toen om 11 uur weer, wat denken jullie verder slaapt hij vaak van fles tot fles, zou ik dan die laatste fles moeten verhogen of wat denken jullie??? ik hoor het wel dames van jullie wat jullie erover denken graag jullie meningen kus joanita
Tjonge nathalie wat sneu zeg, hopelijk gaat het snel weer beter met hem. Hoe doet Julian het op z'n 4 flessen? Rianne hoe is de 1e werkweek bevallen? Joa wat drinkt jamy nu en hoe vaak? Hier om 16.45 Niek de fles gegeven, ging helemaal op! Hij gaf ook niet eerder aan honger te hebben, ben benieuwd wanneer hij nu komt en of hij de nacht doorslaapt. Heb begrepen dat het wel vaker is rond de 4 maanden of 6 kg dat ze opeens aan minder genoeg hebben. Tja kan het er ook moeilijk gaan in proppen, dat werkt ook niet.
@sunshine wat fijn dat jullie lekker genieten van jullie vakantie. @bloempje wat fijn dat alles goed gaat en je meisje zo goed groeit! @mama wat lief dat hij rondjes bleef lopen met Zoë @sunshine hoe is het gegaan met de voedingen? @stephanie hoe was het standwerkersconcours(wat is dat eigenlijk hihi)? @sunshine wat fijn dat Niek zo goed geslapen heeft. @rianne hopelijk blijft ze het ook zo doen als jij moet werken. @mama wat lastig met die voeding en dat de Nutriton niet echt een optie is.Misschien even overleggen met je cb wat je kan doen? Hoe is het vandaag gegaan? @nathalie fijn dat jullie weten wat het is hopelijk trekt het snel weg! @sunshine hopelijk slaapt hij vanacht gewoon lekker door.
Zo hier helemaal kapot...Ben de laatste dagen zo vreselijk moe en weet niet waar het vandaan komt..Ik slaap gewoon goed. Ook ben ik echt veel duizelig en heb soms last van oorsuizen dus ga deze week even naar de dokter. Zit hier ook even met voeding want Jason drinkt meestal 120+4 niet helemaal op maar hij slaapt wel veel. Vooral s avonds is het lastig nu zou hij dus een fles moeten krijgen maar hij slaapt heel diep en dan zou hij maar op 5 voedingen zitten. Maar ik vraag me af of dat met de hoeveelheid die ik nu geef niet te weinig is. Ik heb wel een paar keer meer gemaakt maar dat drinkt hij sowieso niet op... s Ochtends drink hij heel goed omdat ie dan veel honger heeft maar overdag en in de avond lukt het meestal gewoon niet die 120+4 te geven...
@Nathalie: Dat zal hem goed doen, 2 nieuwe truitjes . @Joa: Ik zou het gewoon proberen, je merkt vanzelf of dat beter gaat ofniet! @Aaliyah: Lastig hé, als hij verder tevreden is en nog genoeg plasluiers heeft zal het wel goed zijn toch..
Pff, ik zou bijna denken dat het echt een tandje is dat zit te vervelen. Ze huilt veel meer, is op haar handje aan het kluiven, begint tijdens de fles te huilen en op de speen te kauwen en ze drinkt veel minder. Echt niet meer die tevreden baby van eerst... Ben blij als het maandagochtend is, dan kunnen ze op het cb even kijken wat dat bultje op d'r tandvlees is. Nu maar hopen op een rustig nacht.....
shinshine hij krijgt nu 5 flessen van 150+5 de ene nacht slaapt hij door op dat en de andere keer niet verder ga nu lekker douche en ga naar bed ben helemaal dood op en moet morgen weer werken kus tot morgen dames