hey meiden zo vanmorgen voor eht eerst wezen zwemmen met yustin en hij vond het in het begin niet zo maar later vond hij het heerlijk! hij viel zelfs inslaap hahahahaha maar na 15 eruit gegaan en lindsey en johan lekker verder gepoedeld samen hahahaha @bloempje WAT EEN GEWELDIGE FOTO`S!!!! echt onwijs gaaf! en wat een kop met haar zeg (L) @kwijlen Yustin is ook erg aan het kwijlen en bijten .. ben benieuwd ahahaha @mac ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen kwa flessen yustin komt de ene dag aan de 5 flessen en de andere dag aan de 4 flessen @joanita wat leuk fruithapje! ben benieuwd naar de foto`s! maar wel wat vroeg haha kon je niet meer wachten hahaha @Aaliyah wat een mooie foto van jullie samen! @mama1987 wat goed van je kleine meis! al zo lekker doorslapen lekker hoor hier ook en echt genieten hahahaha @laura wat een heerlijk mannentje is collin toch! echt een lekkere beer hier nog even een foto van mijn kanjer in het zwembad
Sam eet echt alles... sushi was tot gisteren nog vreemd en gek... (vonden wij helemaal niet erg), maar vanaf nu moeten we die ook gaan delen. stokjes? Handig om mee te prikken best lekker neeeee, heeeeeeel lekker
Ik doe het echt precies zo als jij! Vind t echt ideaal zo. Milan slaapt wel korter, sinds een paar dagen 4 uur achter elkaar, vannacht 5
ik gaf bram net wat extra vocht drinkt ie zo 110 roosvice laxo weg zo fles melk op, en roosvice op, nu lekker slapen
Hier precies zo, lekker clusteren vanaf 7 uur, rond half 10 slapen. Soms laat ik hem met dat clusteren gewoon aan de borst zitten, dan doezelt hij in, en na een kwartiertje/20 min gaat ie weer actief drinken, en dan weer weg doezelen.
zo fijn dat hij zo goed drinkt! maar roosvicee raad het toch af om het onder de 4 maanden niet te gebruiken?
marloes: jij zei dat het beste was als eerst groentehap. daar zijn de meningen wel heel erg over vershilt hoor, het cb zei dat fruit beter was vanwege dat groente gelijk zo zwaar op de maag valt, fruit is een extratje en groentes straks niet he dat is de onderbouwing van het cb. ik merkte aan jamy dat hij wat extra wilde, vanwege dat hij minder gaat drinken, vaker melk laat staan aan zijn flesse, en denk, dat iedereen daar een andere mening over heeft wanneer je er mee zou moeten beginnen (mogen). hier een paar pica's ervan
wat een mooie foto's van collin, laura! wat een beer idd! zeker zo naast lenthe, heeel lief!! hahahaha, hij zit wel lekker te smullen joa! fijn dat bram gepoept heeft! hopen dat het nu regelmatig op gang gaat komen!