hier hetzelfde schema, hij wordt meestal om half 8 wakker, maar als ie wat later komt laat ik hem wel liggen. Op een of andere manier regelt ie het zelf dat hij altijd weer zijn laatste fles tussen 10 en 11 heeft.
@meris hahah ik denk nu niet raar hoor dank je wel voor het compliment Ja komt denk ik echt door die fles dat hij beter drinkt. Ja kan hoor dat ze in slaap valt door het zuigen denk dat dat bij Jason ook het probleem was. Wat een lieve foto,leuk zo'n rompertje met naam blijf maar spammen hoor @gaby wat fijn dat je al zoveel afgevallen bent!! Is ook wel fijn om te zien he. Een collega die hier laatst op bezoek was zag het ook aan mij is toch fijn als mensen het op merken
echt super! Wat een haar heeft ze zeg! Nou snap ik waarom er babyshampoo en kammetjes/borsteltjes verkocht worden. Ik vond dat een beetje overdreven gedoe
@snieke....zit zelf ook hard te twijfelen of ik hem niet gewoon moet laten slapen... weet niet zo goed wat ik er mee moet doen...als ik hem laat liggen wordt hij om 9 uur wakker! moet hem de laatste dagen zelfs voor de laatste fles wakker maken...
Collin had om 22.00 de laatste fles en nu net om 6 uur de 1e !! Dat worden 5 voedingen vandaag! Voor t eerst geen nacht fles! Jeej!
Goedemorgen trouwens. Ik zit weer op mijn werk, even rustig wakker worden met een bakkie koffie en zp De afgelopen 3 dagen kwam ze gelukkig weer om 07.00 uur dus het gaat echt goed! Ze slaapt gewoon echt van fles tot fles, haha echt niet normaal. Rond de fles is ze dan max 2 uur wakker om te spelen en zodra ze moe wordt begint ze te huilen of in haar ogen te wrijven. Las iets over kwijlen, Lenthe kan er ook wat van! Ze zit ook de hele dag met haar vuist in haar mond en smeert haar hele gezicht onder met kwijl haha!
@ Marloes: Veel plezier met de fotoshoot! Ik ben benieuwd, ze komt morgen bij mij. Als het goed is belt ze eerst vandaag. Normaal slaapt Lenthe in de ochtend dus hoop dat het goed gaat met de foto's haha!
goedemorgen, bram dus gister op 4 flessen, om 21.30 de laatste en hij sliep gewoon tot 7 uur! wat een top ventje zeg! @kuide wat fijn dat collin het oko zo goed doet! @rianne, leker dat ze nu om 7 uur komt, werkse! @gaby zo dat is al veel kg kwijt, volg je een bepaald dieet?
bram net gewogen, hij weegt 5700 gram. groeit dus rustig verder! morgen naar de osteopaat en woensdag weer CB en zn prikjes....
Nee niet voor mij maar wel voor Niek, net weggebracht naar het kdv, heb de hele terugweg lope huilen, bah wist niet dat dit zo erg kon zijn. Ben zelf nog een week vrij maar hebben niek toch laten gaan omdat hij dan rustig kan wennen nu het nog vakantie is en mocht er wat zijn dan ben ik er zo. Hij vindt het fantastisch hoor zat alsmaar te lachen. Dacht voordat hij geboren is dat doen we even maar niet dus. Vind het nog extra moeilijk omdat hij nu op 4 flessen zitten en hij krijgt zijn 3e fles op het kdv en dan heb je nog maar 1 flesje te geven. Ga vandaag maar eens rond kijken hoe het ouderschapsverlof in elkaar zit. Heeft iemand hier een goede site voor?
Bedankt! Zal veel hier te vinden zijn denk ik . @fotoshoot lees dat verschillende meiden die hebben, kan je je ergens daarvoor aanmelden? Lijkt me ook erg leuk om te doen. Mac Bram doet het ook lekker op 4 flessen! Top zeg en groeit ook lekker door. Niek heeft gisteren om 21.00 zijn laatste fles gehad en doorgeslapen tot 6.45 uur. Moest hem gisteren wel wakker maken. Denk dat we binnenkort al snel eerder de fles gaan geven rond 20.00 uur denk ik. Heb weer mooie foto's langs zien komen hoor!! Echt leuk!
er heeft vorige week heel even een oproep van Ester in de Lounge gestaan... daar kon je op reageren door te mailen. Daarna heeft Zwangerschapspagina de oproep verwijderd.