goedemorgen!!! zo lindsey weer naar school!! :d het echt leven beginbt weer hahaha Wat goed van collin!!! en @ mac ik volg een low carb dieet :d
waarom zou 5 nog beter zijn dan? ik weet eigenlijk niet wat evt beter zou zijn, en wanneer ze naar 4 over mogen? krijgt thom ook 180 plus 6?
@Sarah: Leuk een dagje Blijdorp! @Meris: Wat een schatje! En ik reageer ook niet altijd op iedereen hoor, geeft niks @Laura: Wat handig, een eigen weegschaal! En wat goed, zonder nachtvoeding @Aaliyah: Fijn dat het beter gaat met de Avent fles. @Gaby: Goed bezig! Hoeveel kg wil je nog kwijt? @Rianne: Fijn dat Lenthe weer zo goed slaapt! @Mac: Wat knap van Bram!! @Sunshine: Kan het me helemaal voorstellen... Niek heeft het vast hartstikke leuk daar Hoeveel dagen per week gaat hij daar spelen?
zo even een update van hier swen is goed gegroeid helemaal nadat hij afgevallen was en in zh had geleden hij weegt nu 5500 gram en is 57 lang hij doet het nu prima op 6 flessen van 150+5 en slaapt snachts ook langer. ik merk als ik savonds tegen 11 de laatste voeding doe dat hij dan snachts eerder komt dan wanneer hij de fles al om half 9/9 uur krijgt.. dan tukt hij zo door tot half 4.. nou ik vind het wel prima.. moede roptijd in bed en zo kan ik zelf lekker me slapa krijgen
Net bij het cb geweest, ze weegt 6610 gram en is 62 cm. Zit met allebei op de bovenste lijn, hoofdje is wel gemiddeld. En de cb arts vond haar erg wijs en sterk *trots* Over het tandje twijfelde ze, kon zijn dat ie idd al aan het vervelen is, maar bultje is nog klein. En de eerste prikjes... 3 tellen huilen en toen weer heel vrolijk lachen naar de arts. Stoer ding
@ 5 naar 4 flessen : het CB zei tegen mij dat je van 5 naar 4 flessen kunt met 5 maanden en/of 6,5 kg maar ik vind dat je het kan doen als je kindje er aan toe is @mama1987 ik wil er intotaal nu nog 27 kilo af ben erg zwaar namelijk hier een foto van het verschil tot nu toe
mam85 wat goed van swen! en ik heb het met yustin ook die kreeg gisteren om half 12 de fles en kwam om 5.00 al :S hahahamaar ja mama1987 lekker gegroeit!!! ik ga nu even naar het cb ff wegen tussen door en dan naar de fysio tot strakjes
@mama, zo zo bijna even zwaar en lang als Collin lekker hoor! hmm ga nu douchen, dan collin badderen en dan de fles want er zit alweer 4 uur tussen! hij is zo goed bezig, ben trots op m!!
Sarah je had het niet treffender kunnen zeggen. Stoppen met borstvoeding is een keuze, daar is geen excuus voor nodig. Moet iedereen lekker zelf weten. Hier laatst weer zo'n opmerking toen ik het poeder in de fles deed: "goh geef jij geen borstvoeding?" toen heb ik maar geantwoord: "jawel hoor, maar ik heb een speciaal soort borst waar poeder uitkomt en dat vang ik op in zo'n bakje, en dan leng ik het aan met water" ze keek me toch raar, haha!
woow, wat een taaie zeg! En ze doet het dus heel goed! Ik ga Maxime donderdag ook maar weer eens laten wegen, kijken of ie zijn same-size vriendjes/vriendinnetjes Zoe, Collin en Finn nog bij kan houden
woow je ziet echt goed het verschil! ben je veel aan het sporten dat het zo goed gaat? of volg je een speciaal dieet?
gaat goed zeg, met de meeste babietjes - allemaal lekker doorslapen en goed eten, en goed groeien ook. Mac, Bram groeit ook lekker door he Rianne zo dat is een goed begin van de dag, een kop koffie en zp Ik ga eens even mijn spullen inpakken, ga vandaag naar mijn broertje en schoonzus, en mijn ouders, allen in het oosten des lands. Maxime heeft vannacht van 10 tot 9.15u geslapen heerlijk! Ik denk dat ie vandaag ook naar 4 flessen gaat. Nu maar eens ontbijten.
Goedenmorgen Wat is er al veel gekletst @rianne werkse vandaag @sunshine sterkte lijkt me ook erg moeilijk is hij vandaag een hele dag weg? Hij heeft het vast heel erg naar zijn zin @marloes veel plezier met de fotoshoot wij zijn donderdag aan de beurt! @mama wat fijn dat Zoe zo gegroeid is wordt al een grote meid En stoer hoor na de prikjes weer gewoon lachen! @gaby zo je ziet idd echt goed verschil! Zo net bij de ha geweest, al mijn klachten zijn waarschijnlijk omdat ik toch een beetje ijzer te kort heb moet nu dus een maand lang ijzer tabletten slikken en dan terug om nog een keer te prikken. Moet ook weer ongi worden bleeg zo vies met dit weer...