Goeiemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? Hier alles goed, niks te klagen. Ga nu eerst even 10 pagina's lezen en reageren. Zie gelijk leuke spam! Wat een leuke foto van Bram en Collin! Spenenkoord van die site zie ik. Heb er vrijdag ook wat besteld! Meteen een leuk kadootje voor de kleine van een vriendin, zomaar. Gaby, leuke foto van in het zwembad! Mac, wat fijn dat Bram gepoept heeft zeg! Een hele blije baby gehad zeker? Marloes, leuke foto's van je knul met sushi! Joanita, wat schattig dat eerste fruithapje! hahaha, zie nu de foto van Lenthe met Collin. Die Lenthe heeft het goed voor elkaar zeg. En ze vind het zo te zien erg leuk! Snieke, die boxspiraal hebben wij ook. De mobile ervan hangt boven de box, de spiraal in het ledikantje. Meris, wat is Manouk een knappe meid zeg! Lees nu ook over het reageren. Volgens mij is dat nu niet meer hoor. Ik doe ook maar zoo af en toe op zoveel mogelijk mensen reageren. Maar dat is gewoon een bijna onmogelijke taak! Dus af en toe een beetje ego mag best hoor. Leuke foto van Manouk met de kleine van je vriendin!! *zie nu dat er weer eentje wakker is geworden. word hier met grote ogen aangestaard* Kuide, wat goed zeg! Rianne, hallo op je werk! Lekker dat je zo je dag kan beginnen zeg. Al een beetje gewend? Sunshine, lijkt me ook vreselijk om ze voor het eerst weg te moeten brengen. Dikke knuff en hopelijk is het zo weer tijd om 'm op te halen. Mama, jij kan trots zijn op je meisje hoor! Snieke, goede opmerking! Heb hier geen last gehad van rare opmerkingen, maar ik heb een hekel aan de zogenaamde bvmaffia. Borstvoeding is beter, helemaal mee eens. Maar in sommige gevallen wil het gewoon niet en dan worden kindjes net zo groot van de fles. Nog even spam van mijn twee schatjes!
ja ik voel me echt klote ik probeerde in te loggen om mijn bankrekening en dat kon niet tot een aantal keren toe. Dus ik bellen met mijn bank en die vrouw vertelde dus dat ik miss geskimt ben ik kan mn rekeningen nu niet betalen zij hebben van de bank mn pas uit voor zorg geblokkeert en krijg miss pas volgende week mn nieuwe pas...
Ow das echt vervelend... Even naar de bank toe om de rekeningen te betalen dan maar, anders krijg je daar ook nog gezeur mee. Gaan ze van de bank nog alles uitzoeken om te kijken of je echt geskimt bent?
@ aaliyah: wat klote! Ik ben op dit moment ook met allemaal skim-zaken bezig op mijn werk, echt voor tienduizenden euro's totaal. Gebeurd zo veel de laatste tijd.
@ stephanie: Wat een lieve foto! Ik ben al wel weer gewend op mijn werk. Alleen gaan de dagen zo langzaam... Ik zit toch liever thuis
@ Gaby: Zo dat doe je goed meid!! Hier pas 2.5 kg eraf maar ik doe helemaal niet streng sonja bakkeren. Gister chinees op en eergisteren lekker uit eten geweest hihi. Ik zit nog 9 kg boven mijn startgewicht.
Ja ik ga straks als het lukt naar mijn ouders want voel me klote en ben helemaal alleen. Ouders zijn nu nog voor mn moeder in het zh (komt er ook even fijn bij waarom ze er is weet ik niet) en dan belt mijn vader mij terug want zij weten nog van niks. Ik was daar altijd zo bang voor en nu gewoon gebeurd. Tot nu toe was er geloof ik nog niks veranderd op mijn rekening maar ga straks naar de bank toe en dan betaal ik daar alles wat nodig is. @rianne nou aanpakken die basterds!! @stephanie lieve foto zeg
@Gaby: Je ziet echt al verschil, zeker in je gezicht! Succes met de volgende kilo’s! @Mam: Fijn dat Swen het zo goed doet! @Sunshine: Dat is idd handig, dat het om de hoek is. En 2,5 dag is te overzien toch @Laura: Ja, lekker hé, hebben we veel om mee te knuffelen @Snieke: Whaha geweldig, poedertieten . Ben benieuwd wat Maxime weegt! Volgens mij is Zoë wel het enige reuzenmeisje hier @Aaliyah: Hopelijk merk je verschil met de ijzertabletten! Ik heb van die vitaminepillen speciaal voor vrouwen die net bevallen zijn, scheelt volgens mij ook wel. Alleen vergeet ik ze steeds te slikken haha. @Stephanie: Aah wat een leuke foto van Esmee en papa (neem ik aan ) @Aaliyah: Ohjee, hoop dat het meevalt…
Bram drinkt normaal 200cc per keer, behalve de laatste fles, dan drinkt ie die niet helemaal leeg. vanmorgen om 7uur 200cc en om 9.45 was ie niet meer te houden, toen heeft ie 70cc gedronken en viel hij in slaap. w.s. omdat ie er gister dus maar 4 gehad heeft. net trug van huisarts,controle ivm spruw. en zn darmpjes. bram slaapr nu in bedje verder
Gaby zooo dat doe je goed, ga zo door! Stephanie leuke foto!!! Aaliyah gatsie wat ellendig! Ben ik ook altijd bang voor. Vorig jaar hier bij de AH hadden ze de pinautomateren bewerkt en zaten ze in het plafond. Gelukkig hadden ze ons niet gepakt. Snieke fijne dag! Mama ja 2,5 dagen is idd. te overzien. Maar ben toch serieus aan het overwegen om minder te gaan werken, ga nu weer 4 dagen aan de slag. Wil denk ik toch naar 3 en dat zal dan een andere baan worden. Nu we hier in de deeltijd-ww zitten zal er ook niet te praten zijn over salaris en we moeten toch wel wat over houden aan het einde van de maand. Dus........ als iemand nog iets leuks weet, omgeving breda, ik hou me aanbevolen!
@Sunshine: Oh ik dacht dat je maar 2,5 dag ging werken. Kan me voorstellen dat je 4 wel wat veel vind in het begin. Ik begin met 2 dagen en misschien wat meer als ze ouder wordt, maar dat zien we dan wel weer .
ik raadt je aan om er FLORADIX bij in te nemen, dat werkt super. ijzertabletten worden alleen goed opgenomen als je hele huishouding in je lichaam op orde is. floradix zorgt hiervoor en vult je ijzer ook aan, en is op natuurlijke basis,. het werkt super goed. met ijzertabletten oppassen met je stoelgang, erg goed drinken en genoeg vezels eten, want het kan verstoppen, en je krijgt er heerlijk zwarte poep van. nu je over ijzer hebt, ik ga die floradix ook maar weer ff tijdje innemen.... pff hier ook weer ongi geworden, ik loop leeg zeg..... voor het eerst weer tampon in, maar oko maandverbandje ivm doorlekken....
@sunshine hopelijk lukt het voor jou om een passende baan te vinden voor 3 dagen! Lijkt me ook lastig om mijn ventje 4 hele dagen te moeten missen hoor @mac floradix vind ik smerig en ijzertabletten heb ik al zo vaak gehad dat ken ik ondertussen wel en problemen met mn stoelgang heb ik ook al mn hele leven en heb al een tijd geleden extra vezels gehad
twas ook maar een tip hoor........ en er zijn wel meer dingen smerig die goed voor je zijn, soms moet je er iets voor over hebben om je beter te voelen. maar goed..... bij deze trek ik mn tips in...
Tip voor de Floradix gebruikers, bewaar em koel! Ik had hem per ongeluk in de zon laten staan op 't aanrecht. Sjezus, heb 2 dagen op de wc gezeten
sorry maar als ik iets smerig vind en het zijn geen medicijnen neem ik het niet in en ijzertabletten werken gewoon bij mij anders schrijft mn ha dat ook echt niet voor