zo ben weer terug hahah yustin is nu 5840 gram en 60 cm mijn grote boef fysio was erg pijnlijk helaas maar ja we doen het voor een goed doel hahaha en dank jullie voor de complimentjes *glunder* ik volg een low carb dieet dus zoweinig mogelijk koolhydraten en het is gek genoeg heel goed vol te houden en daarbij doe ik wii fit en 1x per week zwemmen 2 uur lang baantjes trekken en aaliyah wat Klote zeg geskimd zou er niet aan moeten denken!!!! maar je krijgt het geld toch terug van de bank?
@gaby wat mag je dan allemaal wel eten? t werkt iig goed zo te zien hihi Ja geld krijg je terug idd maarja blijft kut durf nu dus niet meer te pinnen ofzo en ik moet week wachten op mijn pas maarja als het goed is komen mijn ouders zo hier en dan ga ik daarna ff naar de bank
toegestane voedingsmiddelen bij Atkins low carb dieet dit mag je allemaal wel eten maar geen aardappels gewoon brood (je heb ook koolhydraat arm brood geen pasta`s of rijst maar pasta`s heb je ook in koolhydraat arm en hier heb je een aantal gerechten Intro :: Low Carb Recepten NL :: De meest uitgebreide site met koolhydraatarme recepten en hier kan je kijken waar allemaal koolhydraten in zitten LowCarb Dieet NL Koolhydraten Wijzer verder heb je van het merk de bron allerlei snoepjes en koekjes en chocola http://www.debron.nl/ww2/template.php?content=assortiment&categorie=drop&taal=nl
Wat eten jullie vanavond? Moet dalijk boodschappen doen en ben zéér inspiratieloos. Het liefst iets waarvoor ik niet zolang in de keuken hoef te staan maar wat wel gezond is . Maaltijdsalade hebben we gister al op...
@gaby ooh ik ga even kijken als ik daar uitgebreid tijd voor heb hihi ik volg zelf geen dieet maar probeer door niet of nauwelijks (nu met ongi worden is het moeilijk!!!) te snoepen en met ontbijt,lunch en avondeten minder te eten wat af te vallen en lukt redelijk... @mama sorry hier geen tips voor je meid ik weet het zelf ook niet hahah heb nergens trek in met dit weer. Misschien iets van tortilla's hebben wij gisteren gegeten lekker fris met wat sla,komkommer en tomaatje...
Hoi allemaal, @ Gaby, ik heb dat ook ´n tijdje gedaan, koolhydraten weglaten en moet zeggen dat het bij mij de enigste manier is om af te vallen maar ik vind het na ´n tijdje zo zaai en dan weet ik niet meer wat ik moet eten en dan donder ik weer in die vervelende koolhydraat val :x Misschien dat ik het na de ramadan weer eens ga proberen. @ Aaliyah, jeetje wat vervelend van je bankrekening @ Marloes, leuk foto´s Groetjes Aicha
o leuk marloes ben benieuwd hoor! hoe ging de shoot zelf? @Aichaaaa ik merk wel dat het kwa variatie iets minder werd na 4 weken maar als je googled op low carb recepten kom je er aardig wat tegen gisteren nog wat nieuw geprobeerd maar dat was niet te eten hahahaha was kipfilt met mochoe en mosterd en rauwe ham eromheen gewikkeld HAHA
Niet door hoor, heb altijd veel aan je tips!! Hier ook al weer voor de 2e keer ongesteld geweest, gelukkig wat minder dan de 1e keer maar nog veel hoor bah. En dan helemaal met dit weer gats!!!
Net kdv gebeld het ging goed met Niek hij keek zijn ogen uit! Hij heeft het zo druk met kijken dat hij zijn fles niet leeg drinkt. Dus dat wordt 5 flessen vandaag
Jullie kindjes ook zo bezig met het ontdekken van hun eigen ledematen? Lig helemaal in een deuk hier hoe ze naar d'r knuistjes kijkt en nu nijntje probeert op te eten terwijl ze d'r vader aankijkt of hij gek is. (is ie ook, want hij zit nu al hele dagen "papa, mama" te roepen) Lief!!!
GOED!!! Sam wilde dolgraag z'n fiets showen (nu is die ook erg gaaf foto ) en ze deed het ook wel leuk ook. Sam mocht steeds even kijken naar de foto en dan ging hij weer verder. en Thom was volgens haar de makkelijkste baby ooit.. hij huilde niet, vond alles goed... dus nu wachten op de foto's