Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: Nu kan ik er ook om lachen, toen niet. Was op m’n kraambed :|
    Fijn dat Niek het zo goed naar z’n zin heeft op het kdv!

@Stephanie: Ja leuk hé, d’r handjes kent ze ondertussen. Maar nu ziet ze d’r voeten steeds als ze zit en wil ze helemaal dubbelvouwen om ze beter te kunnen bekijken :D

@Marloes: Wat een stoere fiets! Je komt de foto’s hier wel even showen hé :)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë is na haar flesje van 09.30u gelijk in slaap gevallen. Toen is ze om 13.15u wakker geworden, om 13.30u een flesje op en weer in slaap gevallen. Ze heeft wel 180 en 190cc op!

Zal wel vermoeiend zijn, die eerste prikjes...

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hoe veel zijn/gaan jullie werken nadat het verlof is afgelopen.

Ben vandaag weer erg in de twijfel geschoten, komt natuurlijk ook omdat ik Niek weggebracht hebt. Maar vind het zo moeilijk! Heb het naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar nu met dat gedonder van de deeltijd-ww en daarvoor de wtv begin ik het inmiddels beu te worden, wordt financieel uitgekleed en ben daar echt niet blij mee.
    Maar vind het eigenlijk ook doodeng om in deze tijd te gaan solliciteren.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha:D

@Mama...lekker dar ze niet zo lang huilde...hier bleef zn sirene maar gaan! Het jongetje na hem was nog eerder stil! Hahaha!

@Snieke...ben benieuwd hoor...hoe groot en zwaar Maxime nu is...

@Stephanie...superlieve foto!
    Wat kijkt hij trots zeg!
    Hier ook een die snapt dat die benen en armen van hem zijn...hing net boven hem en hij ziet mn haar boven zn gezicht en hij haalde uit...viel me mee dat hij het er niet uit heeft getrokken!;)

@Aaliyah...leuk dat ze jou dan ook even op de hoogte hebben gebracht dat ze dat gedaan hebben! Lekker handig zo!

@Rianne...hier ook niet zo streng met Sonja...maar hoef nog maar 0,5 kilo en dan ben ik op mn startgewicht...maar dan ga ik nog wel even door..er mag nog wel 10 kilo extra af...hahaha!
    Vorige week ook gewoon lekker gebarbequed (?) en heerlijk pizza gegeten...
    Maar het scheelt misschien dat ik bijna elke dag wel een half uur extra loop met de wagen buiten...

@Marloes...ben ook wel erg benieuwd naar de foto's! Was het leuk?
    En het is echt een supertoffe fiets zeg! Erg stoer!

@Sunshine...het is de bedoeling dat ik (als ik ooit weer werk vind) 3 dagen ga werken...nou wil ik misschien een opleiding doen..dus dan heb je best kans dat dat anders gaat...maar eerst maar eens langs bij mn coach van het UWV...

Vandaag voor het eerst wezen zwemmen...wat een lol heeft Finn gehad zeg!
    Die mevrouw zei nog dat hij de jongste was...en dat kindjes van 11 weken meestal maar 10 minuutjes volhouden...maar hij heeft pret gehad totdat we eruit gingen een half uur later!
    Wel weer opvallend...de kindjes waren allemaal minstens een maand ouder...maar Finn was weer de vetste en grootste! Haha!
    Het was echt super!
    Mn broertje is mee geweest en die heeft ook foto's gemaakt, maar die heb ik nu nog niet...zodra ik ze heb kom ik uiteraard even spammen!

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    even melding moet nog tot donderdag werken dus zal er weinig zijn, gister heeft jamy om 22.00 uur de fles op en vanmorgen om half 8 pas,
    toen heeft papa hem om half 1 maar weer wakker gemaakt voor de fles, en meneertje slaapt nu nog als een roosje.
    geloof dat we 4 flessen krijgen vandaag is niet erg hoor.
    dat hij het vanacht ook maar zo goed doet want mama heft morgen een late dienst.

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx....

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: Je kunt toch gewoon bij je huidige werkgever blijven tot je nieuw werk hebt gevonden. Wat voor werk doe je?

@Sarah: Aah wat zielig dat ie zo overstuur was na z’n prikjes!
    Babyzwemmen, leuk!! Hoe groot is Finn nu?

@Joa: Wat goed van Jamy, zolang slapen!

8. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Blijf ook wel bij mijn huidige werkgever hoor. Ben nu aan het rond kijken. Werk in de makelaardij.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm, dat is idd lastig in deze tijd. Hoop dat je snel iets leuks vindt!!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mama...Finn was vorige keer bij het cb (vorige week vrijdag) 61cm en 6225 gram...dus dat zal nu wel weer wat zwaarder zijn...dikzak! Hahaha!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik neem de komende 2 jaar 0,1 of 0,2 fte ouderschapsverlof op en werk dan of 2,5 dag of 3 dagen. Ik werkte voor mijn zw.verlof 3,5 dag...

2,5 dag komt neer op 12,5 lesuren en 0,6 op 15 lesuren

Ik vind alle uren op 3 dagen fijner voor de kindjes, alle uren op 4 dagen (3,5 dag) fijner voor het werk. Ik ben nl de enige in mijn team die parttime werkt en je mist wel dingen daardoor...

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh dan gaat ie mooi een beetje gelijk op met Zoë!
    Lekker toch, die spekbillen ;).

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff bram heeft raar dagje, vanmorgen om 7 uur 200 gedronken, om 9.45 70 cc.
    om 12 uur weer 70cc en de rest een keer erna.
    om 14.15 160 cc
    en niet geslapen...
    hopelijk gaat ie nu ff slapen, hij is ook zoooo warm door de warmte...
    arme bram......

van de buuf een gaaf kadootje gekregen, zo'n naamplaatje armbandje met zn naam erop!
    zo lief

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    zo ik las wat over afvallen.. ik wil ook .. kan me er alleen niet toe zetten..

ik las ook dat sommige een fotoshoot kregen? leuk.. waardat? hoe wie wat waar. ik wil ook haha

ik zal zo ook ff pronken met onze kleine man

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    M. (collins "vader") is net weer geweest.
    maar Collin moest slapen dus hij heeft maar halfuurtje met Collin gezeten, helaas pindakaas.

Is ie weg, krijg ik een smsje: Nog maar een uurtje schatje dan zit het er weer op! ik hou van je, Xje

uhhh? oftewel niet voor mij bedoelt!
    dus ik heb m gebeld, van joh leuk smsje maar gok dat ie naar je nieuwe vriendin moet?
    Hij was helemaal de kluts kwijt, kon me niet vertellen hoe t zat hij wist niet wat hij moest zeggen. Of t goed was dat we t er een andere keer over hadden.
    Uhhh jah hoor dan heb je even de tijd om een goed verhaal te verzinnen! (heb ik niet gezegd, wel gedacht)... de scenario's vliegen nu weer door mijn hoofd.. als ie maar niet denkt bij mij in een goed daglicht te kunnen komen en dan straks huisje boompje beestje met mijn zoontje te kunnen spelen met een ander meisje!!!

16. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    swen

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337