Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zoo.. gedouched, ontbeten, stofgezogen was aan gezet.. wat je al niet kan doen in anderhalf uur!

Collin ligt weer heerlijk te pitten. Moet hem wel zo uit zijn bedje plukken, arme vent.
    Moet even naar de HA, voor anticonceptie (Wil ook weer niet eeuwen droog gaan staan hihi en Jordy komt hopelijk binnenkort logeren... )
    En Collin heeft nog altijd spruw. schiet niet echt op maar hij drinkt goed dus tja!

Collin zijn kamer is ook mijn kamer.. maar nu heb ik bedacht dat ik 1 van de andere kamers, die mijn vader gebruikt als computer kamer, om ga toveren tot Collins kamer :D heb er zon zin in.. lekker klussen en een mooie stoere kamer maken voor mijn ventje :D

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Mac: fijn dat Bram weer “kan”. Werkt goed dus!
    @Bloempje: Mooooooie foto’s!
    @Marloes: leuke foto’s van Sam met de sushi, gaat er prima in
    @ Gaby: leuke zwemfoto van Yustin en wat ben je al een hoop kilo’s kwijt. Komt dat door die griep? Of ben je flink aan de lijn? Zie het al ;) Wat een verschil al zeg, volhouden!
    @Laura: Wow wat een benen heeft Collin! Jeuh das echt flink vergeleken met de spillebeentjes van Eva. Maar hij ligt heel relaxt zeg en hoe hij z’n knuffel vasthoudt! Schattig!!
    @Joa: leuke foto’s van het eerste fruithapje!
    @Sarah: blijdorp, leuk! Daar zijn we ook al een tijd niet meer geweest. Goed idee.
    @Meris: Ahh wat is Manouk een plaatje.
    @mama: sow stoere Zoë hoor 62 en 6600, das toch heel netjes? Ik denk dat Eva ook op zoiets zit.
    @ Aaliyah: Gelukkig is het alleen je ijzer, das goed te doen met extra tabletjes en Spinazie hihi
    Heh gadver geskimt, hopelijk ben je nog op tijd met blokkeren.
    @Sun, heb je niet meer op die vacature gereageerd bij Singelveste? Dat was echt iets voor jou en voor 20 uur. Verhuisconsulent Voor 20 uur per week
    (woensdag 4 uur, donderdag 8 uur en vrijdag 8 uur) Hij staat er nog steeds op Sun!
    http://www.alleewonen.nl/index.asp?nmoduleid=2&wgid=253&spagetype=21&nPageID=2472&nCMSPageType=1

jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst!

3. Koekeloerie

en de laatste reacties en dan ben ik weer bij!

@ Marloes: Wow wat een leuke foto’s!! erg geslaagd dus. Je hebt een fotomodel in huis zeg, wat een kijkers en krullen.
    @ Meris: Fotoshoot. Ik ken iemand in Bergen op Zoom, zij doet het voor 50 euro. Ze heeft mijn buikfotoshoot gemaakt (zie album)
    @ Sarah: heb je foto’s en filmpjes bekeken op je hyves: echt leuk! Heb je lang met hem gezwommen?

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Mam: Wat een mooi ventje is Swen!

@Laura: Wat een gedoe met de ‘vader’ van Collin…

@Trotsemama: Fijn dat het goed met jullie gaat :)

@Aaliyah: Wat een klotedag had je gister, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter *knuffel*

@Gaby: Arme jij, huilt Yustin vaker zolang? Volgende keer in de draagzak/draagdoek stoppen en een stukje gaan lopen. Werkt hier vaak wel.

@Laura: Wat heeft Collin het goed gedaan gister, super!

@Aichaaa: Wat akelig, hopelijk gaat je meisje snel wat meer drinken..

@Marloes: Mooie foto’s en wat een lief commentaar erboven :)

@Meris: Haha join the club, hier nog één die weer rookt..

@Sarah: Had de foto’s en filmpjes al op hyves gezien, leuk hoor! Krijg helemaal zin om ook te gaan :D

@Laura: Leuk, wanneer ga je aan Collin’s nieuwe kamertje beginnen? Ga je met een thema werken?

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nachtverslag: Gisteren om 21.15u laatste flesje, gelijk naar bed en vanochtend om 06.45u pas weer :D. Tussendoor één keer wakker geweest omdat ze in de spijlen lag, maarja.. dat is ook niet fijn!

Gisteren haar kledingkastje helemaal uitgezocht. Heb bijna niks meer met korte mouwen wat ze past, wel heel veel met lange mouwen. Dus hopen op koud weer ;). Anders is ze daar ook weer uitgegroeid..

6. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden!

zo yustin is idd blijven slapen gisteravond en om half 11 kreeg hij zijn fles en bleef daarna slapen tot vanmorgen half 8 en hij werd toen wakker omdat zijn zus aan het huilen was omdat ze wilde blijven slapen hahahahahaha om 8.00 een lekker flesje gehad :D

marloes WOW die foto`s zijn zo onwijs mooi!
    gaaf hoor!!!

en wat goed van collin toch lekker doorgeslapen! ondanks dat hij even wakker was! lekker hoor! en binnenkort zijn eigen kamer! leuk wel foto`s maken hoor :D mare waar gaat je vader naar toe met zijn pc? hahahaha

Sarah leuke foto`s in het zwembad!

rianne veel plezier vandaag! want vandaag worden er bij jou foto`s gemaakt toch?

zo hier me meissie net naar school gebracht en de honden uitgelaten :D

moet zo nog ff boodschappen doen en een beetje opruimen :D

hebben jullie verder nog plannen?

7. Koekeloerie

Als het goed ik krijg ik vandaag de Beco Butterfly binnen. Ik kan niet wachten om hem te gebruiken. Hoop dus dat het stopt met regenen.

Met de voedingen gaat het redelijk. Ze spuugt nog steeds veel, drinkt ook niet super veel, maar ze drinkt wel rustiger. Nog even volhouden en kijken wat het de komende dagen doet. Met de andere voedingen ging het ook telkens de eerste dagen goed en dan sloeg het opeens om.

Ik ga zo de kleine meid wakker maken

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah leuke foto's van het zwemmen!! hahah ja ik had jouw tip al gegeven wist alleen ff niet meer van wie die kwam vind het een goede tip.

@laura wat leuk dat je Collin een eigen kamertje gaat geven!

@mama zo Zoë heeft lekker geslapen zeg. En ik neema aan jullie ook hihi.
    Heb je weer een reden om te shoppen toch:D

Hier een goede nacht gehad. Jason heeft van 23.00 tot 8.30 geslapen krijgt nu flesje van papa. Als we hem niet wakker hadden gemaakt dan sliep hij nu nog maar dan kom ik in de knoei met de voeding. We bieden nu 150+5 aan maar dat drinkt ie nog niet helemaal op.

9. Koekeloerie

Hopen op koud weer hihi NEEEE JOH, gewoon een goede reden om te gaan shoppen :D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse hopelijk gaat het steeds beter met de voedingen en anders gewoon naar de ka!

@Gaby wat fijn dat Yustin toch is blijven slapen. Ik krijg vanmiddag Vinnies (Petra) op bezoek en straks moet ik naar de bank toe.

11. Kaardebol

hey mama1987 nee yustin heeft nog nooit zo lang achter elkaar gehuild:( maar ik denk dat hij misschien last heeft van zijn 12 weken sprong? zou natuurlijk kunnen hahaha :D ja draagzak had ik ook al geprobeerd maar dat vond hij helemaal drama... uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen terwijl ik zachtjes op zijn billen klopte hahaha lekker ventje is het :D

maar jij heb dus ook wel een lekker nachtje gehad haha :D heerlijk hoor :D

ow ff een vraagje

hebben jullie ook nog steeds die zwangerschapsstreep over je buik lopen? hij zit er nog steeds en heel duidelijk ook hahaha (ken het me niet meer herrineren hoe het bij linds was hahahaha)

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi Gab, kan je niet helpen heb geen streep gehad.
    Ik ben je goede voorbeeld aan het volgen en ga vanaf vandaag echt opletten met eten. Ik zit nog 10 kilo boven mijn startgewicht, maar wil er wel 16 kilo afhebben. Alleen dat low-carb is niks voor mij vrees ik.

Ilse, ik heb je buikfoto's bekeken en ze zijn echt heel mooi. Heb je een link van haar website?

13. Kaardebol

@ilse jammer dat ze nog zo spuugd :( was ze al getest op reflux?

@aaliyah zoo wat een slaapkoppie!!!!lekker hoor :d en gezellie visite van vinnies :D

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik zou willen dat mijn meissie ook eens uit zou slapen! Hier is het standaard een uur of 7.. Erg he, heb je een baby die al vanaf 3 weken doorslaapt is het nog niet goed haha

15. Kaardebol

hahaha zullen we ipv wie er is bevallen nu een lijst bij houden wie er is afgevallen om elkaar zo te steunen hahahaahha de juni mama`s vallen af :p:D

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Vind het nog niet eens zo'n slecht idee Gaby! Wel een steuntje in de rug!

17. Kaardebol

:D:D ja en we kunnen elkaar tips geven enzenz :d

weet niet of er meer lief hebbers zijn?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @gaby ik heb ook zo'n streep die van mij zit er nog.

@meris hahah ja tis ook nooit goed he:p ik baal soms ook hoor als Jason vroeg komt maar ik ga ook laat naar bed, slaap nooit voor 23.00 uur.

Ja lijkt mij ook wel leuk zo'n lijst! Goede motivatie:D

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nou, wie wil een topic starten?
    Ik ben ff druk met het opschonen van mn hyves.. Alle mensen waar ik geen contact mee heb verwijder ik. Had ik ff zin in haha

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gaby miss kan jij het doen?
    Ik ga nu even ontbijten en dan me klaarmaken om naar de bank te gaan. Weet ik eindelijk wat mn salaris en kan ik mn rekeningen betalen...*jippie*

Deel Deze Pagina