@Natje, hier zet Mees dan ook een keel op. Normaal hoor je hem bijna niet, maar dan lijkt hij wel een sirene haha
@meris hahah je google maar even ik kende het eerst ook niet hoor @simoon niks van aantrekken wat ze op het cb zeggen joh. vorige keer zei die vrouw dat ze op moest schrijven dat hij daar niet gelachen had. nouja je doet je best maar dacht ik thuis doet hij het wel en tis geen hondje die dingen op commando doet
Manouk gaf een van haar eerste echte lachjes aan de cb arts met 4 weken... Das ook weer niet leuk! Nutriton is ongeveer hetzelfde als dat je Johannesbroodpitmeel aan voeding toevoegd volgens mij.
hallo dames, even een teken van leven, mag om half 4 weer gaan werken dusjah, jamy heeft een geweldige nacht gehad, gister avond om kwart voor 9 de fles en vanmorgen om kwart voor 7 de eerste ben zo trots op me ventje, marloes wat een geweldige foto''s zeg egt super afvallen hahaah ja iki wil zeker nog 30 kilo kwijt maar kan me er maar moeilijk toe zetten moet ik eerlijk zeggen, a het proberen maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd, dames ik ben bweer weg tot snelw eer kus van ons
@joanita als je echt wil dan lukt het.... Gaby ziet er leuk uit!! Zet hem bij mn favoriten ohja mijn lengte is 1.50 hahah dan weet je dat Zo nu ga ik echt weg......
Leuk idee die site !! Wie beheert hem? Startgewicht 73.4 kg Lengthe 1.63 Streefgewicht 62 kg Tot nu toe kwijt: 2.5 kg Methode: Beetje van sonja, beetje van Rianne Ik ga nu, fotograaf komt zo xx
naam leeftijd lengte huidig gewicht streefgewicht hoeveel kilo al kwijt welk dieet volg je? dit zijn de gegevens voor in de tabel ik beheer hem maar als meiden willen helpen vind ik het ook goed
Oké, dan zal ik eerst een weegschaal moeten kopen. Weeg me nu af en toe bij mijn ouders, maar dat is ook niet handig!
naam: Mandy leeftijd: Over 8 dagen 22 lengte: 1.80m huidig gewicht: Ongeveer 78 streefgewicht: 70 kg hoeveel kilo al kwijt: 8 kg welk dieet volg je? Geen, gewoon gezond eten en sporten!
Hartstikke leuk Gaby! Ik ben trouwens 1.66 meter, pfff wat lijkt m'n gewicht mega zeg als je mn lengte erbij neemt. Maar dat maakt niet uit, we gaan er gewoon voor of we nou 5 of 25 kilo kwijtwillen!
Ik volg ook geen specifiek dieet btw, gewoon gezond doen. Weet onderhand na al dat lijnen wel wat wel/niet goed voor je is haha