lol yustin heeft om half 8 een fles gehad en slaapt nu nog :O de schade van gisteren aan het inhalen?? heb net ff 2 pyama`s gekocht voor hem wel maatje 68 maar ach hahahaha o hij wordt wakker hahahaha grappig ff lekker flesje maken voor mijn kleine man
@Laura...LEUK!!!! een echte stoere kamer! Vind je vader dat niet erg dan? hahaha! @Ilse..de les duurde een half uur...dus heb denk ik 35 minuten in het water gezeten...en hij had echt heel de tijd vette pret! Die mevrouw zei dat zulke "kleintjes" als hem vaak na 10 minuten geen zin meer hebben...maar hij vond het geweldig! Volgende keer weer! Volgende week alleen niet...dan moeten we naar de KA voor controle... @Mama...zat toevallig vanochtend ook te kijken in de kast...hoop niet dat hij die dingen van maat 62 allemaal niet aan gaat krijgen...met lange mouwen dan...niet te snel groeien dus! Finn slaapt trouwens ook het liefst inzn eigen bed...in de wagen is hij niet lastig ofzo...maar hij is gewoon wakker! In de dierentuin vandeweek ook! Zelf toen ik een luierdoek over de kap had gehangen (zodat hij niets kon zien) sliep hij maar 15 minuutjes en was toen weer vrolijk wakker! @Gaby...ik heb die streep helemaal niet gehad joh! @Rianne...oooeeew...ik ben benieuwd naar de foto's! Vond die van Marloes ook zooooo mooi! Zou het ook wel willen! Heb trouwens mezelf even opgegeven voor de junimama's-vallen-af-site...zag nu pas dat die er was joh! hahaha (aacch...ik loop altijd achter de feiten aan!) ooow...ik lees nu dat hij pas net gemaakt is...hahahaha! En ik sta er zelfs al bij! mn lengte is trouwens 1,73 en ik ben 25 hoor...hahaha En ik heb ook de mail van prenatal gekregen! Ben benieuwd! Verder verveel ik me...terwijl ik dat eigenlijk niet moet doen...want ik moet heel nodig dweilen...maar daar heb ik geen zin in...hahaha! Wat een rotweer ook hier...vieze kleffe boel zo...met die regen!
zo yustin slaapt alweer een hele fles van 150+5 op vreetzakkie! heb je er bij gezet sarah :d hahaha verveel je je? ik heb een lui dagje vandaag geen zin hihi ik ga ff pot thee zetten heb er ineens trek in
@Gaby...ja dat luie dagje heb ik gisteren eigenlijk al gehad...maar goed...alleen evenstofzuigen en dweilenis zo gedaan! Ik moet eigenlijk ook wassen en strijken...maar Stefan heeft nachtdienst dus die ligt te slapen...dus kan ik dat niet doen...vanavond maar dan! Mn pakje was weer errrrrg leuk! Had twee pyjama's (die groene met die uiltjes en die grijze) en een bruin shirt met ondeugend en zo'n deurhanger met belletjes! Leuk leuk leuk leuk!
Dat is een site die Mac ons gaf... Daar hebben ze elke keer sale van een ander merk...nu is er bijvoorbeeld Lee...en vorige week was het sieraden van mochino geloof ik... Maar Lief! is dus ookgeweest...die pyjama's waren normaal 25 euro...nu 11! Heb er daarom maar gelijk 2 gekocht! 1tje in maat 62/68 en 1 in 74/80. ZO goedkoop!
ow jij ook al ik ben tot vanaaf 22.30 alleen met de kids vind het altijd dan zo moeilijk met het avond eten en jullie?
@ gaby: ja is lastig. vooral de grechten van sonja kan je niet echt van te voren maken. dat deed ik wel altijd en dan nam hij het mee. nu haalt hij vanavond wat op zijn werk en ik eet spaghetti met zalm van sonja lenthe vind haar nieuwe shirt helemaal mooi, ze ligt te lachen en te brabbelen haha zo leuk, zal ff fotos plaatsen
ow mooooi!!!! yustin heeft "gekke" ogen binnen in is licht blauw en buitenrand donker blauw :O benieuwd naar foto :d