Mooie foto's Rianne! Geef mij maar eens gauw de link van de shopvip site Manouk heeft ook blauwe ogen met een donkerblauw randje. Denk dat ze nog wel lichter gaan worden want wij hebben zelf echt fel blauwe. Groene ogen zijn wel heel mooi hoor, van wie heeft ze dat?
Zal zo ook eens een foto maken van haar oogjes, als ze nog eens open willen vandaag... 10.15 uur wakker, lekker badje gedaan en een flesje en daarna lag ze meteen al te miepen in de box. Ik heb haar in bed gelegd en ze slaapt nog steeds! Net even gekeken, maar ze ligt heerlijk hoor. Dan zou je denken dat ik wel wat in huis kon doen... geen zin haha. Morgen weer een dag hoor
Ff een vraagje: hebben jullie ook zo'n last van haaruitval? Ik word er helemaal gek van, het hele huis ligt vol met mijn haar!
met bram naar osteopaat geweest ivm darmen enzo. bram is behandeld en kwam thuis met een poepluier yeahhh ook slaapt ie nu op zn buik met hoofdje naar links terwijl hij eerder alleen naar rechts lag, volgende week nog 1 behandeling. maar nu al resultaat! super! @gaby, mooi meid is ze hoor!
ja onwijs!!! vind het gewoon eng om me haar te borstelen.....ben dalijk kaal als ik zo door ga.... heeft met hormonen te maken geloof
wow wat goed!!!!! onwijs fijn dat het helpt!! ja ik ga me meissie uit school halen hihi tot vanaaf en niet te veel kletsen he
@Gaby...vervelend heh! Steef werkt helemaal onregelmatig....nu heeft hij 7 nachten! De planning had teveel mensen vakantie gegeven...echt zoooooo dom! Hij heeft ook 2 weekenden zelfs 12 uursdiensten! Echt te gek voor woorden...maar goed....het levert weer wat extra's op! Enne...mooie oogjes hoor! Ik denk dat Finn mijn grijze ogen krijgt...hoewel hij in 1 oog bruine stipjes heeft...net als zn papa! @Rianne...super leuk! Ik twijfelde of ik dat shirt eerst mee zou bestellen voor mn vriendin...ik was er namelijk van overtuigd dat het een meisje zou zijn! Maar heb het toch maar niet gedaan omdat er stond 15 werkdagen levertijd...maar nu had het wel gekund! @Natja...ik oooooook! Vreselijk! mn haarborstel maakt overuren! @Mac...fijn hoor...dat je zo snel resultaat ziet! Zo Finn had me net toch een poepbroek! Allemachtig! Ik had al 2 dagen geen olijfolie gegeven omdat het wat dunner werd...maar nu was het een beetje raar...dunnere ontlasting met harde keuteltjes erin! Zo'n volle broek dat zelfs zn bed vies/nat was! Het was zelfs door de molton heengegaan!!! Heb gelijk maar een moltonzeiltje onder zn billen gelegd voor de zekerheid! Anders is dalijk heel zn matras verziekt!
ik had van die mooie leren babyslofjes in de outlet gekocht, krijg ik mail dat 1 paar uitverkocht was. en krijg er duurdere voor trug, en juist degene die ik eigenlij graag wilde maar te duur vondt hihi geluk heb ik toch.... mooi dagje positief bij de osteopaat, 2 babydozen meevaller met de slofjes bram doet het goed wat wil je nog meer...
Even snel tussen de poep-berichtjes door: Tis gelukt hoor Rianne, thanks!! Waarschijnlijk niet namens mn man haha, shopverslaafd hier!