Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Dootje wat fijn dat alles goed gaat, enneh je bent niet de enige de af en toe een sigaretje rookt hoor;)
    Fijn dat Roos een goed ritme heeft!
    Veel plezier met je oma

@Mama ja ik hoop het ook. Wat is de babyactive voor iets?

Ik zit ook met voeding Jason heeft niet genoeg aan 120 cc,ik weet niet wat ik moet doen nu...Ik kan toch niet zomaar meer gaan geven of wel?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!

Heb niet bijgelezen sorry! We gaan zo even lekker een filmpje kijken, even tijd met z'n 2-en.

Zat vanmorgen om half 10 al in de kerk. Zoontje van een vriendin werd gedoopt. Sliep vannacht pas om half 2, Julian kwam om kwart over 5 en om kwart voor 8 ging mijn wekker weer. Ben een beetje moe dus :D

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff klinkt idd vermoeiend, ga maar lekker even relaxen!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mama leuke draagzak en Hello Kitty is zoooo cute!!! Staat r echt leuk! Wij geven nu 120+4 dan is het iets meer dan 120 maar dat gieten we dan zeg maar af tot 120 maar die uk heb er niet genoeg aan...

@Nathalie jeetje de kerk haha daar ben ik laaaang niet geweest! Jij bent dus aardig moe! Welke film gaan jullie kijken?

Net hard verloren met monopolie (nog spel van gisteren) hihi. We hebben nog chinees over en heb aardig trek dus zo maar even wat opwarmen hoe lang blijft dat trouwens goed als je het in de koelkast bewaard??

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    aaliyah, anders geef je Jason nu gewoon de hele fles, dus 120+4... kijk gewoon wat hij er van op drinkt!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oke is miss een idee want dat is verder niet erg toch?
    We hebben die Brownflessen maar die gaan maar tot 120 en durf niet goed op die avent al over te gaan bang dat hij dan nu toch krampjes gaat krijgen want hij heeft daar nu helemaal geen last van gehad.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoeveel Dr. Brown flessen heb je? Ik weet niet of Jason even pauze houdt tijdens het drinken? Anders giet je een deel over in het 2e flesje en geef je die na de pauze :)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb er 2 maar meestal drinkt hij alles in 1x op hihi maar op zich als ik de fles even uit zn mond haal dan drinkt hij daarna wel gewoon verder dus kan het iig even proberen!:)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vaak past er wel iets meer in een flesje. Anders moet je de dr brown fles eens helemaal vullen en overgieten in de avent fles, dan weet je hoeveel je er in kunt doen.

snappie?

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Werkt de Dr. Brown fles trouwens ook tegen gasvorming in de darmpjes? Zoë drinkt nogal gulzig en krijgt volgens mij veel lucht binnen. Ze is vaak aan het persen en heeft dan last van scheetjes die dwarszitten. Gebruik nu de Difrax S fles...

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He dames!

Ben ik ook weer eens! Heb wel bijgelezen de afgelopen dagen maar was te druk om uitgebreid te reageren. Nu liggen Luuk en Teun lekker te slapen en heb ik even tijd om mee te kletsen!

Hier gaat het nog steeds prima! Teun is zo enorm tevreden! Zit al in een strak ritme (8.00/11.00/14.00/17.00/20.00/23.00/5.00) en drinkt bijna alle flesjes van 90+3 leeg nu. Ben zo trots op hem! Hij doet er wel ruim een half uur over maar ben al heel blij dat hij het op drinkt! Boeren gaat ook steeds beter, dr Brown fles bevalt prima! Wel blijft hij enorm veel poepluiers houden...6 per dag is meer regel dan uitzondering. Gisteren had hij ook diarree en zat helemaal onder...Was net in bad geweest pffff dus nog maar een keer in bad gedaan!

Teun heeft wel sinds aantal dagen spruw! Heb de HA al gebeld maar zolang hij niet huilt doen ze er liever niets aan! Wel bijzonder dat hij spruw heeft want hij krijgt FV...volgens HA komt het door zijn verminderde weerstand. Teun is al ruim 2 weken snotverkouden en rochelt de hele dag.

@Laura: Wat een prachtige man heb je gekregen zeg! Echt een heerlijk klein reusje! Fijn dat de BV zo goed loopt!

@Dootje: Leuk dat je in Nijmegen woont! Ik woon er vlakbij, Teun is in CWZ geboren! Hoe werkt Herbalife? Ik moet er ook nog 12 kg vanaf hebben...pfff hele opgaaf!

@Aaliyah: Leuk dat het samen-spelletje doen zo geslaagd was. Hopelijk komt het snel weer goed!

@Marloes: Wat is Thom een knappe man zeg! Leuke traktatie! Jij bent echt heel creatief!

@Rianne: Gaat het weer een beetje? Balen dat je zo`n hoofdpijn hebt!

@Mama: Hopen dat Zoë snel in een ritme komt en weer terug kan naar 7 flessen...

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Even spammen!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes ja maar als je de Dr Brown fles helemaal vult dan gaat ie lekken...

@Mama ja die werkt ook tegen lucht zit zo'n ventielachtig ding in zeg maar.

@Bab fijn dat Teun al zo'n lekker ritme heeft. Zo 6 poepluiers jeetje dat is veel zeg! Wel rot dat ie verkouden is en spruw heeft, Jason is nu al 6 wkn verkouden,de ene keer meer dan andere.
    Ik zag foto op hyves dat Teun een rompertje aan had met Teun is stout echt leuk hihi.
    Leuk foto ook.:)

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och meid wat ontzettend k*t voor je! Ik begrijp heel goed hoe je je nu voelt! Ik kan je helaas geen tip geven behalve dan dat je moet blijfen praten met elkaar. Ontzettend veel sterkte! Dikke knuffel.

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heel herkenbaar! Die vent van mij smeert hem ook gewoon als iets hem niet aanstaat, maar waar zou ik heen moeten met 4 kids of ik moet ze thuis laten en dat doe ik natuurlijk niet.

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Het is natuurlijk ook een grote verandering, maar mijn man heeft er na kind nr 4 nog last van....

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ga meestal op het uiterste puntje van ons bed liggen dus zo ver mogelijk bij hem vandaan:)

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik laat mijn schoonmoeder Isabella altijd met het voedingskussen vasthouden.

Deel Deze Pagina