Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Zo heb alles bijgelezen! Ga nu proberen op iedereen te reageren (vergeef me als ik iemand vergeet, heb nog steeds last van een slechtwerkend geheugen *schaam*, sorry!)

@Mac: arme Bram! En mooie update! Gaat het al beter met zijn ontlasting?

@Rianne: Fijn dat je weer hebt mogen schieten. Voelde het vertrouwd? Hoe gaat het met je SB-dieet? Ik wil er ook aan beginnen maar ben benieuwd of het echt werkt!

@Stefanie: Leuke foto! Knuffel voor jou! Je mag wel klagen hoor!

@Sunshine: Zie dat Niek alweer 4! maanden is! Wat gaat dat snel zeg!

@Aaliyah: Wow! Wat is Jason stoer. Echt een mooi mannetje!

@Laura: Collin is ook al zo mooi! Wat een heerlijk jongetje en wat groeit hij hard!

@Mama: dat gaat inderdaad niet meer zo lang passen in de wagenbak. Weet van mijn zus dat haar kleintje ook maar kort in die bak paste. Heb zelf een Easywalker Sky (enkele) met wagenbal en een Easywalker Sky Duo met nestje voor als Luuk ook mee op stap is. In het nestje past hij niet meer zo heel lang maar in de wagenbak hebben we nog heel veel ruimte. Luuk heeft er ook 7! maanden in gelegen. Ben benieuwd hoe lang Teun er in past!

Joa: Hoe was het bij de gyn? Ik heb ook nog wel last van de wond. Ben onderhuids gehech en aan 1 kant willen de hechtingen niet oplossen!

@Mama van Finn: AR is idd voeding met JBPM maar heeft ook een aangepaste eiwitsamenstelling. Dit voorkomt heftig spugen. Luuk had er veel baat bij!

Ben sinds vandaag over op Omneo. Wil eerst deze stap proberen en anders wordt het als nog AR. Teun heeft enorme moeite met het leegdrinken van zijn flessen . Omneo is dikker dan Standaard en hij heeft vandaag al 2 flessen laten staan...Hoop dat hij snel doorheeft dat hij iets harder moet zuigen door de dikkere voeding haha!
    Schrok me net wel een hoedje! Hij was aan het drinken en verslikte zich en kwam er niet meer uit....dit is al de zoveelste keer dat het gebeurde! Weet niet goed wat ik er mee aan moet of wat ik er aan kan doen! Iemand een idee of een tip? Hij drinkt dus niet gulzig oid, juist te langzaam....

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Marloes: Ben jij 3 weken geleden (6 aug) wezen zwemmen bij Gouden ham in Appeltern? Daar was nl net zo`n mooi klein jongetje als Sam!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dank je wel...
    vond hem zelf ook heel mooi en helemaal waar

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee dat waren wij niet....

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Bab...ik snap hem! Vandaag heeft Finn weer ineens meer last gehad..en gisteren ook al een beetje...we moeten maandag naar de KA dus toch maar even vragen nog...hij zat vandaag weer heel de dag te slikken en smekken enzo...
    Misschien kan je een 3standen speen gebruiken...nu met die nutriton erdoorheen gebruiken wij die ook...want hij zat met een kleine speen 40 minuten te lurken en dan was het nog niet op!
    Nu doet hij zo'n 15/20 minuutjes over zn fles...we gaan dan met 10 minuten naar 2 en als hij met 15 nog niet op is naar 3...werkt hier goed! want hij begint heeeel enthousiast maar zn zuigkracht zwakt af...snap je wat ik bedoel?

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura wat groeit Collin goed zeg!!

@bab ik weet het eigenlijk ook niet...hoe of wat met dat verslikken

@sarah dat smekken en slikken doet Jason ook. Wat doe jij er tegen we gebruiken nu dus al Nutriton. Weet ook niet waar het ineens vandaan komt want eerst deed ie dat dus niet.

Ga Jason zn badje even maken en daarna de laatste voeding geven en dan lekker naar bedje toe!!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    veel plezier morgen aaliyah!!!!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

infacol, werkt erg goed!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nog 1 dagje werken en dan weekend!
    Thuis zit al twee dagen een zieke hond :( Zo zielig, ik denk dat hij een groot stuk bot in zijn lijf heeft. Mijn vriend gaat zo ff dierenarts bellen.
    Fijne dag allemaal!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne succes met jullie hond!

goedemorgen dames

bram heeft goed geslapen, doet het erg goed na zn prikjes, vrij weinig last gehad!

ik ben laatste week erg moe, sinds mijn ongi weer. heb ook meer bloed verloren dan ik gewned ben, misschien is dat het.
    Dus vanmorgen maar weer 1e dosis floradix ingenomen.
    als dit uiteindelijk niet goed genoeg werkt begin ik wel weer met ijzertabletten, daar heb ik er nog zat van liggen...
    viel gister om 18 uur al zowat in slaap, en werd vanmorgen wakker en voelde me alsof ik nog moest gaan slapen...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Aaliyah: Succes met de shoot vandaag, hopelijk werkt Jason goed mee en krijg je hele mooie foto’s!

@Laura: Welke kinderwagen heb jij?

@Bab: 7 maanden is wel lang, zou ik ook wel fijn vinden, zeker als we dalijk die kou in gaan want in de bak liggen ze toch beschutter. Hopelijk werk je verschil met de Omneo! Misschien het gaatje van de speen ietsje groter maken? Koken met een tandenstoker erin, dan wordt ie iets groter als 1 maar kleiner als 2.

@Rianne: Wat zielig voor je hond, hopelijk is het niks ernstigs.

@Mac: Fijn dat Bram weinig last heeft van zijn prikjes. Balen dat je zoveel last hebt van je menstruatie..

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier vannacht weer van 21.00u tot 06.00u geslapen. Wel lekker, manlief doet de vroege voeding, dan kan ik blijven liggen. Kan ik douchen en aankleden voordat ze weer wakker wordt :).

Vanavond visite van een collega, hopelijk heeft Zoë dan geen last van d'r buikje want dan wordt het niet gezellig haha ;).

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, dikke knuf voor je hondje.. :S hoop dat t mee valt..

@mac, zorg goed voor jezelf he!! (K)

@Mama, ik heb een X-adventure Swivel uit 2007.

Hier weer een super nacht gehad. Collin doet het goed, hij kwam om half 7. Werd wel 2 keertjes wakker vanacht, maar speen erin en slapen maar :p
    Heerlijk zo. Hij zit dus nu al 4 dagen op 5 flessen :D hij drinkt tussen de 130/200 per fles.
    En komt per dag uit op ongeveer 850 ml totaal. Dat is geloof ik wel goed toch??
    Hij poept 1 of meerdere keren per dag, slaat soms een dagje over.

Kan met een gerust hart zeggen dat ik geen spijt heb van het stoppen met borstvoeding nu hij het zo verschrikkelijk goed doet op de fv!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Heb even gegoogled, die bak ziet er idd groter uit als de mijne.. Fijn dat Collin het zo goed doet op de fv! 850cc is netjes hoor. Ik ben blij als ik 750cc in krijg de laatste dagen...

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, ja hij is stukje groter volgens mij. Al wordt ie ook al klein voor Collin, maar goed.. wat moet je anders? hij is nog wel te klein voor de kinderwagen, daar heb ik geen verkleiner voor ook..
    Heb ook wel de verkleiner uit de maxicosi moeten halen, dat paste ook al niet meer :)

Ik ga zo lekker naar de kapper.. laatste keer was ruim 5 maanden geleden!! of langer? geen idee.. iig met kerst en volgens mij daarna nog 1 keertje. Te lang dat sowieso!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden.
    Heerlijke nacht gehad hier! Had om 8.00 uur mn wekker gezet en er lag al een lachend ventje in zijn bedje al helemaal vrolijk.
    Over een uurtje komt de fotografe....

@rianne sterkte met je hond

@mac vervelend dat je moe bent

@mama Zoe zal vast geen last hebben van dr buikje:D

@laura wat goed dat Collin het zo goed doet!!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah veel plezier met de shoot! dat Jason er maar mooi op mag staan! met veel lachjes!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

mn menstruatie was maar heel kort en verder geen last van, wel veel bloedverlies, maar juist nu erna, denk dat mn hb weer iets gezakt is..

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi allemaal,
    Heb weer ff tijd uitgetrokken om alles door te lezen en heb zelfs even tijd om op iedereen te reageren:

Mac, vervelend dat je zo moe bent. Ik zou ff naar de huisarts gaan als het zo aan blijft houden

Kuide, veel plezier bij de kapper. Mama's moeten ook aan zichzelf denken! En wat een heerlijke foto's van Collin weer, lekker ventje!

Heel veel plezier met de fotoshoot vandaag, spannend... Wil je vragen wat zij voor een shoot vraagt? Wil er ook graag 1 laten maken van ons lachebekje.

Bij jou ook nog steeds visite Mama? Hier komen volgende week 2 collega's op visite.. Een paar dagen later ben ik weer aan t werk ;)

Aaargh moet het hier ff bij laten. Er zat een kat opgesloten op haar kamertje. Nu is ze dus weer wakker door z'n gemiauw.. Ga kijken of ik r weer in slaap kan krijgen!

20. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Aaliyah heel veel succes vandaag, harstikke leuk hoor!

Rianne jaaa nog 1 dagje en dan weer weekend, heerlijk! Sterkte met de hond, hoop dat het niet al te erg is.

Mac wat naar dat je zo moe bent, hopelijk werkt de floradix. Fijn dat bram zo goed geslapen heeft na zn prikjes.

mama zoë heeft lekker geslapen zeg!

Laura fijn dat het zo goed gaat met de fv en dat hij zo lekker doorslaapt. Is voor jou ook wel een gerustelling denk ik.

Deel Deze Pagina