Zo kinderdagverblijf is geregeld. Kreeg de aanbieding van mijn werkgever om nog een maand thuis te blijven. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar mee aanmoet. Wel doen of niet doen...... Wij sparen ook voor Keana. Ik maak automatisch iedere week 10 over. De kinderbijslag gaat op haar rekening en we hebben een spaarvarken waar iedere dag het kleingeld ingaat. Al met al tikt het behoorlijk aan! Ik heb een paar mooie foto's langs zien komen, misschien dat ik het ook nog eens ga doen met Keana. Ga nu even boodschappen doen!
sparen: wij sparen automatisch 25 euro per maand, is toch weer 300 per jaar, dus over 18 jaar is dat behoorlijk opgelopen, ook met rente..
Ik schrok dus een beetje van jouw verhaal. Ook is Eva best slank en vond ik dat ze niet veel was aangekomen (maar is ook niet gek van de afgelopen weken). Ik dacht dus: even rekenen of ze wel voldoende binnenkrijgt. Ik ga vandaag een extra flesje geven. Ze heeft net maar 80 cc op van de 210.
Ja, ik schrok er ook van. Een vriendin moest van de week naar het bureautje en heeft het voor me nagevraagd en die kwam dus met dat verhaal. 17 september moet ik weer met haar naar het cb en dan zal ik het nog eens vragen. Tot die tijd maar weer even wakker maken rond 23.00 uur dus.. sorry kind
wij sparen voor onze mannen € 25 euro per maand, opa en oma € 11 euro wakker maken doen wij ook nog hoor Meris, maar dan dus voor de 4e fles
Owh Marloes, slaapt hij 's ochtends zo lang of laat hij wat langer tussen de flessen? Hier standaard wakker om 07.00 uur, dan 11.00 uur, 15.00 uur, 19.00 uur en 23.00 uur. Dan drinkt ze de eerste 4 flessen 180/6 helemaal leeg en de laatste meestal 100cc.
wauw...... komt ze zo constant of ook wel eens eerder? geef je dan meteen als ze wakker wordt of eacht je soms ook even?
jeetje, lieke heeft net van 11.30 tot 14.30 geslapen, daarna eventjes gedronken (niet heel erg veel) enweer in slaap gevallen. Nu twijfel ik dus of ik haar op bed leg, want het kan best zijn dat ze dan na een half uur weer komt omdat ze toch honger heeft...... Hoe lossen jullie zulke dingen trouwens op met fv? Geef je dan alsnog?
hij slaapt lang én laat iets langer tussen de flessen. Thom zal zelf nooit aangeven dat hij honger heeft, hij huilt eigenlijk nauwelijks. Hier is de eerste fles pas rond 9.30
ik maak altijd een fles waar 200 cc voeding in zit... dan geef ik Thom zo veel mogelijk... bij 130/150cc heeft hij er genoeg van, dan laat hij een boer, geen boertje... en dan probeer ik of hij de rest nog op wil drinken... soms drinkt hij de hele fles leeg, meestal nog zo'n 30 cc... Hij komt hierdoor niet eerder voor de fles... ik denk maar zo, wij hebben ook niet altijd even veel honger
ja maar omdat ze nu eigenlijk niet wakker is geweest tussen door...... denk i kdat ze eerder gaat komen. Heeft thom dat nooit?
Emma gaat huilen als ze honger heeft en huilt tot ze eten krijgt. Verder is ze aardig rustig. Maar als ze dan tussendoor honger heeft krijgt ze nog. Nu ze iets ouder is komt ze eigenlijk nooit meer tussendoor. Maar toen Emma zo oud was als jouw dochter had ik ook vaker dat ze iets minder dronk en dan later dat wilde hebben. (apart he dat ze zo weinig weken schelen en er is gelijk wel veel verschil te merken in alles vind ik nog steeds wonderlijk) Nu krijgt ze 7x 100/110 en daar heeft ze genoeg aan. Hadden zoiets van moet ze niet wat meer? maar ze wil niet meer. Denk dan dat het wel goed is. ze groeit goed en plast en poept ook prima.
Is inderdaad lastig. Ik zou d,r gewoon in bed leggen en afwachten, als ze wel gaat huilen pas pakken als ze een kwartier of langer aan het huilen is. Als je je daar niet prettig bij voelt zou ik haar gewoon een schone luier geven om een beetje wakker te maken en dan de borst geven, als ze echt geen honger meer heeft dan drinkt ze dan ook niet of weinig
geef jij fv? dat gaf je dan nog gewoon tussendoor? kwam je dan niet in de knoei met je andere voedingen? en jij zit nog op 7 voedingen, komt ze snachts nog?