juist dat heb ik idd ook. Lieke kan de hele dag wel op haar handjes sabbelen en smakken. ook als ze net gedronken heeft
hoi hoi, ik zit hier een beetje in dubio...... lieke is om 19.00 naar bed gegaan (18.00 voeding) en ligt nu dus te slapen. Normaal doen ik altijd rond 21.30 badje en daarna laatste voeding en gaat ze slapen. Nu ben ik dus bang, dat omdat ze nu dus slaapt, straks niet gaat slapen omdat ze dan uitgeslapen is, snappen jullie? Hoe doen jullie dat met de laatste voeding? Is de kleine dan eerst nog beneden en wakker?
@mama omdat wij ruzie hadden met hem en hij zou bellen al bijna 4 wkn geleden om te praten iig eerst met mijn vriend. Maar ja dat hij nu pas belt, vriend zei ook van ja hoe graag wil jij je kleinzoon eigenlijk zien. Maar daar wilde hij niet op ingaan. Ze gaan maandag praten dus merk het wel. @jolan Jason krijgt nu ook zijn fles, ik ben soms ook bang dat hij daarna niet meer slaapt, maar meestal valt hij na zijn laatste fles toch nog in slaap.
@ jolan: Gewoon uitproberen? Zo zijn wij ook steeds op verschillende schema's gekomen. Uitproberen en het loopt vanzelf zo Hier slaapt Lenthe al sinds 18.15 (17.30 fles) Maak haar altijd om 21.30 wakker voor flesje. Uit zichzelf komt ze niet. Gelijk voeden en direct weer naar bed.
Lenthe is hier 's avonds tussen de flessen nooit wakker. Haha dus als we 's avonds visite krijgen zien ze Lenthe nooit.
@ Gaby: ben nu wel nieuwsgierig wat er gebeurt is, maar snap goed dat je dat niet openbaar kan maken. Dus ook vanaf hier een dikke knuf en sterkte. Hopelijk is het op te lossen.
@Laura...heh meid...beterschap heh! Wel fijn dat Collin zo lekker rustig is geweest! @Meris...nou ik weet dat dus ook niet....maar ik vraag het maandag bij de ka...Als ik Finn zou laten slapen tot hij honger heeft komik op 4 flessen...hij drinkt ook niet alle flessen leeg...dus ik denk dat ze wel gaat zeggen dat het kan... Als het nog niet slim is...dan niet...maar hij vind het vaak echt niet leuk als ik hem wakker maak! Mn moeder vertelde trouwens ook al dat bij ons vroeger alles veel sneller ging qua eten enzo... Ga maandag even aan de KA vragen wat zij als tips geeft...of ik moet wachten tot 6 maanden enzo... Finn krijgt op dezelfde tijden als Manouk...alleen zet ik dus mijn wekker voor die van 7 uur...anders slaapt hij door tot 8.00/8.30 en vandaag heb ik hem ook wakker moeten maken voor de fles van 19.00 (heb gewacht tot 19.30) en ik ga er vanuit dat ik hem straks weer wakker moet maken...dat is elke dag! @Mama...weet niet zeker of dat zo kan...eerst wel maar nu heb ik het nog niet gezien..dat zou wel makkelijk zijn...dan kan ik me eerst orienteren... En ik zou me ook rotschrikken! Finn is 1 keer ineens hard gaan brullen en ik zat rechtop n bed toen! Kon ook zelf echt niet meer slapen toen! En ik moet hier ook maar eens de Hans Textiel opzoeken...of hebben ze voor jongens niet zulke leuke dingen als voor meiden? @Friezin...Fijn dat ze heeft laten zien dat ze lang kan slapen...nu idd dat ritme op degoede tijd krijgen! Finn houdt er ook echt niet van als ik hem wakker maak... @Snieke...oooow schrikken zeg! Gelukkg dat je nog bij het bedje stond! Enne...hier zijn mn heupen ook nog breder...maar mn moeder zei dat het bij haar bij alledrie weer goed is gekomen...en mn vriendin zei hetzelfde! Gelukkig! Ik moet nog een halve kilo...maar mn broeken gaan wel aan maar echt nog niet dicht...helaaaaaaas! Enne.....allemachtig wat een reus! Dat red Finn denk ik niet hoor! Zal het maandag bij de KA wel horen! Haha! @Aaliyah...ik lees dat je met je moeder de stad in wilde...dat betekent denk ik dat het weer allemaal goed gaat? Ik hoop het iig voor je! @Jolan...fijn dat het eindelijk gaat zoals je wil! Finn krijgt zn eten op bepaalde tijden...we moesten van het cb (2weken geleden) nog op 5 flessen geven...dus nu maak ik hem wakker of ik wacht tot het tijd is... Zal blij zijn als ik hem gewoon kan laten slapen tot dat hij weer zelf aangeeft honger te hebben!!! @Rianne...ow ik hoop echt dat het snel goed gaat met Peanut! Eng hoor! Finn reageert trouwens ook zo op de fles! En als ik dan wegloop om iets te pakken ofzo gaat hij echt herrie maken! Zo grappig! @Gaby...ook al weten we niet wat: Heel veel sterkte! Wij willen ook voor Finn die rabo regenboogrekening...zijn jullie daarvoor naar de bank gegaan of kan dat gewoon via internet? Oooow...we hebben Popstars aanstaan en ik zie echt weer hylarische dingen voorbij komen! Schitterend! Vandaag bji mn coach geweest...hij was heel enthousiast over mn plannen voor een opleiding...maar ik moet alles zelf uitzoeken e.d. Dus ik weet nog niet echt wat ik wil...Ga dit weekend hard nadenken en dan maandag maar even gaan bellen e.d.
Tja, inderdaad moeilijk. Ik doe het nu niet meer, want Thirsa die werd na de voeding van 22.30 uur, twee uur later weer wakker. Het is gewoon uitproberen. Maar lastig is het inderdaad en dat gevoel ken ik ook. Groeten Friezin