@Gaby: Klote hoor.. Al je je hart wilt luchten hoor ik het wel! Mooi onderschrift trouwens: A child is a gift, not a choice
als iemand mijn nog wil toevoegen aan msn m-groenenberg@tele2.nl JAAAAAA zit weer op mijn oude gewicht!!!!!
Goedenmorgen Hier gaat alles goed. Jason heeft weer heel lang geslapen...Tis echt een slaapkoppie hihi. Straks ff boodschappen doen, schoonmoeder en vriend komen ons even helpen met boodschappen tillen en gelijk een bakkie doen hier. En morgen bij Jasons overgrootopa op bezoek. @gaby sterkte meid tis niet niks!! @Sunshine wat goed zeg je oude gewicht!!! Jeeej.
goed zo Sunshine!!! Thom moest vandaag natuurlijk meteen z'n shirtje aan, en het slaapt lekker Rianne, hoe is het met Peanut? Kan de dierenarts hem wel beter maken? mama, nog steeds tv?
@ Sarah: Succes dit weekend met opzoeken van de opleidingen en uitvinden welke kant je precies op wilt. Ik heb gisteren ook eventje popstars zitten kijken. Vond dat meisje die een nr had geschreven voor haar overleden moeder zo ontroerend. @ Laura: Wel leuk zeg een eigen kamertje voor Collin! Ik ben ook heel benieuwd naar de voor en na fotos. Wat lief dat Maaike en haar man je komen helpen. Ze is echt een goede vriendin van je geworden he. Leuk zeg, wat een forum wel niet kan doen! @ Marloes, shirtje is weer leuk 8)!! Hoe loopt het webwinkeltje? Volgens mij haal je aardig wat klanten hier vandaan (goed bezig). Ga je toevallig ook nog uitbreiden naar andere houten spulletjes? @ Rianne: heh wordt dus alleen maar erger! Zit er niet iets van een botje ofzo dwars. Hij is veel te jong! Een oud collega had pasgeleden ook een zoiets met haar jonge hond, bleek toen een satestok te zijn!!! Wel fijn dat Lenthe het zo goed doet. Dat brabbelen is leuk he, hier doet Eva het ook. @ Mama: haha handig he die mannen die zeggen dat ze het wel even oplossen @ Gaby: Gelukkig heb je je verhaal even kunnen doen. Hopelijk kan je eruit komen. Ik moet zeggen dat ik ook aardig baal van de meelezers. Kreeg vorige keer van een vriendin te horen dat ik veel met de meiden van het forum deel Schrok wel eigenlijk De april mamas hebben om deze reden een eigen forum opgezet waar je moet inloggen. @ Sun wow wat goed!! Ik moet nog steeds 1.5 kilo. Wil maar niet lukken grrrrrrrrrrrrrr :x.
We gaan dalijk even naar de woonboulevard in Breda. Heb nieuwe kussen nodig en kan maar geen mooie vinden. Met Eva gaat het ook goed. De nieuwe voeding doet het (nog) goed. Ze spuugt een stuk minder. De Zantac krijgt ze nog trouw, maar of die nu echt werkt? Vriendlief z'n vakantie is afgelopen. Hij heeft nu weer gewoon weekend. Ook deze 4 weken zijn weer snel gegaan zeg pfff. Mijn laatste maand gaat nu ook in. hmm eigenlijk bizar, ik bedenk me opeens iets. Op de dag dat ik positief teste is een jaar later m'n laatste vrije dag nl 30 september!!!!
hebben wij met een groep van 10 van juli 07 toen ook gedaan... ondertussen bestaat dat forum ook niet meer... maar was wel fijn. Je deelt makkelijker foto's, en andere dingen, want voor de buitenwereld is het helemaal gesloten. Ilse, ben nu bezig met vogelhuisjes met een muziekdoosje erin, stoeltjes en tafeltjes. speenkoorden met naam vind ik ook nog leuk...
Ben net weer terug van dierenarts. Weer paar honderd euro lichter Twee rontgen gemaakt en blijkt dus toch wat in zijn darmen te zitten ! grrr zei het elke keer maar nee, dat was het niet zei de andere DA. Nu aan de lactulose en hopen dat het eruit komt en anders opereren
Rianne, dat is balen! Onze hond moest in Mei onder het mes na het eten van een spare-rib. gelukkig hebben we ze in de verzekering dus kreeg bijna alles terug. Beterschap met 't beestje! Hopelijk werkt de lactulose. Marloes, wat ben je toch een crea-bea! Je kunt wel een webwinkeltje gaan openen.
ow rianne balen zeg hoop dat de lacto werkt! meiden is het dan geen goed idee om naar een eigen forum te gaan? ik kan wel kijken hoe je het maakt? en misschien dan met zijn alle beheren ofzoiets? want nu ben ik heel voorzichtig met dingen delen en over dingen praten enzo en ik denk dat als we iemand eerst toestemming moeten geven voor ze er bij mogen het dan toch een heel stuk fijner is je kan dan gewoon vrijuit praten!
is dit misschien iets meiden???? Je gratis forum maak je bij phpBB3.nl! miss weten de meiden die vaker een forum hebben gehad er wat van ?
Even snel.. Goed idee zo'n besloten forum! Ik stem voor Nu ga ik even naar de Prenatal, kijken of ik m'n cadeaubonnen kwijt kan .
Rianne balen zeg van de hoge kosten. Arme peanut. Wij zijn ook niet verzekerd hoor voor de dieren, zie het nu er niet van in, maar als je dit nu leest ga je toch wel even nadenken
zooodan abnormaal :O krijgt hij er na afloop een halsband met diamantjes bij???? jeetje wat een bedrag zeg maarja moet toch betaald worden
2 x rontgen, weekendtarief spreekuur (meer dan dubbele normaal) kreeg niet eens de rontgenfotos mee ... :O