@Bab: Wat een lieve foto! Heerlijk is dat hé, samen douchen @Natja: Goed idee! Maar waarschijnlijk kan Zoë haar hoofdje zelf rechtop houden de eerstvolgende keer dat ze haar ziet haha @Heide: Herkenbaar, ik strijk gewoon wat ik/manlief/Zoë aan wil. Dan is het niet zoveel ineens @Nrg: Fijn dat de bevalling zo is meegevallen! En wat een lieve foto’s van de pasgeboren Milan @Natja: Hello Kitty! Pakje komt van de H&M. In de winkel hebben ze véél meer dan in de online shop @Laura: Fijn dat het zo goed gaat met jullie, het geluk straalt van je berichtje af. Heerlijk hoor! Fles niet te laat geven: Hier gister om 22.00u en om 01.00u kwam ze weer.. Dus helaas @Sarah: Die synergy wilde ik eigenlijk ook, maar heb de Active cadeau gehad en hij bevalt goed. Dus ik ben tevreden @Laura: Oh frustrerend inderdaad, probeer je niet te druk te maken en geniet lekker van je mooie mannetje! Morgen zie je het vast allemaal weer anders *knuffel*
Net even de hond uitgelaten met Zoë in de BB. Bij thuiskomst was ze helemaal van de kaart, sliep zelfs verder toen ik haar vestje uit deed en haar in bed legde! En een orgineel kraamcadeau gehad, een foto van Zoë op een linnen doek! Weer eens wat anders als kleertjes of speelgoed
Mandy, wat fijn dat Zoe zo lekker door slaapt dan. Julian slaapt even door en na 5 min in bed begint ie te miemelen hahaha Laura, wat vervelend zeg! Net of je niets beters te doen hebt! Wij gaan zo naar mijn schoonouders. Julian moet om half 9 zijn fles, zit er 4 uur tussen, maar ik ga hem om half 8 geven. Anders moet hij weer van arm naar arm en dan kunnen we vanavond om half 12 de laatste geven dus kan hij nog even lekker onder de douche Zal mijn schoonmoeder wel niet zo leuk vinden
@Laura...heh meid...zit je net te vertellen dat je zo aan het genieten bent! Wordt maar snel weer vrolijk hoor! @Mama...Leuk cadeau! En lekker heh....als ze zo lekker slapen als ze in de BB zitten! Finn heeft het ook...net de hond uitgelaten en hij was vertrokken...beetje jammer dat hij wakker werd doordat ik moest niezen toen we binnenstapten! Het waait hier trouwens wel hard zeg! ff spammen dan maar: En zoals ik al ze...het waait hier erg hard...dus let niet op mn haar!
Julian is trouwens nu echt meer wakker. Echt leuk en hij begint nu ook geluidjes te maken. Lachen doet ie alleen niet Leuke foto Sarah! Hier is het trouwens super mooi ineens. Lekker zonnetje.
Mandy, heb jij alweer op je paard gezeten? Oh meiden vraagje. Als je ks hebt gehad, wanneer krijg je dan ongeveer je menstruatie weer? Julian is morgen 6 weken, maar hier nog geen teken van een menstruatie.
Hier ook nog niet hoor, kan volgens mij ook nog wel even duren. Verschilt denk ik per persoon. fijne avond bij je schoonouders .
Meiden ik ben er weer vandoor! Even de katten bij mijn ouders eten geven, dan Julian de fles en dan kan mijn schoonmoeder weer de hele avond boven de maxi-cosi gaan hijgen fijne avond! x
He dames was ik ook weer. Heb eindelijk een foto van Maxime met zijn ogen open (helaas verliest ie wel zijn haar), kijken of het lukt hem te plaatsen. We zijn dit weekend bij mijn schoonfamilie in Belgie geweest, en alles ging goed, autorit van 3 uur, ander huis, vreemde mensen, hij vond het allemaal prima!
@Nathalie: Nee, ik wil mijn nacontrole bij de vk even afwachten omdat ik nog zo’n drukkend gevoel tussen mijn benen heb… Ohjee, dan hoop ik voor Julian dat ze geen knoflook op heeft @Snieke: Wat een heerlijk ventje! En fijn dat hij het zo goed heeft gedaan dit weekend
hallo dames, hier even een teken van leven. het gaat hier nog niet ju van het, vriendlief is dan heel vrolijk en dan begint die toch in een keer te vloeken hoort er allemaal bij volgens de dokter, hij moet van de dokter eerst naar maatschappelijk werk en als dat niet helpt dan moet hij door naar de psygoloog. verder nog3 weekjes verlof en dan ga ik weer aan de slag, jeetje wat gaat dat snel zeg, moet eerlijk zeggen ben ik ook weer wel aan toe, heb bijna een jaar thuis gezeten dus ben weer wel toe aan wat vaster ritme enzow. even een vraagje dames, jamy krijgt al 3-4 dagen nog maar 5 flessen, hij komt zelf netjes om de 4,5 a 5 uur. zal het goed zijn om al zijn flessen op te hogen naar 150+5 hij krijg nu de 2 laatste 150+5 en dan de laatste tussen 10 en half 11 en dan slaapt hij door tot ongeveer 5 uur a half 6. wat is dan het beste?>??