hai allemaal ik ben helemaal total loss.. vanaf 8 uur aan t sjouwen, verven, vinyl leggen etc etc geweest. Met hulp van Mac en haar man, en mijn moeder die op Collin paste. en een beetje hulp van Jordy. Het resultaat mag er zijn!! Collin heeft een geweldige kamer!!! (nog wel even de finishing touch met dingetjes ophangen enzo..) ik heb nog geen fotos. Mac heeft wel fotos gemaakt. ik zal morgen foto;s maken bij daglicht, ben er eerlijk gezegd nu ook te moe voor. Mijn kamer is nu ook weer zoals t hoort! lekker mijn eigen plekje. En alles is weer opgeruimd, morgen nog even stofzuigen en dweilen en dan is alles picobello. Nu ga ik mezelf verwennen met een warme douche, collin heeft een huilavond maar ligt lekker te gillen bij opa op schoot! Mac en Barry super bedankt, jullie zijn toppers echt!! zou niet weten wat ik zonder jullie moet beginnen!!! de fotos volgen meiden!
wat fijn dat het helemaal naar je zin is! jee... vanaf 8 uur, ja dan snap ik dat je helemaal op bent! heerlijk dat je kamer nu ook weer helemaal je eigen plekje is, dat is ook lekker! ga lekker met je benen omhoog meid! je hebt het verdiend zo te horen!
ben benieuwd Marloes!!!! Kuide, lekker hoor dat zijn slaapkamer klaar is! Ik dacht dat je verhuisd was of zo. Heb nogal het een en ander gemist
de mama van Myron wilde heeeeel veel, PiP, zwart-wit, polkadotjes etc... dus dit is hem geworden, voor Myron; een stoer, maar lief meisje
Owh wow, hmmmm... een combi? Je hebt keana's behang gezien, dus iets wat er mooi bij staat! Parelmoer en roze zit wel in het behang. Ga je hem schilderen?
@roxanne , nee woon nog altijd bij mijn vader in huis, maar had tot nu toe Collin's en mijn kamer in 1. Maar werd nu toch wel tijd voor een kamertje voor Collin aangezien ik hier langer blijf wonen dan de planning in 1e instantie was. Collin slaapt nu eindelijk is vanaf 6 uur vanmorgen tot 2 uur vanmiddag wakker geweest, met 1 haze slaapje van een half uur. Toen geslapen tot 18.00 en sinds die fles weer wakker.. tot nu net. Met moeite nog 120 cc erin gekregen en meneer ligt in Coma in zijn nieuwe kamer te slapen zo mooi!!
@Laura: Ben benieuwd naar de foto’s! @Marloes: Mooi, die letters voor Myron! Zoë had na alle indrukken van de kermis geslapen van 18.30 tot 21.00u terwijl ze ’s avonds normaal maar een uurtje slaapt. Heb d’r na het badje en het flesje maar even tv laten kijken om moe te worden en nu slaapt ze weer. Duik ook m’n bedje maar in, ben gebroken!
mag nu trouwens een mooie naam maken voor iemand die een kindje uit Taiwan adopteert. Taiwan is het delftsblauw/hollands...
Zo heb alles bijgelezen van een dag of 2.. Heb me aangemeld bij het nieuwe prive forum. Doen we hier dan even een berichtje als er daar iets nieuws geplaatst is? Anders heb ik een beetje veel sites etc om bij te houden. Marloes, jij hebt volgens mij dezelfde achternaam als de gyn die Manouk gehaald heeft