Sorry dat ik dit heb gezegd jeetje... Ik heb hier ook al een aantal keren gehad dat ik een vraag stelde over voeding en toen ik net met nutriton begon en NIEMAND die er antwoord op gaf...!! Ik heb dat vaker gehad met vragen dat er gewoon niemand reageert, dat is ook niet echt leuk. @meris van mij mag jij je hart luchten hoor en ik weet soms ook niet wat ik op sommige dingen moet reageren maar ik vind het gewoon jammer dat als er dan (niet alleen ik) ook anderen zijn die een ego berichtje neerzetten gewoon niemand reageert. Je kan ook niet altijd op iedereen reageren logisch dat doe ik ook niet hoor. Maarja ik heb wel gemerkt dat er vaak op mijn vragen geen antwoord word gegeven terwijl ik dacht dat het forum ook daarvoor was.....
Als ik jou, of iemand anders, kan helpen zou ik dat altijd doen hoor. Misschien dat ik je vraag over het hoofd gezien heb. Maar bij serieuze vragen zal ik altijd proberen iemand te helpen. En je moet gewoon zeggen wat je dwars zit hoor, geeft niks! Maar de meningen zullen verdeeld zijn denk ik.
Laura Profile - hyves.nl hier staan de fotos van t kamertje!! plank moet nog boven de commode gehangen worden, en muur sticker moet nog opgeplakt worden Dan is t klaar!!
Aaliyah begrijp wat je bedoelt. Wat Meris zegt is ook zo, ik heb soms ook echt zoiets van wat moet ik nu weer zeggen en dan krijg je idd. fijn dat het zo goed gaat, zet hem etc. etc. Beetje onbenullige dingen alleen om te reageren. Als er een vraag door iemand gesteld wordt probeer ik toch zoveel mogelijk wel te reageren op diegene. Maar begrijp heel goed dat het niet leuk is al er een paar keer niet op je gereageerd wordt . Toch wel ff lekker toch om je hart te luchten of niet dan!
Zoooo ff bijkomen vriend is even weg met zijn zoontje en niek. Zoontje begon me even behoorlijk op de zenuwen te werken.
Thanks meiden we hebben idd hard geklust!! Ik heb heerlijk geslapen tot 3 uur, toen werd Collin overstuur wakker, geen idee waarvan maar duurde een uur voordat ie rustig was en weer ging slapen, heb hem toen bij me gehouden. Om 6 uur wilde hij eten, en daarna is hij weer gaan slapen tot 10 uur, toen weer gegeten en nu slaapt hij nog steeds. Hij had gister maar 4 uurtjes geslapen dus denk dat ie een inhaaldag heeft! Maar t alleen slapen ging dus, voor zover, goed. Was wel raar ik hoorde hem huilen maar zag hem niet, was even de kluts kwijt!
kui: wat een prachtig kamertje geworden zeg meris: hoe gaat met jou meisje gaat alles goed, alliaah: als ik antwoorden wist had ik antwoord gegeven maar soms weet k het ook niet wat ik er op moet antwoorden dan geef ik liever geen antwoord als wel maar dat zal mijn mening zijn hart luchten is goed dat doe ik ook hoor!!!!
8 jaar en oostindisch doof, je kan alles 10 keer zeggen en dan doet ie het nog niet en ik kan er goed tegen maar soms is het even op.
8 is ook best een lastige leeftijd hoor. Merk dat op de bso ook, ze horen niet meer bij de kleuters, maar echt met de bovenbouwers kunnen ze ook nog niet meer. Voelt het ook anders omdat het niet je "eigen" kind is? Staat een beetje raar maar je weet wel wat ik bedoel..
Hier gaat alles goed hoor Joa. We hebben een lekker ritme en het is een heel makkelijk meisje. Daar hebben we echt geluk mee hoor, het kan ook heel anders gaan he.
@Aaliyah: Ik denk dat wij ook nog wel ff op die 5 zitten. Moet nu af en toe al rekken zodat ik op die 5 kom! @Guusje: Nee, gelukkig niet! Ze had dit een tijdje terug wel vaker. Maar nu was het echt al weken geleden. Het flesje erna ging weer goed, dus het zal allemaal wel meevallen . 12 weken alweer, het gaat echt snel hé! @Meris: Haha ik reageer ook vaak zo, gewoon omdat ik het sneu vind om mensen over te slaan met reageren. Zo ben ik nu eenmaal . Ohja lekker is dat, alsof ze kunnen mikken. Heb je al gedoucht of komt er ondertussen een zure walm tussenuit? @Aaliyah: Ik probeer altijd op iedereen te reageren. Maar als je een vraag hebt over bijv. Nutriton en ik weet daar geen antwoord op houd ik liever m’n mond dan dat ik een onzin verhaal op ga hangen . @Laura: Heb even de foto’s van Collin’s nieuwe kamertje gekeken. Leuk hoor, daar zal ie lekker slapen! @Sunshine: Lijkt me wel moeilijk, een kindje in je gezin dat niet echt jouw kind is. Gaat het wel goed tussen hem en Niek? En nu gaan we allemaal weer gezellig tegen elkaar doen!!
Ja hoe erg het ook is het voelt zeker anders, je bent er toch misschien wat minder geduldig mee. Ik ken hem al sinds hij 1,5 jr oud was en we hebben heel wat moeilijke tijden meegemaakt. Maar dat hoort helaas bij het gescheiden ouderschap. Het is een schat van een kind hoor maar soms...... Probeer er wel rekening mee te houden hoor, dat er geen scheve verhouding gaat komen helemaal nu Niek er is.
ja die had ik ook gezien. Heb de open soll. gestuurd en helaas was er nu niets beschikbaar. maar ze houden me in portefeuille. Dus wie weet.